🏆LIT🎉

1.5K 42 10
                                    

Sziasztok! Kaptam egy díj, kihívás valamit! Jeee! Életem első díj-kihívása, és ezt köszönhetem: lara_s_blog-nak! Innen is kösziii!

Szóval ennek a Lit díj, szabályai:

Szóval ennek a Lit díj, szabályai:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(A muszáj pontos j...de ezt most engedjük el :,D)

Szóval, akkor 13 tény magamról...igazából semmit se tudtok rólam, szóval, aki kíváncsi rám is egy kicsit nem csak a story-ra akkor itt lenne:

1. Macskafan vagyok! Szinte már betegesen imádom őket :,D ( Az őrült macskás lány...heh)

2. Imádom az Ázsia kultúrát! Főleg a japánokat!

3. Szeretem az animéket (talán az előző tényből kilehetett találni)

4. Imádok írni, költeni és olvasni...ezek az elmúlt egy-két évbe az életem részévé váltak

5. A suliba én vagyok a "fura csaj" (Nem is értem miért xd)

6. Kevés barátom van (2) ,de ők igaziak :)

7. Kedvenc színem a fekete...esetleg még a sötét lila. (Kezdek kifogyni a publikus tényekből 😅)

8. 15 éves vagyok (lassan 16) (2018 május)

9. Imádok zenét hallgatni és szinte minden félét szoktam.

10. 2 idősebb tesóm van... egy bátyám meg egy nővérem.

11. A kedvenc ételeim: Vadas, Gyros, Túrógombóc, Túróstészta

12. Szeretnék egyszer író-költő lenni...kiadott könyvekkel és verseskötetekkel...

13. Utálok iskolába járni...de nem is tanulás miatt, hanem inkább az osztály/iskola közösség miatt...

Remélem kicsit jobban megismertetek :)

És, akkor a kihívottjaim:

Romanza3 - Én hivatalosan felmentelek az egy héten belüli határ időd alól a vizsgáid miatt! Május vége az új határidő! Különben jöhet a táncolós videó 😏
Daysiii2210 - Imádom a könyveid egyébként :3
Sabocse
Bigyoka
kovdork

Kihívnék még embereket, de szerintem ezek közül is páran zakkantnak fognak nézni, hogy ki a fene vagyok, de na.

A következő rész, pedig kicsit soká jön, mert hát évvége van és igen...

By.:Kira188

Pultos lányból falkavezér /Átírás alatt/Onde histórias criam vida. Descubra agora