15

450 12 0
                                    

POV Emily
Ik kijk lachend naar de jongens die in het water zitten te stoeien. De Aaron, Angel en Kong komen weer naar ons toe rennen. "Kom laten we ook in de zee gaan." zegt Emma en ze staat op. Christina staat ook op en samen rennen ze naar de zee. Ik zucht en sta op. Ik ga een stukje wandelen. Ik loop een beetje heen en weer op en strand en gooi af en goede bal zodat Aaron, Angel of Kong hem weer terug kan brengen. "Em! Kom er ook bij!" roept Jack. "Nee dankje!" roep ik terug. Ik ga weer zitten op het kleed en Aaron komt bij me liggen terwijl Kong en Angel samen aan het spelen zijn. Ik zet Aaron op mijn schoot en hij gaat weer liggen. Ik aai hem over zijn hoofdje. Wat een schatje.

POV Corbyn
Ik zwem naar Zach toe die naar Emily aan het kijken is. "Hey." zeg ik. "Hey." zegt hij. Ik kijk ook naar Emily. "Ik denk dat er iets is met haar." zegt hij ineens. "Denk het ook." zeg ik na een korte stilte. "Misschien moeten we het straks gewoon aan haar vragen." zeg ik. Hij knikt. We zwemmen naar de kant en gaan het zand op. We lopen naar Emily toe en gaan bij haar zitten. "JONGENS WE MOETEN GAAN!" roept Emily ineens. "Hoezo?" vraag ik verward terwijl iedereen onze kant op rent. "Omdat jullie uiteten wouden gaan." zegt ze lachend. "Ow ja." zeg ik lachend. Iedereen droogt zich een beetje, met het kleed en dan skateboarden we weer richting huis.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu