POV Emily
Zach is echt super cute aan het doen. Hij geeft me de hele tijd knuffels en kusjes en pakt steeds mijn hand vast. "Wat hebben jullie Zach gegeven?" vraag ik lachend als hij me weer een kusje geeft. "Een pil tegen: ik-mis-Emily, maar het heeft niet geholpen." zegt Jonah lachend. Ineens knuffelt Corbyn mij. "Wa- ik ga het niet eens vragen." zucht ik. "Waarom zit ik ook al weer naast hun?" vraag ik aan niemand in het bijzonder. "Omdat je van ons houdt." zeggen Zach en Corbyn tegelijkertijd. "Ja en ik hou van Harold de Eenhoorn en Harry Potter, maar ja daar ga ik toch ook niet naast zitten." zeg ik grappend. "Ik zie jou dat eigenlijk nog wel doen." zegt Daniel dan. "Nee, ik zou dan eerder naast Shawn Mendes gaan zitten, denk ik." zeg ik bedenkelijk. Wat hebben wij toch leuke gesprekken tijdens het eten, I love it!"Jongens we moeten die kant weer op, jullie hebben zo soundcheck." zegt Tyler. We knikken en staan allemaal op. Zach pakt mijn hand vast en hand in hand lopen we naar de auto. "Ik moet deze auto even wegbrengen, dus we moeten eerst even langs die autozaak." zegt Tyler. Hij stapt in die auto en wij gaan met de tourbus achter hem rijden.
Tyler komt de tourbus in en dan gaan we gelijk richting het concert gebouw. "Wacht waarom zitten we in een hotel vannacht als ze met de tourbus zijn?" vraagt Christina niet begrijpelijk. "Chris, je moet echt beter opletten." zegt Gabbie lachend. "We zijn hier 2 dagen, vandaag en morgen en morgen avond vertrekken we dan en verder slapen we niet in een hotel, maar in de tourbus." zegt Corbyn. Christina knikt als teken dat ze het snapt.
"Ooh, I'm hooked. Ooh, I'm hooked, oh" zingen ze als laatst. "Yaaay eindelijk klaar met de soundcheck, dus nu kan ik Emily weer knuffelen!" roept Zach blij en komt naar me toe lopen en knuffelt me. "Nee, we zijn nog niet klaar." zegt Corbyn. We kijken hem allemaal vragend aan. "Emily en ik moeten nog samen Breaking Free zingen." zegt Corbyn. Gelijk duw ik Zach van me af en klim het podium. Jonah geeft me zijn microfoon en ik ga naast Corbyn staan. "Wacht je bedoelt die van High School Musical toch?" vraag ik. Hij knikt en de muziek begint en we beginnen met zingen.
JE LEEST
Our Boyfriends ft. Why Don't We
FanficHet vervolg op Our brothers ft. Why Don't We. Hoe gaat het nu verder tussen Emily en Zach en wat gaat er gebeuren tussen Daniel en Emma? Hoe gaan ze het Jack vertellen over het kind? Hoe zal de rest reageren? Je komt hier te weten als je het boek le...