Jag kommer ut från toan och ser att Omar håller i en flaska med munsköjl.
"Jag tänker testa en sak med dig nu! Såhär att jag tar lite munsköjl i min och du lite i din och sedan så kysser vi varandra och rengör varandras munnar" säger han och sätter sina händer på mina kinder.
Jag skrattar och nickar även fast jag kanske inte är helt säker på vad vi håller på med. Han häller upp lite munsköjl i korken och jag häller det i min mun. Sedan häller han upp till sig själv och häller in det i hans mun.
"Ääj juu bejed?" Får han fram och jag får anstränga mig för att inte spotta ut munsköljet på golvet av skratt. Han kollar in i mina mina ögon, hans djupa ögon hyponotiserar mig och sedan böjer han sig fram och börjar kyssa mig.
Lite munsköjl droppar ner på golvet och jag fnittrar lite, Omar lägger händerna på mina höfter och trycker mig närmre honom. Ännu lite mera munsköjl droppar på golvet och vi bara fortsätter stå där och kyssa varandra. Han är riktigt bra på att kyssas, bättre än jag trodde.Jag blev kär Omar i sommras. Men allt eftersom förstog jag att han aldrig skulle bli min. Det blev bara jobbigt, för jag var verkligen kär i Omar på riktigt. Jag kunde inte sluta blicken från honom. Och nu.... Står jag här och hånglar med honom på en av skolans toaletter en måndag kväll.
Omar börjar plötsligt hosta och spottar ut all munsköjl på golvet. Jag böjer mig över handfatet och spottar ut det i min mun. Han torkar sig om munnen och tittar ner på golvet. Jag skrattar åt honom och ger honom en bunt papper och jag hjälper sedan till att torka upp det.
"Tror du vi är rena i munnen nu?" Säger jag och går närmare honom.
"Mm" säger han och kysser mig.
Han trycker mig närmare honom och jag gosar ner mitt ansikte ner i hans axel.
"Kan vi sova nu, mitt huvud har börjat värka igen" säger han
"Visst, gulleplutt!" säger jag och petar på hans näsa och sedan går vi därifrån.Direkt efter att vi kommit in i städskrubben deckar han på sängen och kryper ner under täcket. Jag släcker lampan och det blir mörkt i rummet. Jag går och rotar runt i Omar's väska och hittar en t-shitrt som jag snabbt slänger på mig. Jag kryper också ner under filten och kurar ihop mig. Omar flyttar sig närmare mig, han lägger armen om mig och våra fingrar flätas ihop.
"Jag saknade dig brevid mig inatt" säger jag
"Jag med" säger han.
Jag känner hans varma andetag i min nacke. Jag blundar och bara njuter. Jag hör hans tunga andetag och känner dom regelbundet varma i min nacke. Hans ansikte har han tryck in i min rygg och han håller ett kraftigare grepp om mig.
"Omar?" Säger jag
"Mhm" säger han
"Det var inget, ville bara kolla om du sov" säger jag
Jag blundar igen och hör att Omar flyttar sig på sig och någon sekund efter känner jag hans hand på min höft. Han drar sakta sina naglar över min hud, mitt hjärta hoppar till och jag kan känner rysningen ända upp i ryggmärgen. Han fortsätter sakta vandra runt på min hud även fast han märkt min reaktion, antagligen var det den han ville ha.
"Omar" kommer det ut som ett oförvarnat stön från mina läppar.
Jag kan bara föreställa mig hans leende. Jag rycker till och rullar snabbt över honom och sätter mig på hans mage. Jag tar tag i hans händer och trycker dom bakåt så att han inte kan göra något. Jag tittar ner på honom och ser hans flin. Jag sitter där en stund och tittar på honom, och när han minst anar det trycker jag mina läppar mot hans. Vi kysser varndra passionerat, jag trycker panna mot hans. Hans mage rör sig snabbt upp och ner, han blinkar långsamt sedan sätter han mitt hår bakom öronen på mig.
"Hade inte du ont i huvudet?" Säger jag och han börjar skratta.
"Men på riktigt, jag är också trött faktist." Säger jag och kliver av honom.
