Kihívás! + egy éves a story :3

1.3K 43 8
                                    

Köszönöm a kihívást lara_s_blogs -nak!

Köszönöm a kihívást lara_s_blogs -nak!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1. Mivel tudom, hogy te sem tudod pontosan, hogy értetted ezt a kérdést ezért tessék xdnagy álltalánoságban próbálom megtartani a rossz, menő, nagy szájú lány imidzsemet kisebb nagyobb sikerekkel. De bárki kér segítséget( még akkor is, ha előtte vagy ezerszer magbántott) segítek neki. A külső stílusom: fél oldalas frufru, ami eltakarja egyik szemem és általában feketébe járok. Nem, nem vagyok emos, ha muszáj lenne be skatulyázni, akkor a gót stílushoz közelebb állok. ( de gót se vagyok)
Remélem kielégítő választ adtam :3
2. Sajnos erre a kérdésre fogalmam sincs milyen választ adják szóval kihagyom...heh 😅
3. 13-14 éves korom körül.
4. Hát én már akkor olvastam, mielőtt megtanultuk volna az összes betűt. A szüleim sokat olvasnak ezért elő vettem egy pici mese könyvet és nem érdekelve, hogy nem ismerem a kétjegyű mássalhangzókat elkezdtem olvasni és állandóan kérdezgettem, hogy melyik betű mi.
5. Az két osztalytársam olvasott rajta aztán ajánlották nekem én meg először vonakodva, de letöltöttem. ( életem egyik legjobb döntése)
6. Dan Wells- Nem vagyok sorozat gyilkos. 3 kötetes, de imádom.
7. Teenwolf 💜
8. Csak nagyon ritkán és akkor is keveset.
9. Nem, de lehet az leszek.
10. Mindkettő. Kb. derékig érő hajam volt és egyszer csak úgy döntöttem levágatom vállig érővé. Voltak melírok is benne, most ombréba ilyen rezes- gyömbér vörös. ( barna a hajam)
11. Igen, most megyek 10.-be. (2018 nyara van)
12. Igazából... nagyon semmi hű de durvát nem csináltam...hmm itt az ideje :3
13. Eléggé nyitottnak érzem magam zene, kultúra terén és az új dolgokra. Csak az emberekkel nem igazán vagyok nyitott. Régen eléggé az voltam.
14. Sok van. Az Aranyálarcos ( Romanza3) Az Atlantisz-os blog sorozat. És még vagy egy tucat.
15. Mostanában elkezdtem elfogadni magam szóval úgy ahogy ja..

És akkor mos jöjjenek az én kérdéseim:
1. Milyen a stílusod? (Csak, mert én is megszenvedtem ezzel a kérdéssel xd)
2. Kutya v macska?
3. Hiszel a természetfelettibe?
4. Mi a kedvenc színed?
5. Jártál már külföldön? (Ha igen hol?)
6. Hogy találtál rá a wattpad-re?
7. Szeretsz zenét hallgatni és, ha igen milyet?
8. Mit szeretsz magadon a legjobban? (Külső és belső)
9. Hogy állsz az iskolához?
10. Kedvenc ország/kultúra?

És, akiket én kihívok:
Romanza3
PCStefany
@Kiscsirke
Daysiii2210
Sabocse

Ééés!! Ma egy éve, hogy írom a storyt!! Te jó ég mennyi minden történ azóta! Elértem a 4000 megtekintést és 4. vagyok a Vérfarkas storyk között. Nagyon szépen köszönöm a sok támogatást, vote-ot, kommentet, mert nélkületek nem hiszem, hogy folytattam volna idáig. Sok törzs olvasom van, akik nagyon sokat jelentenek. Mindig örülök, amikor meglátom a kommentjüket.
Szóval nagyon köszönök nektek mindent :3❤

A következő részt pedig szeretném még ebbe a hónapba kirakni.
Jó nyarat nektek! Élvezzétek míg lehet!

By.:Kira188

Pultos lányból falkavezér /Átírás alatt/Where stories live. Discover now