24.rész - Zane és Axel

2.3K 112 30
                                    

Csak akkor ébredtem fel, mikor Axel óvatosan az ágyra helyezett. Ásítottam egyet miközben nyújtózkodásba kezdtem, de hamar meggondoltam magam mikor fájdalom nyílalt az oldalamba. Axel kicsit elmosolyodott a mozdulat soromon.
- Ki aludtad magad kis szerencsétlen? – pajkosan elmosolyodott én pedig fujtattam egyet.
- Rohadj meg Axel! – fordultam a másik irányba, ami szintén fájdalommal jár. – Ez eddig nem fájt ennyire.
- Azért, mert volt benned egy jó adag fájdalomcsillapító. – homlokomat ráncolva fordultam vissza.
- Hat ránk? Mármint a gyors regeneráció miatt nem örül ki vagy hasonló? – Az alkoholból indultam ki valamiért.
- De igen, viszont annyit kaptál, hogy még azt se érezted volna meg, ha élve megnyúzunk, de úgy tűnik a szokottnál is gyorsabban kiürült. – fintorogtam mire csak kérdő pillantásokat kaptam vissza.
- Ilyeneket nem mondj, még a hideg is kiráz a gondolattól. – ültem fel.
- Láttunk egy vér fagyasztó szörnyet, ami simán kiütött minket, szóval szerintem ahhoz képest semmi. – végig gondoltam, amit mondott és be kellet látnom, hogy igaza van, sajnos.
- Ja, van benne valami. – öntelt mosollyal megrántotta a vállát. – Hallod Axel!
- Mi az? – nézett szemeimbe és látszott rajta, hogy csak rám figyel.
- Éhes vagyok – kicsit haboztam – segítenél ki menni?
- Melegítsek neked levest és behozzam? – vonta fel egyik szemöldökét, és kicsit oldalra biccentette fejét.
- Aha – bólogattam. – Egyébként mennyi az idő?
- Lassan este tíz. – Ez a nap is remekül összejött, de remélem, hogy lesz minimum egy nyugodt hetünk. Sóhajtottam egyet és a plafont kezdtem el bámulni, miközben Axel elhagyta a szobát.

- Hozzak valamit? – kukkantott be az ajtón Aaron, természetesen kopogás nélkül.
- Köszi, nem kell. Axel már hoz, nekem levest más meg nem kell. – mosolyodtam el kedvesen, de Ő csak fújtatott, megismételve, ami mondtam, majd ki is ment. Neki mi baja? Axel-nek szokott ilyen érzelmi vasút lenni, de most Ő jött be egy tányérral a kezében. Így végig gondolva mindig azt mondjak, hogy a lányok a bonyolultabbak, de vajon utána ez lenne a véleményük miután találkoztak ezzel a fiúval? Lehet én se vagyok a legegyszerűbb ember a földön, de azért egy idő alatt ki lehet igazodni rajtam.
- Min gondolkodsz ennyire? – ült le mellém és a kezembe adta a tányért és a kanált is.
- Semmi fontoson. – ráztam meg a fejem és neki álltam teletömni a már üres pocakomat, ami, ha külön életet élne már rég levert volna egyet, mert nem foglalkozok vele rendesen. – Ja! Miért gyógyulok ilyen lassan?
- Ha én okoztam volna, akkor sebet valószínűleg már szinte semmi nem látszódna, szóval a szörnyeteg miatt. Nem tudunk, róla semmi szóval kitudja pontosan mit tett veled, de a lényeg, hogy gyógyulsz, ha még lassan is. – egy haj tincsemet elválasztott a többitől és azt birizgálta a továbbiakba, amíg befejeztem az étkezést.

- Álmos vagyok, pedig rengeteget aludtam. – húztam el a szám, és lejjebb csúsztam, majd a takaróba búrkolóztam.
- Mert sok energiát vesz el, hogy az ott begyógyuljon. – mutatott a sebem irányába. „o"- t formáltam számmal. – Lefeküdjünk aludni?
- Igen – bólintottam párat mire Ő felállt és lekapcsolta a villanyt és befeküdt mellém.
- Jó éjt Ax. – fordultam oldalra, neki háttal.
- Jó éjt Lú! – Ő is elhelyezkedett, és, ahogy tudom, Ő a hátán alszik el és csak alvás közben fordul el valamerre.

Axel szorosan mellettem állt, mindketten feszülten figyeltük a Manananggal minden mozdulatát és csak reménykedni tudunk, hogy most ér valamit a túl erőnk. Egyszerre támadtunk, nem vártuk meg, hogy Ő tegye meg az első lépést, hátha így meglephetjük. Sajnos nem ért semmit, mert ugyan olyan könnyen elrepített minket két ellenkező irányba. Mindketten a fűvel borított puha talajra estünk, de amilyen gyorsan csak tudtunk ismét felálltunk, egy pillanatra lankadt a figyelmem, amikor egy rózsabokrot láttam meg nem is olyan messze tőlünk, de nem csodálhattam tökéletes vörös szirmait, mert a szörny ismét támadt méghozzá rám, de Axel segítségével kivédtem.
Győzelemre álltunk, mert sikerült megsebeznünk, az első támadást alkalmaztuk, de csak ugyan ugyanaz lett a vége. A csodás rózsabokor mellé estem, miközben a szörny Axel felé vette az irányt, aki még nem kászálódott fel. Hamar felálltam, hogy segítségére siessek, de az egyik lábamat nem tudtam meg mozdítani. Lepillantottam a bokámra, amit a rózsa gyökere fogott körbe, s a tüskék a bőrömbe ágyazódtak. Megrántottam a lábam, de a növény csak nem akart ereszteni, felpillantottam. Axel-t a nyakánál fogva emelte fel, aki kétségbeesetten kapálózott és az ellenfél ujjait próbálta lefejteni magáról sikertelenül. Próbáltam kiszabadulni, de sehogy se sikerült miközben Axel már az utolsókat rúgja, ekkor a szörny az egyik kezét elhúzta róla, majd szívétől nem messze megállt. Láttam mire készül, ahogy előre lendíti karját.
- Nee! – sikítottam, ahogy torkomon kifér, de már hiába, áttört Axel bordáin.

Pultos lányból falkavezér /Átírás alatt/Onde histórias criam vida. Descubra agora