Hetek teltek el Léna halála óta. Nem tehettünk mást csak élni tovább az életet. Mire felébredtünk Matt és Aaron eltemették Őt, mi pedig kővel és virággal díszítettük a sírt.
Mióta alfa lettem az egész falka sokkal erősebbnek érzi magát, Axel-ről nem is beszélve, aki már összetört pár poharat, mert túl erősen tartotta markában. Thomas-nak sokkal nagyobb önbizalma lett mióta erősebb és jól el van Kyle-al. Adame és Diana összejöttek, amin senki, még csak egy pillanatra sem volt meglepve.
Max-ről még mindig semmi hír, de látszólag Lora már sokkal jobban van, Aaron és Matt, pedig olyanok, mint általában.
Timivel sajnos nem tudtunk össze futni, mert még a házból sem léptem ki jó ideig. Zack egy-két alkalommal még át jött és megbeszéltük a, amit meg kellet, de már egy ideje Őt se fújta felénk a szél. A napjaink most elég nyugodtak, talán túlságosan is, mintha a vihar előtti csend lenne. Nagyon remélem, hogy csak egy kis eső lesz, nem pedig egy mindent elsöprő vihar, amiből egyikünk se kerül ki élve.„- Luna, ha nem tanulod meg visszahúzni a karmaid, akkor először is nem tudsz suliba járni, másodszor meg egyszer ki fogod szúrni a szemeimet alvás közben! – Axel kicsit ingerült volt. Lenyelte a szájába lévő falatot, majd tovább fojtatta. – Arra keltem, hogy a karmaid pár milliméterre vannak a szemeimtől, ami valljuk, be nem koronázza meg túlságosan a reggelt.
- De nem tudom, hogy kell, egyszerűen nem akarnak vissza bújni. – haraptam egyet pirítósomból. – Lehet az alfák nem is tudják!
- De, be tudják húzni. – Szólt bele a beszélgetésbe Matt, mire egy szúrós pillantást kapott, de nem igazán hatotta meg a dolog, csak felvonta egyik szemöldökét.
- Akkor mond meg, hogy csináljam. – tártam szét a kezem és leraktam a benne lévő kenyeret.
- Kérd meg Axel-t, Ő amúgy is sokkal jobban otthon van ezekbe. – vonta meg a vállát és falatozott tovább.
- Mostanában nekem is van egy kis bajom a szemvillogtatós dologgal. – halkított egy kicsit hangján.
- Na, akkor meg van oldva! Szépen elmentek együtt és gyakoroltok. – bekapta az utolsó falatot, majd elindult kifele.
- Hát te hova mész? – kérdeztem számon kérően.
- Iskolába. – vonta meg vállát és ott hagyott minket.
- Mehetnék én is? Nekem úgy is van időm és én jól kezelem. – ült le közénk Aaron. Látszólag esze ágában sem volt iskolába menni és gondlom nemet se mondhattam.
- Gyere. – mosolyogtam.
- Muszáj, hogy Ő is jöjjön? – sóhajtott és hátra hajtotta a fejét. – Mert, ha igen én inkább suliba megyek.
- Tényleg elmennél az iskolába? – vontam fel egyik szemöldököm.
- Nem. – rázta meg fejét, majd berakta üres tányérját a mosogatóba.
- Akkor indulás! – követtem példáját, majd elindultunk az erdő felé."„
- Luna. – fordult hátra Axel. – A szemed villog. – rá néztem az ablaküvegre és lám: igaza volt. Visszapillantottam rá.
- A tiéd is. – hajtottam le a fejemet. Egyszerre álltunk fel és szaladtunk ki a teremből, az egyik lány mosdóba. Ilyenkor annyira örülök, hogy kettő van belőle. A tükörhöz siettünk és néztük magunkat. – Honnan tudtad, hogy világít? – fordultam felé.
- Megéreztem. –vonta meg vállát, majd becsukta szemeit és megrázta fejét és szemei ismét normálisak lettek, én is ezt tettem.
- Vissza kéne mennünk. – halottam, ahogy valaki siet le a lépcsőnk, gondolom utánunk küldték az egyik osztálytársunkat, hogy megnézze, mi lehet velünk. „„- Nem, kizárt, hogy én ezt meg egyem. – mutattak a nehezen elkészített ételre Aaron és Axel szinte teljesen egyszerre. Legalább valamibe egyet értenek. Szemeim vörösen kezdtek izzani és morgó hangot adtam ki. A kezük maguktól mozgott és vettek be a szájukba egy falatot.
- Ezt, hogy csináltad? – pislogott nagyokat Axel és lenyelte a még szájában lévő ételmaradékot.
- Alfa vagyok, én irányítok. – húztam ki magam büszkén. – Matt tanította. – mosolyogtam.
- Én kinyírom. – morgott tovább. – Miért kell neki ilyeneket tanítania neked? Nincs jobb dolga, de most őszintén. „
ESTÁS LEYENDO
Pultos lányból falkavezér /Átírás alatt/
Hombres LoboLuna Ford, akinek az elmúlt pár éve egy bárban való munkából és tanulásból állt. Teljesen szürke hétköznapokkal. DE! Egy éjszaka minden megváltozik. Egy fiú vérfarkas falka kiszemelte magának, hogy szükségük van rá. Ő segít ellátnia őket miközben a...