011eleven_eggos kérésére!:3
[Név]=Saját Neved
[K/V]=Kedvenc VirágSzóval minden a vizsgák után kezdődött, mikor is Korosensei bejelentette, hogy közösen elmehetnénk a hétvégén tartandó fesztiválra. Neked teljesen mindegy volt, hiszen ha elmentek, akkor legalább nem egyedül fogsz otthon ülni, ráadásul az osztállyal is szerzel egy közös emléket. A következő szünetben csakis arról volt szó a lányok körében, hogy ki milyen kimonót fog felvenni szombaton.
-[Név]-chan, te milyet fogsz felvenni?-Vont kérdőre téged mosolyogva Megu.
-Őszintén, én nem is gondoltam még arra, hogy kiöltözzek. Végül is ez csak egy fesztivál, ami majdnem minden második hónapban van.-Szégyenlősen vakargattad a fejedet, mire a lányok nagy része meglepődötten nézett rád.
-K-komolyan, [Név]-chan?-Rinka hangja hitetlenkedéssel volt tele, vàlaszul a kérdésére pedig csak bólintottál.-Hm, tudod mit? Segíteni fogunk neked!
Most rajtad volt a sor a meglepődésben. Kikerekedett szemekkel bámultál legjobb barátnődre, aki kihívóan sandított a többi lányra.
-Bizony-bizony! Nem hagyhatjuk hogy hétköznapi ruhában jelenj majd meg az ünnepségen, ráadásul úgy, hogy a kiszemelted is ott lesz.-Kirara, mintha csak a mai időjárásról beszélne, úgy ejtette ki ezeket a szavakat a száján, te pedig amint realizáltad hogy mit is mondott elkezdtél vörösödni, mivel egy ismerős, kék hajú fiú jutott rögtön az eszedbe.
-Haaaaa? Miről nem tudunk, [Név]-chan???-A többiek arcára volt írva, hogy mindenről tudni szeretnének, habár még saját magad sem tudtad, hogy miről van szó. -Tetszik neked valaki az osztályból?
-N-Nem!!-Hiába próbáltál ellenkezni, ők már akkor tudták a választ, mikor feltették a kérdést. -Ne már, lányok...
Vörös fejjel ültél a padodban, és azon gondolkoztál, hogy mégis hogy magyarázod ebből ki magadat, ráadásul azt sem tudtad, hogy Kirara honnan feltételezhet ilyet.
Eközben pedig a fiúknál is legalább akkora felfordulás volt, mint nálatok.
-Csak nem tetszik neked valaki, Nagisa?~-Vonta kérdőre vigyorogva legjobb barátját Karmaa kék szemű fiú pedig erre csak halványan elpirult.-Úgy látom de~
-Karma!-Szólt rá barátjára Nagisa, ezzel felkeltve a többiek érdeklődését is az osztályban. Feszengve kezdte érezni magát, miközben egyszer-egyszer rád pillantott, végül elmotyogta, hogy ki tetszik neki.
-Szóval tetszik neked [Név]! Milyen pompás találat magadnak, Nagisa! [Nèv]-chan nagyon szép és bájos, és teljesen hozzád való!-Hiroto lágyan bállva veregette a fiút-Akkor meghívod párodként a fesztiválra is,nem??
-P-páromként?!-Nagisa szíve mintha leállt volna egy pillanatra, teljesen kiment a fejéből az, amit Korosensei mondott, miszerint minden fiúnak el kell hívnia magával egy lányt.
-Végülis, a holnapi nap tökéletes lenne arra, hogy megmondd neki az érzéseidet! Márcsak az a dolgod, hogy elhívd~Hajrá, itt jön!
És valóban, ahogyan Karma mondta, amikor Nagisa hátra nézett, a folyosóra kilépő [Neved]-et pillantotta meg. Karma bíztatásképpen meglökte a fit, aki így majdnem orra esett, de végül meg tudta tartani az egyensúlyát. Bosszúsan visszanézett a vörös hajúra, majd elindult utánad.
-[Név]-chan!-Szólított meg téged, mire visszafordultál hozzá.
-Oh, Nagisa-kun!-Mosolyogtál rá amit viszonzott-Mit szeretnél?
-Azt akartam megkérdezni a holnapi fesztivált illetően, hogy...Lennél e a párom?-Amennyire biztos hangsúllyal kezdte a kérdést, annyira lett egyszerre csak bizonytalan a végére. Semmiképp sem nézett rád, csupán a kinti tájat figyelte az ablakon keresztül.
-O-oh...Párokban kell menni? Nem is tudtam...-Motyogtad a földet nézve, mire Nagisaban feléledt az a bizonyos "nemet fog mondani" érzés. Végül mégis mosolyogva néztél a fiúra.-Persze, hogy lennék a párod!
-Oké..-Halkan kifújta a levegőt-Akkor holnap délután megyek érted, rendben?
