POV Emma
Zodra we thuis komen krijg ik last van extreem buikkrampen. Daniel vat mijn gezicht op en ondersteunt me gelijk. "We gaan wel naar het ziekenhuis want dit is niet goed." En we stappen de auto weer in. Zodra we onderweg zijn wordt de pijn alleen maar erger. "Emma vol houden we zijn er bijna." Daniel begint sneller te rijden en we stoppen bij het ziekenhuis. Zodra we binnen komen komt de verloskundige er gelijk aan. Ze besluit om een check te doen. "Emma je hebt weeën en twee centimeter ontsluiting. We geven je weeënremers zodat de omtsluiting niet erger wordt en dat je kind nu niet wordt geboren. We willen je hier wel een paar dagen houden voor controle." Ik knik en zodra de verpleegkundige weg is barst ik in tranen uit. "Hey babe het komt goed kalm maar." Daniel troost me.
Ik besluit om Jack maar te bellen dat ik de eerste vier dagen niet thuis kom. De telefoon gaat over en na twee minuten ongeveer neemt hij op.
Begin gesprek
Jack: hey hoe is het?
Emma: kan beter, ik moet vier dagen in het ziekenhuis blijven.
Jack: WAT!?!? hoezo?
Emma: ik had blijkbaar weeën toen we thuis kwamen en heb twee centimeter ontsluiting.
Jack: Oo lekker dan ik kom zo snel mogelijk naar je toe.Einde gesprek
Jack hangt op en Daniel kijkt me bezorgt aan. "Wat is er?" Vraag ik aan hem. "Ik denk dat je te druk maakt." Ik kijk hem aan en knik. "Waarover Em? Je kunt alles bij me kwijt dat weet je." Ik kijk hem aan raap alle moed bij elkaar. "Ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben voor het kindje." "Emma je wordt echt een geweldige moeder geloof me." "Thanks." Daniel knuffelt me en gaat naast me zitten op het bed. "Zullen we het bekend maken?" Vraagt Daniel ik knik instemmend. We plaatsen een foto op insta.
930.484 mensen vinden dit leuk
@emmaxavery: happy❤️🤰🏼
Comments uitgezet
JE LEEST
Our Boyfriends ft. Why Don't We
FanfictionHet vervolg op Our brothers ft. Why Don't We. Hoe gaat het nu verder tussen Emily en Zach en wat gaat er gebeuren tussen Daniel en Emma? Hoe gaan ze het Jack vertellen over het kind? Hoe zal de rest reageren? Je komt hier te weten als je het boek le...