46

402 14 0
                                    

POV Emma

Ik pak Katelyn uit de kinderwagen en leg haar in mijn armen. Een ober komt onze bestelling opnemen en gaat dan weer weg. Emily neemt Katelyn even van mij over en ze is gelijk in de zevende hemel. "Daniel waarom heeft ze zulke mooie blauwe ogen?" Vraagt Emily. "Omdat ze mijn ogen heeft." En glimlacht breed. Emily wiegt Katelyn zachtjes het is zo schattig. Tatum en Jonah zijn aan het praten over gekke dingen. Iedereen is een beetje aan het praten ik voer een gesprek met Christina die tegenover mij zit. We hebben over het leven en over make-up. Emily kijkt ons raar aan en schud dan haar hoofd. "Oké Emily nu is het genoeg ik wil ook eens die kleine mooie meid vast houden." Zegt Jonah hyper. "Dat moet je eerst vragen aan Emma." Zegt Emily en steekt haar tong uit, ik knik naar Jonah dat het goed is.

Jonah pakt Katelyn en Tatum aait haar over haar wang. Ons drinken wordt gebracht. "Jongens we moeten wel een proost uit brengen op deze twee geweldige ouders. Daniel, Emma jullie hebben het geweldig gedaan nadat we eerst onze twijfels hadden als dit wel goed zou gaan. Gaat het geweldig jullie werken elkaar perfect aan. Emma je hebt echt super je best gedaan tijdens deze zwangerschap. Daniel jij hebt Emma geen een keer in de steek gelaten en bent haar bij blijven staan. Ik spreek volgens iedereen we zijn trots op jullie." En zo sluit de speech van Corbyn. Ik kijk Corbyn verbaast aan en klap dan. We brengen een proost uit.

We zijn nu bijna bij het dessert en we praten een beetje. Katelyn slaapt in Daniels armen wat super cute is. We horen geweerschoten. "Iedereen naar binnen nu!!" Roep ik en duw Daniel en Emily die achter mij staan naar binnen. De schutter schiet in het rond ook bij ons restaurant. Ik pak snel mijn geweer en begin gericht te schieten op de schutter. Ik krijg een kogel in mijn schouder en na me derde schot is het raak door zijn hoofd. Iedereen is in paniek en huilt van angst. "Emma wat te hell was dat?" Zegt Emily dan. "Een terrorist." Zegt Jonah. "Waarom heb jij een geweer op zak?" Zegt Jack een beetje boos. "Ik heb net mijn cursus afgerond voor undercover agent." "Emma je bloed echt heel erg." Zegt Daniel en nadat gehoord te hebben vallen mijn ogen langzaam dicht.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu