49

343 13 0
                                    

POV Emily
Ik kreeg net te horen dat Katelyn gewond is geraakt. Ik zucht, waarom gebeuren al deze dingen nu? Ik stap de uit auto uit en loop naar binnen. Ik zoek mijn laptop. Als ik hem heb, probeer ik er achter te komen wie me heeft gebeld.
Nummer informatie
Initialen: M v K
Woonplaats: Los Angeles
Nummer: 0678352610
Laatst gebruikt: 20:57

Nou daar heb ik dus niet veel aan. Ik zucht luid. Ineens gaat de deur open en komen Jonah, Zach en Corbyn binnen. Ik klik alles snel weg en sluit dan op een normale manier mijn laptop. "Hoe is het daar?" vraag ik. "Emma is naar Katelyn, ze sprong gewoon ineens uit het bed." zegt Jonah. "Ja, dat klinkt wel als Emma, weten jullie al iets over Katelyn?" vraag ik. "Er is 70% kans dat ze het overleeft." zegt Corbyn. Ik knik. Katelyn gaat het wel overleven, ze is vast een vechter net als haar moeder.

"Maar daar wie werd je gebeld dan?" vraagt Zach nieuwsgierig. "Een oude vriend." probeer ik. "Uhuh." hummen ze alle drie. "Waarom was je dan zo in paniek?" vraagt Jonah. "Uhmm, omdat ik schrok van wat hij zei." probeer ik. "Babe, wees gewoon eerlijk." zegt Zach en wilt me knuffelen, maar ik loop naar achter. Hij stopt met naar me toe te lopen en hij kijkt me verdrietig aan. Gelijk loop ik naar hem toe en knuffel hem stevig en begin zachtjes te snikken. "Het komt goed, babe." zegt hij en geeft me een kusje op me haren. "Ik kan het niet zeggen, maar maak je geen zorgen, ik ga alleen wat afstandiger vanwege dat, maar dat betekent niet dat ik jullie niet meer mag of niet meer van je hou." bij het laatste kijk ik Zach aan. "Beloof me dat alles goed komt, ook al weet ik niet wat er gaande is." zegt Zach. Ik knik en laat hem weer los. Ik pak me laptop weer en doe wat meer research. Ze kijken toch niet mee, hoop ik, ik heb eigenlijk geen idee of ze mee kijken, maar het boeit me vrij weinig, want ik kan het niet zeggen, maar wel laten zien en typen.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu