Kapitel 18 - Without you girl

890 19 8
                                    

Detta har hänt:

"Men du var grym, jag älskar dig så otroligt mycket" säger hon och lägger sin bara kropp över min.

Jag lägger armarna om hennes rygg.

"Du är det bästa som någonsin hänt mig" säger jag och sen pressar hon sina läppar mot mina.

*************

"Din mamma är hemma va?" Mumlar jag efter en stund tystnad.

"Vad tror du?" Säger hon och börjar skratta.

"Bra, vore inte så bra om hon hörde oss" Säger jag

"Schhh" Säger hon och börjar fnittra.

Jag vänder mig på sidan och hon gör det samma. Jag kollar in i hennes blågröna ögon som är lika vackra som det glittrande havet vid greklands kust.

"Jag drunknar i dina ögon, dom är så vackra" Säger jag.

Hon böjer sig förskitigt fram och kysser mig.

"Okej, mamma kommer hem om 10 minuter vi kanske ska fixa oss" Säger Engla plötsligt och sätter sig snabbt upp.

Jag sätter mig på andra sidan sängen så att Engla får byta om ifred. Jag sätter på mig mina kalonsonger och sen mina shorts.

"Jag lånar något att ha på mig på överkroppen" Säger jag, går bort till klädställnigen och börjar kolla på dom olika klädesplaggen.

"Jag tycker du är synggare utan" Säger hon och ler mot.

Jag kollar igenom plaggen och hittar en tröja med några palmer på som jag slänger över huvudet.

~ Engla's perspektiv ~

"Jag vill ha en keps" Säger Omar och jag går mot honom.

Jag lägger händerna på hans axlar och hans händer glider långsamt ner för min rygg.

Våra pannor sätts mot varandra.

"Du skulle bara våga" Säger jag och jag ser att han ler och sträcker ut tungan samtidigt.

Alla vet väll vad det leendet betyder och en sekund senare har han satt sina händer på min rumpa sen kysser han mig djupt och hans händer förflyttar sig till upp i mitt hår.

"Men hej lovebirds" Hör jag mamas röst.

Jag släpper Omar's läppar och kollar åt utgångens håll. Där står mamma och kollar mamma.

"Men tack för att du störde vårat perfect moment" Säger jag och tar Omar's hand.

Precis då börjar Omar's telefon ringa.

"Oscar ringer ursäkta" Säger Omar och går bort till mitt fönster.

"Oscar?" Säger mamma.

"Ja, Oscar Enestad. Också medlem i The Fooo" Säger jag och blinkar med ena ögat mot henne.

Sen lämnar hon rummet.

"Mamma har du lust att laga middag till mig, Omar, Felix, Oscar och Ogge?" Skriker jag när jag råkade höra ur telefonen att Oscar ropade efter mat.

"Bara för att jag är så snäll" Skriker hon tillbaka.

Jag ler och skrattar åt att när Omar försöker att förklara vägen upp till mig, rakt över gatan.

*****

"Titta på dig sötis, du sitter fast i en korg. Lyckat där" säger Omar medans han skrattar och pekar på ett foto i albumet.

Utan Dina Andetag - The Fooo NovellWhere stories live. Discover now