Jag lägger mig istället huvudet på hans bröstkorg och han lägger armarna om mig. Jag stryker försiktigt med handen över hans navel och hans magrutor, jag fortsätter och somnar snabbt i famnen på honom.
*****
Jag öppnar snabbt ögonen och trycker täcket mot mig. Omar måste flyttat på mig. Jag hör ett ljud och vänder mig försiktigt om. Omar sitter på golvet på huk, han har händerna på huvudet och andas snabbt, höga andetag in och ut.
Jag kryper fram och sätter mig framför honom.
"Omar, hur går det?" Säger jag.
"Är det huvudet?" Frågar jag och får en svag nickning till svars.
Han sitter kvar en stund i ställningen med huvudet vänt mot golvet. Efter någon minut vänder han upp huvudet och tittar på mig. Hela hans ansikte är blank speciellt pannan, jag ser även hans ögon helt blanka. Han blundar och två tårar vandrar ner på hans kind. Jag torkar dom med tummen och kysser mjukt hans panna.
"Kom!" Säger jag och reser mig upp.
Han tar tag i min hand och jag ser hur mycket han måste anstränga sig när han kliver upp.
"Klarar du det?" Säger jag
"Jag klarar allt sålänge jag har dig" säger han och tvingar fram ett leende på läpparna. Jag stödjer honom när vi går ner för trappan. Jag trycker försiktigt upp dörren och kliver ut i den svala mörka natten, jag tittar upp på himmlen. Den är sjärnklar. Den är lika vacker som Omar's ögon.
"Vet du en sak?, dina ögon är lika vackra som himmlen" säger han.
Jag skrattar lite för mig själv och rufsar till hans hår.
Vi sätter oss på en bänk, vi tar varandras händer. Omar bara tittar upp i himmlen.
"Jag hittade karlavangen" säger han och pekar ut dom 7 stjärnorna på himmlen.
"Titta här då!" Säger han.
Han tar tag i mitt pekfinger och pekar på olika sjärnor. Han visar mig flera gånger men jag fattar inte vad det är han ser.
Han skrattar lite och jag sitter där som ett frågetecken. Han tar ännu en gång tag i mitt finger och visar stjärnorna.
"Jaha" säger jag snabbt när jag kommer på vad det är han visar
"E+O är föralltid" säger han och böjer sig fram till mig
"Pinky promise" säger jag och han kysser mig djupt.
"Kissing in the moonlight, check!" Säger jag när vi släppt våra läppar.
"Tack, detta hjälpte men jag är trött. Kan vi sova nu?" Säger han och sätter handen på min axel.
"Jag vill bara ha en bamsekram först" säger jag och ställer mig upp.
Han lägger armarna om mig och jag gör likadant, jag gosar in mig i hans axel och tar in hans underbara doft och jag känner att han börjar kyssa mig mjukt på halsen.
Jag tittar på honom och han försöker dölja sitt flin, vilket inte går bra. Jag placerar snabbt en kyss på hans läppar. Jag tar sen hans hand och drar med honom in.
*****
Han sträcker på sig och gäspar när han lagt sig ner under filten, jag kliver ner och lägger mig över hans bröst. Jag skattar lite och lägger mig på sidan, Omar tar min hand och håller på med en slinga i mitt hår.
"Godnatt älskling, älskar dig" säger han och kysser mig i nacken. Jag blundar och somnar sedan i hans famn.***************
MÅNDAGSPRESENT! WOHOONu är jag klar med kapitel 11 :p
Det är inte många dagar tills skolan är slut, betygen sätts ju på onsdag så kämpa, kämpa, kämpa! Jag har en inlämning i musiken kvar och sen är jag friiiiiii :D
Lämna gärna kommentar om vad ni tyckte om kapitelt, vad som kan bli bättre osv... ;)
Nattmackor// Kajsa <"33
ESTÁS LEYENDO
Utan Dina Andetag - The Fooo Novell
FanficEngla's nya liv i Göteborg startar lyckligt, men vad kommer förändras när hon får reda på ett förskräckligt besked?...