Detta har hänt:
Det är fascinerande hur killarna kan skapa denna kopplingen genom bara internet och sociala medier. Det är fantastiskt. Jag ryser på tanken på allt dom gjort, hur långt dom kommit på denna korta tiden.
***************
~ Omar's bakgård nästa dag ~
"Fan för dig Felix det ska du få igen för!" Ryter jag åt honom när han prickar mig med en vattenballong i ryggen.
Jag springer och hämtar tre vattenballonger och ställer mig bakom ett träd.
"Prick på dig Omar, HA!" Skriker jag när jag kastar en ballong och den träffar Omar's skulderblad.
"Ballongerna är slut" Ropar Felix.
"5 träffar" Ropar Ogge och höjer handen.
"Dirty daaancing" Sjunger Oscar dansar hans dans och klappar sig på magen.
Ja, alla killar är helt nakna på överkroppen. Om jag fick välja att bara sitta och stirra på det ända tills jag dog skulle jag tacka ja.
"Music, music, music" Säger Oscar och kopplar in sin mobil i högtalarna som står på altanen.
Det börjar spelas en gitarr melodi och sedan börjar en ganska ljus röst sjunga.
"Vad är det för skit Oscar?" Skriker Felix.
Omar springer fram till Oscar och han spolar fram lite i låten. Han går mot mig och jag går mot honom. Vi möts på mitten av gräsmattan han tar mina händer och sjunger ur låten.
"I'm coming home, cause your heart is my home" Han drar ut på tonen på home.
Det är så fint och jag älskar det, jag slår armarna och hans blöta och kalla hud trycks mot min. Jag ryser i hela kroppen men han vägrar släppa taget. Helt plöstligt känner jag vatten som stänks på mig. Jag tittar snabbt bak och ser Ogge stå med en vattenslang i näven.
"Kärleksregn" Säger han och riktar slangen mot mig.
Han vrider på munstycket och vattnet sprutar ut i en hård stråle. Jag försöker skydda mig med handen, men det gick ju lagomt bra. Sen helt plötsligt känner jag ett par armar runt min midja. Ogge kommer allt närmare. Jag gör en karatespark för att visa att mina fötter fortfarande är användbara. Då låter Ogge slangen hänga och han går ännu närmare mig. Han lyfter handen och och sätter den på min panna. Sen snabbt som tusan trycker han bak mitt huvud och sprutar vatten i hela mitt ansikte och sen i mitt hår.
Efter att sprutat ner hela mig med vatten släpper tillslut Ogge och Omar mig och Ogge kastar bort slangen. Jag kramar ur mitt hår.
"Ni är så elaka" säger jag.
"Kom, jag tar bort dig från dom här idioterna" säger Omar och lägger armen om mig men jag backar.
"Snälla, jag blir kåt av att se dig i bikini" viskar han i mitt öra och jag börjar skratta.
Sen tar han min hand och drar med mig.
*****
"Kan du fläta?" Säger jag medans Omar håller på med mitt hår.
Jag får inget svar, hans blick är fäst i taket.
"Every time that you get undressed I hear symphonies in my head I wrote this song just looking at you oh, oh" sjunger han och jag kollar lite konstigt på honom men han reagerar inte.
"Is it weird that I hear angels every time that you moan? Time that you moan
Is it weird that your eyes remind me of a Coldplay song?" Sjunger han.
Jag kollar upp och funderar på vad han sjunger. Jag vänder mig om och granskar hans kropp, hans magmuskler, födelsemärken och blodådror som syns på hans händer.
Jag börjar göra konturer runt hans magrutor med min fingertopp. Jag drar hela handen över hans magen och känner ojämnheten från musklerna. Helt plötsligt utan förvarning lägger sig Omar över mig. Han ger mig en mjuk kyss och sen sätter han sig på mig. Han ruffsar till sitt hår och ett stort leende dyker upp på hans läppar. Han börjar göra snirkliga figurer med sitt finger på min mage.
"Omar's det kittlas" säger och och ska precis skrika då han böjer sig över mig och kysser mig, djupt.
"Du gjorde samma sak på mig" säger han och flinar medans han sätter fingret över min mun. Sedan fortsätter han, jag blundar och helt plötsligt känner jag en kyss på mina läppar. Han kysser mig sen på halsen och fortsätter sedan ner till naveln.
~ Omar's perspektiv ~
Jag fortsätter upp från naveln och sedan möts vi en perfekt kyss. Jag släpper den och sedan kysser jag henne ännu en gång över hela munnen och det snabbt vidare till strul. Vi vänder på oss och hon hamnar över mig. Jag strycker sakta mina händer fram och tillbaka på hennes rygg.
"Omar" kommer det ett stön från henne och hon trycker in sina naglar i min nacke.
"Aaah" stönar jag högt.
Jag börjar dra i hennes bikini och försöker få upp knuten på hennes rygg medans hon kysser mig. Tillslut får jag upp knuten och hon kastar snabbt av sig bikinin. Sen tittar hon på mig med en upphetsad blick.
"Okej?" Säger jag
Hon bara nickar till svars och nästa sekund flyger hennes bikinitrosor av.
Jag sätter mig på henne och hon sätter sig också upp, hon rör sakta ner händerna över min bara överkropp och stannar nere vid midjan. Hon sticker sakta ner händerna under mina byxor och jag kan inte låta bli att stöna.
"Engla, du får mig att bli så jävla kåt" stönar jag och hon knäpper upp min byxor och sedan börjar vi strula igen. Hon rör händerna nedför min kropp och börjar rycka i mina kalsonger. Hon drar ner dom och jag sprattlar av mig dom. Jag letar efter mina byxor och gräver fram en kondom i min ficka. Jag tittar på henne och in i hennes förtrollade ögon.
"Snygga kallingar må jag säga" säger hon och jag ler innan jag kysser henne djupt och passionerat. Jag sätter på kondomen och kör på.
"Åh, Omar, är du for real?" Stönar hon och jag flinar.
Och börjar kyssa henne medans. Vi vänder så jag ligger underst och Engla börjar tafsa på mig överallt.
"Kör på då" Stönar hon
"Snabbare" Stönar hon ännu en gång.
Jag funderar om hon förvandlas till en annan person vid sånna här tillfällen.
Jag rullar över henne och våra kroppar är extremt nära vanrandra. Hon ler mot mig, böjer sig fram, kysser mig och slår armarna om min hals. Jag lägger mig brevid henne och tar av mig kondomen och slänger den i skräpkorgen i hörnet.
Jag lägger armen om henne. Jag ser hur hennes bröstkorg rör sig snabbt upp och ner och jag hör hennes tunga andetag.
"Älskling" Säger jag och trycker henne närmre mig.
"Du vet att du tog min oskuld nu?" Säger hon.
"Nu vet jag" Säger jag och flinar.
"Men du var grym, jag älskar dig så otroligt mycket" säger hon och lägger sin bara kropp över min.
Jag lägger armarna om hennes rygg.
"Du är det bästa som någonsin hänt mig" säger jag och sen pressar hon sina läppar mot mina.
***************
Hej mina kära läsare!
Första gången jag skriver något sånthär dirty, vad tycker ni?
Och idag såg jag filmen The fault in our stars. Det måste vara en av dom bästa filmerna som skapats... Såååå värd att se.
Vad har ni för planer i sommar? Tell me!
Har inte alls mycket planerat faktiskt.
Nattmackor// Kajsa :*
YOU ARE READING
Utan Dina Andetag - The Fooo Novell
FanfictionEngla's nya liv i Göteborg startar lyckligt, men vad kommer förändras när hon får reda på ett förskräckligt besked?...