-Rendben~
/Másnap, délután/
-Lányok, gondoljátok hogy ez így jó lesz...?-Mondtad félénken a tükrödbe nézve.
-Igen! Óó, gyönyörű vagy, [Név]-chan!!-Ujjongott Toka, mire csak mosolyogva köszönted meg a dícséretét.
-Nos, mi is megyünk készülődni! Sok sikert Nagisa-val!-Kacsintott Rinka, mivel egész délután a tegnap történtek volt a téma, vagyis Te és Nagisa.
Miután elmentek durvàn megszállt téged az izgalom. Nem tudtál egy helyben lenni és folyamatosan csak Rá gondoltál. Egyedül voltál otthon, ezért senki sem tudott ebben a pillanatban megnyugtatni téged, így inkább bekapcsoltál egy kis zenét.
Nem sokkal később halk ajtó kopogásra lettél figyelmes. A szíved abban a pillanatban nagyot dobbant, mikor kinyitottad pedig Nagisa állt előtted. Amint meglátott kissé tátva maradt a szája.
-W-wow [Név], nagyon jól nézel ki.-Mosolygott végül a szemeidbe nézve.-Mehetünk?
-Köszönöm...És igen.-Becsuktad magad mögött az ajtót majd végül elindultatok a megbeszélt helyre, ahol az osztály találkozni fog. Te tíz percre laktál onnan, az addig megtett út pedig nagy részben csöndben telt el, végül Nagisa lassan összekulcsolta az ujjaitokat. A torkodban dobogott a szíved és érezted hogy egyre vörösebb a fejed.
Mikor megérkeztetek mindenki egy emberként lódult meg az édesség-standok felé, ti Nagisaval leghátul sétáltatok.
-Nem szeretnél kipróbálni valamit?-Kérdezte tőled a melletted lépkedő fiú.
-Hm...Végülis...-Azzal óvatosan magad után húzva a fiút, elindultál az egyik vattacukros emberhez. Mielőtt még kifizetted volna az édesseget, Nagisa már intézkedett. -H-Hé...Nem kell rám költeni a pénzed...
-Nyugi, [Név]-chan.-Ezzel le is nyugtázta a "kirohanásodat". Néma csendben barangoltatok tovább, egyre több helyet próbáltatok ki. A kezdeti feszültségnek estére már nyoma sem volt, és ezért nagyon is hálás voltál.
-Csukd be a szemed.-Mondta egyszer csak, mikor kicsit távolabb értetek a fesztivál hangjaitól. Nevetve engedelmeskedtél neki, ő pedig maga után húzott téged. Bő öt perc múlva megengedte, hogy kinyisd a szemeidet, ami pedig eléd tárult, az örökre az emlèkezetedbe égett.
Előtted volt egy nagy tó, amin az éppen, hogy felkelt Hold fényei gyönyörűen csillogtak meg, és egy kissebb hídon voltatok.-Ez gyönyörű...-Motyogtad elámulva a tóra nézve, mikor pedig a fiúra néztél, ő egy szál [K/V]-ot szorongatott az ujjai között. Másik kezével eltűrte a bal füled mögé a tincseidet, majd a virágszálat odatűzte.
-Tessék, illik hozzád.-Mosolygott. A hasadban feléledtek azok a bizonyos pillangók, amik egész délután, csupán néhány alkalommal léptek le onnan.
-N-Nagisa-kun...
-[Név]-chan, már régóta szeretnék elmondani neked valamit, de eddig vagy nem volt elég bátorságom, vagy csupán nem volt meg a tökéletes pillanat. De most úgy érzem, hogy minden tökeletes, szóval én...Szeretlek téged, [Név]-chan. Mindennél jobban, amióta csak megláttalak.
A szíved őrült zakatolásba kezdett, az örömkönnyeid pedig elkezdtek kibuggyani a szemeidből. Nagisa ezt látva kissé megrémült.-[N-Név]-chan? Rosszat mondtam?
-Nem, dehogy! Ezek örömkönnyek!-Boldogan ugortál a nyakába, ő pedig egy kisebb sokk után visszaölelt. -Én is szeretlek téged, Nagisa-kun!
Lassan eltávolodtatok egymástól, de csupán addig a pillanatig, amíg az ajkaitok nem találkoztak. Beletúrtál kék hajába, ő pedig csak jobban húzott téged magához.
/Néhány méterrel arrébb pedig Korosensei kuncogva figyelte az eseményeket arra gondolva, milyen gyorsan felnőttetek../
ESTÁS LEYENDO
/KÉRÉSEK ZÁRVA!/ Anime Boy x Reader OneShots
FanficEDIT: NEM LEHET KÉRNI! Kérhettek tőlem animés fiúk x reader-es oneshotokat, amiket megírok nektek.:3 Illetve nem csak x Reader-eset, hanem OC-et is, és boy x boy-osat is kérhettek!:) Animék amik közül lehet válogatni: /Bővülni fog/ -Attack On Titan...