91

344 15 0
                                    

POV Emily
We zijn met ze allen aan het praten en Katelyn is een beetje aan het spelen met Angel en Aaron. Emma vond het oké als ik Aaron mee nam, omdat Katelyn dat heel leuk zou vinden, dus heb ik dat maar gedaan. "Tante Emily." zegt Katelyn ineens terwijl ze naast me komt staan. Iedereen praat door, behalve Corbyn, Zach, Tatum en ik. "Jij en Zek tlouwe?" probeert ze te zeggen. "Zach en ik gaan over 2 maanden trouwen, dus dan wordt het Ome Zach." zeg ik lachend. Ze glimlacht blij. "Dansen." zegt ze terwijl ze mijn hand vast pakt en me probeert omhoog te trekken.

Ik sta op en loop met haar naar de radio. Ik zet hem aan en we beginnen samen te dansen. Ik hoor mensen lachen, waarschijnlijk omdat ik heel raar dans, omdat er een groot hoogteverschil is tussen mij en Katelyn terwijl ik haar handjes vasthoud. Katelyn lacht de hele tijd heel schattig en het maakt mij blij.

POV Corbyn
"Emily wat heb je een goede dansmoves zeg." zeg ik grappend. "Komt door het hoogteverschil sukkel en alsof jij het beter kan." zegt ze uitdagend. Ik sta op en loop naar ze toe. Emily laat Katelyn haar handjes los en ik pak Katelyns handjes vast en zo dansen Katelyn en ik voor een lange tijd.

"Nou wij moeten ook nog even een paar dingen doen, dus wij gaan." zeg ik en dan spreek ik voor iedereen. "Wat moeten jullie doen dan?" vraagt Emma. "Emily helpen met een videoclip." zegt Jonah. We staan op en zeggen allemaal gedag tegen Daniel, Emma, Katelyn en de ouders van Daniel. We lopen naar de deur en lopen het huis uit. Katelyn komt samen met Daniel in de deuropening staan. "Doei!" roept Katelyn terwijl we naar onze auto's lopen. Ik zwaai nog even en stap dan bij Emily in de auto.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu