POV Emily
Ik schrik als mijn mobiel weer af gaat. Gelijk kijken Zach, Corbyn en Jonah me aan. Ik neem op.
Telefoon gesprek
"Ik zei blijf uit hun buurt! Voor al uit de buurt van die Zach! Ik zie wel dat je op je laptop zit en de andere 3 jongens tv kijken. GA NAAR JE EIGEN HUIS! Ik wil niemand pijn doen, tot nu toe dan."
"Maar ik woon hier ook."
"Dan zou ik maar alles goed in de gate houden als ik jou was, Ow ja en ik zou de politie er maar niet mee betrekken als ik jou was."Hij hangt op. Gelijk kijk ik richting de tuin, omdat ik daar iets hoor. Aaron staat ook al te kijken bij de schuifdeuren van de tuin. Ik leg de laptop op het tafeltje en sta op. Ik loop naar de schuifdeuren en open ze. Ik hoor weer iets en loop naar het geluid toe. Ik kijk om me heen als ik op de plek ben, waar net het geluid vandaan kwam.
"Em, waar ben je?" vraagt Corbyn bezorgd terwijl hij dichterbij komt. "Hier." zeg ik en hij komt de hoek om lopen. Hij wilt net wat zeggen, maar ik zie een mes op ons afkomen. Ik ga voor Corbyn staan en time wanneer ik het mes moet vangen. Ik steek mijn hand stel naar voren en pak hem bij het handvat. Ik laat het mes vallen en draai me om. "Gaat het?" vraagt Corbyn terwijl hij mijn hand bekijkt. "Ja, met jou?" vraag ik bezorgd. Hij knikt. "Kom laten we naar binnen gaan, voordat er nog iets gebeurd." zeg ik. Hij knikt en loopt al terug. Ik pak eerst het mes en ga dan snel achter hem aan.
We vertellen het aan Zach en Jonah. "Bel de politie dan." zegt Jonah als we klaar zijn. "Nee, dan loopt het niet goed af, geloof me." zeg ik. Ik kijk even naar de tijd 21:47. Ik zucht. Wie de fuck kan deze gast zijn? Ik sla me even op mijn wangen om even te kijken of dit echt is. "Babe, waarom sla je jezelf?" vraagt Zach en trekt me bij hem op schoot. "Ik wou even checken of ik niet aan het dromen was." zeg ik simpel. Ze lachen. Ik kan dat niet meer zo snel, ik ben bang voor wat er gaat gebeuren. Ik moet gewoon weten wie die gast is, anders stopt het nooit.
JE LEEST
Our Boyfriends ft. Why Don't We
FanfictionHet vervolg op Our brothers ft. Why Don't We. Hoe gaat het nu verder tussen Emily en Zach en wat gaat er gebeuren tussen Daniel en Emma? Hoe gaan ze het Jack vertellen over het kind? Hoe zal de rest reageren? Je komt hier te weten als je het boek le...