POV Emma
Na een zware bevalling is onze kleine prinses er. Iedereen komt zachtjes binnen lopen. "Aawh wat een schatje." Zegt Emily zacht, ik glimlach naar haar. "Je ziet er behoorlijk gesloopt uit." Zegt Jonah. "Klopt die kleine wou eerst niet, maar met veel moeite is ze er dan toch." Zeg ik blij. "Ze is echt prachtig, ik ben trots op je zusje." Zegt Jack. Corbyn kijkt helemaal met grote ogen naar haar. "Ze is echt mooi ik ga haar van jullie jatten." Zegt Corbyn. "Oo dacht het niet je blijft van haar af." Zeg ik dan lachend.
"Emma ik ben echt trots op je. Ik heb de bevalling mee mogen zien en het was echt geen makkie voor je. Na heel wat maanden wachten en na heel veel geschreeuw en gehuil tijdens de bevalling is ze er, onze mooie Katelyn Anna Emily Seavey met het gewicht van 3576 gram en ook nog eens 3 weken te vroeg. Ik ben echt super trots op je." Ik kijk glimlachend naar Daniel. "Omg hebben jullie haar derde naam naar mij vernoemd?" Ik knik. "Omg ik voel me zo vereerd." Zegt Emily en kijkt me blij aan. Katelyn ligt een beetje met haar handje te bewegen over mij borstkas. "Het is echt een mooi meisje." Zegt Zach.
"Emily kom wij nemen ook een baby." Zegt Zach dan. "Ha dacht het mooi niet!" Roepen Emily en Corbyn te gelijk. "Homo's als ze wakker is door jullie ik maak jullie af." Zeg ik geïrriteerd. "Jij bent ook lekker te genieten." Zegt Jack lachend. "Dan had je erbij moeten zijn tijdens de weeën, ze blijf maar boos zijn op mij." Zegt Daniel. Daniel neemt Katelyn van mij over en ik ga even wat rechter zitten. "Wanneer komen onze ouders dan?" Vraag ik. "Over een uurtje zijn ze hier." Ik knik naar Jack. "Jack wil je haar even vast houden?" Vraag ik. "Graag zelfs." Jack maakt zijn handen schoon met van dat gel en pakt haar dan over van Daniel. "Ze is zo klein." Zegt Jack glimlachend. "Jij mag mij als enige Jackie noemen oom Jackie." Zegt hij zachtjes. Ik glimlach door zijn woorden.
JE LEEST
Our Boyfriends ft. Why Don't We
FanfictionHet vervolg op Our brothers ft. Why Don't We. Hoe gaat het nu verder tussen Emily en Zach en wat gaat er gebeuren tussen Daniel en Emma? Hoe gaan ze het Jack vertellen over het kind? Hoe zal de rest reageren? Je komt hier te weten als je het boek le...