【Oikawa x Reader】•Szemetes•

1.6K 106 30
                                    

Rehiia kérésére! c: Remélem tetszik!

[K/K]=Kedvenc Könyv

[K/Í]=Kedvenc Íz

Délután úgy döntöttél, hogy a könyvtárban fogod tölteni a hátralévő idődet, s mivel péntek volt, így nem kellett azon sem aggódnod,hogy nem tudsz felkészülni a következő iskolanapra. Halkan kinyitottad az ajtót, majd helyet foglaltál a szokásos helyeden, s kezedbe vetted [K/K] című olvasmányodat.

Már vagy fél órája belemerülhettél a könyvedbe, amikor hirtelen valaki megkocogtatta a válladat-Oi [Név]-chan~

Kicsit összerezzentél, de azonnal felismerted a sulid "nagymenőjének" a hangját. Unott arccal fordultál a mogyoróbarna szemű fiú felé, aki mosolyogva várta tekintetedet.

-Mit akarsz?-Kérdezted nem túl kedvesen, de nem tehettél róla. Utáltad,hogyha félbeszakítanak abban, amit éppen csinálsz...

-Arra gondoltam,hogy haza kísérhetnélek, mit szólsz?-Húzta félmosolyra a száját, amire a reakciód csak egy grimasz volt.

-Kösz' nem kell, hazatalálok magamtól is.-Vágtad gyengéden fejbe a melletted levőt, majd felálltál és kiléptél a könyvtárból, s hazafele vetted az irányt. Percek múlva azonban megérezted,amint a válladon levő táskád megemelkedik. Azt hitted,hogy el akarja valaki lopni, így egy jól irányzott mozdulattal sípcsonton rúgtad az illetőt.-Már megint te?-Kérdezted hitetlenkedve mikor megláttad Oikawát.

-[Név]-chan nagyon erőset rúgsz, tudsz róla?-Nyafogott előtted Tooru, mire csak megforgattad a szemeidet.

-Ha ilyen hirtelen el akarod venni egy lánytól a táskáját, ne csodálkozz, ha megrúg. Főleg, ha az a csaj én vagyok. Különben is, mit akarsz már megint?

-Mint férfi, kötelességemnek tartom, hogy hazakísérjek egy ilyen szép hölgyet, mint te.-Kacsintott rád s azzal feléd nyújtotta a kezét.-Szóval, vihetem a táskádat?

Pár másodpercig farkasszemet néztetek, majd fapofával megfordultál-Egyedül is tudom vinni.

A fiú vállat vont, majd mosolyogva melléd lépdelt. "Lehet,kicsit elsiettem a dolgokat. Shigeru pedig előre figyelmeztetett,hogy ő másféle. Talán igaza van."

-Nem mintha annyira érdekelne, de mellesleg gratulálok a legutóbbi győzelmetekhez.-Motyogtad lehajtott fejjel, jó ideje gondolkodtál azon,hogy hogyan gratulálj a férfinak. Ő rádnézett, s le sem vette a tekintetét rólad.

-Köszönöm~.

Fél óra múlva megérkeztetek a házadhoz, így elérkezett a búcsútok ideje is. "Morcos" arccal fordultál Oikawa felé, aki látta rajtad,hogy furcsa neked ez a helyzet.

-Nos..Kösz, hogy hazakísértél, bár nem kértem...-Motyogtad szigorúan a dzsekijét figyelve, amikor hirtelen megéreztél egy kezet a fejeden.

-Nagyon szívesen, [Név]-chan~ Legyen jó éjszakád~-Borzolta össze gyengéden a hajadat, s a következő pillanatban már csak a távolodó alakját figyelhetted.

Észre sem vetted,hogy a fejedet teljesen uralmába ejtette a vörös szín, megszorítottad a táskád pántját, s berontottál az előszobába.-Tch, idióta szemetes! 

//////////Két nap múlva//////////

Fáradt tekintettel léptél be az iskoládba, mivel előző este (is)  alig tudtál valamit aludni Oikawának köszönhetően. Akárhogy is akartad kitörölni emlékezetedből, valahogy mindig besunnyogott a fantáziádba, aminek az lett a vége,hogy hajnali három órakor aludtál el.

/KÉRÉSEK ZÁRVA!/ Anime Boy x Reader OneShotsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant