Kapitel 35 - Always us and you.

357 17 12
                                    

Detta har hänt:

Jag hämtar papper och penna. Där börjar alltid något som är äkta och kommer från hjärtat.

**************

Oscar, Felix och Omar kliver ut på den nersläckta scenen, bara nödutgångskyltarna lyser i hörnen i arean. Dom tittar ut över den tomma ytan där det egentligen ska vara fyllt med hundratals skrikande fans just nu, men ytan är helt tom.

Tårar rinner sakta nedför deras kinder. Pianisten börjar spela en melodi på pianot och killarna börjar sjunga.

I'm always wondering why

everything go so fast.

How could this be.

You're not here with me.

You never said goodbye

it doesn't seem to last.

Someone tell me why,

love is like goodbye.

I've seen lonely times, how did love slip away. But something whispers in my ear. That you are not alone and I'm am here with you. Through you far away. I'm here to stay.

You are not alone,

Though you're far apart, you're always in my heart.

It's time now.

To sing out.

Though the story never ends.

Let's remember a year , in the life of friends.

In the way I hear you laugh, in the way I see you smile. All the time we had, is unforgettable.

In the way I love you, it will always be us and you. And soon as we give in, we're gonna prove it. 97 ways.

Hej min gamla vän, det var ett tag sen vi pratade

vi brukade snacka varje dag ja, ja svär jag saknar det.

Önska du var här och kunde joina vår turné

på varenda jäkla sceen så är det som om du står breve.

Vi är tokiga du vet hur vi dyker upp.

We swear it, we swear it, we swear. We're gonna prove it.

We gonna prove it 97 ways.

In the way I hear you laugh, in the way I see you smile. All the time we had, is unforgettable.

In the way I love you, it will always be us and you. And soon as we give in, we're gonna prove it. 97 ways.

Oh oh oh

Oh och oh oh

Oh oh oh oh

Oh oooh oh

97 ways.

Dom tre gråtande killarnas snyftade fyller rummet. Dom omfamnar varandra i en gruppkram. Som på foooexperince, fooovertigo. Men nu aldrig mer. Ett oväntat ljud hörs ifrån kulisserna och dom alla tre vänder blicken ditåt. Deras munar formas snabbt till ett o, tårarna börjar forsa snabbare nedför deras kinder och deras hjärtan börjar slår snabbare.

****************

Vad har jag gjort?

Nej bara nej, detta är för asfaghssag.

Detta var alltså en sång till Ogge för er som inte fattade det, resten får ni klura ut själva. Det är allafall en blandning av 97 ways - TFC

You are not alone - Miachel Jackson

Seasons of love - RENT

Själen av en vän - Ken Ring.

Så helt random kom jag också på min egna lilla refräng av 97 ways.

Har praovecka, och helt ofattbart INGA läxor och sovmorgon. hör ni mig sjunga av glädje?

Utan Dina Andetag - The Fooo NovellWhere stories live. Discover now