74

319 13 0
                                    

POV Emma

"Ja als of mij dat boeit." Zeg ik lachend tegen Jack. Jack schud zijn hoofd en gaat zitten. "Daniel zou je me omhoog willen helpen?" "Tuurlijk." Hij helpt me langzaam omhoog en geeft mij mijn eten. We hebben gesprekken over de toekomst en wat we straks willen doen. Jack komt naast me zitten en begint me te treiteren. "Jack auw ga weg auw." Zeg ik lachend vanwege het kietelen. "Sorry Em gaat het wel?" Zegt hij dan sarcastisch. Ik zucht en geef hem een speels duwtje.

Na een uur komt er een arts voor allemaal testjes. "Emma zou je mee willen lopen?" Ik zucht en loop dan mee. "Zou je eens diep in en uit willen adem?" Ik doe wat hij zegt. "Oké, dan gaan we nu even een röntgenfoto maken van je longen. Hou even je adem in en klaar." Ik ga staan en hou me adem in. "Oké we laten zo de uitslag weten." Ik knik en wordt door de assisente terug gebracht. Ik ga langzaam weer in bed liggen met veel pijn. "Jongens we zitten straks wel met al die fans." Zucht Jonah. "Ja goed dat je erover begint maar wie heeft er een foto gepost terwijl die in het ziekenhuis was?" Vraag ik. "Uhm ik." Zegt Zach onschuldig. "Zachary je bent ook zo lekker slim." Zegt Corbyn lachend. "Sorry jongens ik was vergeten dat het best wel snel opvalt als je in het ziekenhuis bent." Zegt Zach en kijkt me sip aan. "Geeft niks Zach het had ons allemaal kunnen gebeuren." Zeg ik en glimlach naar hem.

"Emily ik moet jou iets belangrijks vragen." Ze kijkt me aan. "Dit is alleen als er wat gebeurt met mij en Daniel." Ze knikt en gebaart dat ik verder moet gaan. "Stel Daniel en ik krijgen een ongeluk dan moeten we iemand hebben die Katelyn opvangt. Dus als een soort peetmoeder dit is best belangrijk voor ons. Ik weet hoe goed je bent met Katelyn dus zou je dat dan willen?" Ik kijk haar aan en wacht op een antwoord.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu