szandra0502 kérésére, remélem tetszik~😁 PIKACHU TÉGED VÁLASZTALAK!
Kaminari Denki. Mindig volt valami megnyerő a stílusában, amitől az emberek nagy része kedvelte őt. Vicces, kedves és kissé pimasz, de ha kellett, akkor nagyon komoly is tudott lenni.
De volt egy másik oldala is, amit eddig egyetlen embernek sem mutatott meg.
Illetve...Te kivétel voltál. Az egyetlen.///////
"Nagy vihar tombol odakint..." -Állapítottad meg utolsó órádon, mikor kipillantottál az ablakon. Unottan pislogtál kettőt, majd visszafordultál a tanárodhoz, nehogy észrevegye bambulásodat. Nem egyszer történt már meg, hogy rád szóltak ez miatt, a mai napon pedig semmi kedved nem volt az öreg szánakozó szavait hallgatni.
Hirtelen megéreztél egy ujjat a hátadon, így lopva odanéztél. Mina rád vigyorgott, s a kezedbe nyomott egy papírgalacsint.
-Mi a... -Motyogtad magadnak majd visszafordultál. Mikor megbizonyosodtál arról, hogy a tanár nem figyel, kibontottad a kis papírt.
"Óra után maradj a teremben, kérlek. Majd megtudod, hogy miért~
Kaminari Denki"Elkerekedtek a szemeid, s a fiú irányába néztél, aki kaján mosollyal az arcán vette fel veled a szemkontaktust. Halványan elpirultál, így inkább elfordítottad a fejedet. "Mit akarhat?"Kérdezted magadban.
Kicsengettek, te pedig egy tapottat sem mozdultál a helyedről. Mikor mindenki elhagyta az osztálytermet, Denki odalépett hozzád,és felült a padodra.
-[Név] van valami, amit régen meg szeretnék tenni.-Mosolygott rád ártatlanul. Értetlen tekintettel néztél fel a szőkeségre.
-Ezt most nem értem, miért nekem mondod. Ott van a csapatod, ha valami bolondságot szeretnél csinálni, akkor hajrá. -Ezt hallva a fiú felnevetett.
-Nem úgy értettem. Veled szeretnék csinálni valamit. Szabad?-Vonta fel egyik szemöldökét.
-Miért kérsz engedélyt? Mégis mit-Nem tudtad befejezni mondandódat, mert Kaminari lecsapott az ajkaidra. Azonnal elvörösödtél, a szíved őrült módra kezdett el kalapálni mellkasodban. - E-Ez meg mégis mit jelentsen?...-Kérted számon. Denki nem húzódott el tőled teljesen, füledhez hajolt, s csak ennyit mondott:
-Egy kis extrát. Nem tetszett?
-Extra?
Bólintott-Mindig is ki szerettem volna próbálni ezt. Nos, [Név], mit mondasz? Szerintem te is örülnél egy kis plusz dolognak, nem igaz?
Rögtön tudtad, hogy mire gondol. Habár nem mondta ki nyíltan, a tekintete mindent elárult.
Egy átlag ember pedig soha nem menne bele egy ilyen kapcsolatba. De te nem voltál átlagos...-Nem is tudtam, hogy ilyen perverzségeken töröd a fejedet, Pikachu.-Cukkoltad mosolyogva.
-Szóval, igent mondasz?-Hajolt újból közelebb hozzád, te pedig vigyorogva bólintottál.
////////////3 hónap múlva//////////////
"Délután átmegyek hozzád. Sürgős."-Jött az üzenet a telefonodra Kaminaritól reggel kilenc órakor egy átlagos, szombati napon.
-Ezt meg mi lelte?-Ráncoltad a szemöldöködet, de feltett kérésedre senki sem adott választ. Nem is vártad el, hiszen egyedül voltál itthon és valljuk be, elég ijesztő lett volna ha valakinek hirtelen meghallod a hangját az üres házban.
Elérkezett a délután, a fiú pedig már egy órakor dörömbölni kezdett az ajtódon. Mikor kinyitottad azt egyszerűen csak karkaidba ugrott, és rövid idő múlva nyakadba csókolt. Már megszoktad ezt az üdvözlést, de még így is fülig vörösödtél.
-Mi a gond, hm?-Kérdezted miközben játszadozni kezdtél pár tincsével. Ellépett tőled, s immár komolysággal nézett a szemeidbe.
-Nézd [Név], ez a dolog már nem fog menni közöttünk.-Ezt hallva a szíved összeszorult, azt hitted meg akarja szakítani veled a kapcsolatot, de ekkor... - Én már nem barátként tekintek rád. Szeretlek téged, sokkal többként, mint egy haver,vagy ilyesmi.-Mondandója végére tarkójára vezette tenyerét, halvány pírral az arcán nézett végül rád.
Elmosolyodtál, próbáltad a hevesen dobogó szívedet nyugalomra bírni, kevés sikerrel. Ekkor eszedbe jutott briliáns ötleted-Denki... Én is szeretlek. De van itt még egy apróság...
Kaminari érdeklődve lépett közelebb, te pedig kezeit hasadra vezetted. Elkerekedtek a szemei és még lélegezni is elfelejtett.-Gyereket várok.
Abban a pillanatban, mintha a fiút fejbecsapták volna. Elrántotta hasadról a kezeit és ijedten nézett a szemeidbe-MI MI MI MI MI MIKOR MIÓTA?-Kérdezte kétségbeesetten.
-Két hónapja... -Simitottál végig pocidon mosolyogva, mire Denki majdnem szívrohamot kapott.
-MI VAN ÉN MÉG NEM ÁLLOK ERRE KÉSZEN ÚRISTEN JÉZUSOM-Rohangált a házban fel-s alá, te pedig abban a pillanatban elnevetted magadat.-Ha?
-Pikachu, vicc volt, nyugi. Nem vagyok terhes.-Vigyorogtál a szőkére, aki abban a pillanatban vágódott el a padlón.-Hé, jól vagy, Áramfickó?
-Ez nagyon aljas volt tőled, [Név].. - Dünnyögte mogorva ábrázattal, miközben felsegítetted őt.
-Jó, lehet kicsit túllőttem a célon, de muszáj volt~ A reakciód pedig leírhatatlan volt, videóznom kellett volna!-Röhögted el magadat megint visszaemlékezve a fiú arcára. Hirtelen vadul nekilökött téged a falnak, s karjait derekadra helyezte.
-Így játszunk?-Húzta féloldalas mosolyra a száját-Biztosíthatlak afelől, hogy legközelebb már jobb lesz a reakcióm, jó? -Suttogta a nyakadra, majd csókolt lehelt rá.
-L-legközelebb?
/////"Valóban, sokkal jobban reagált arra, mikor két év múlva bejelentetted a nagy hírt... S az már nem vicc volt."/////
VOUS LISEZ
/KÉRÉSEK ZÁRVA!/ Anime Boy x Reader OneShots
FanfictionEDIT: NEM LEHET KÉRNI! Kérhettek tőlem animés fiúk x reader-es oneshotokat, amiket megírok nektek.:3 Illetve nem csak x Reader-eset, hanem OC-et is, és boy x boy-osat is kérhettek!:) Animék amik közül lehet válogatni: /Bővülni fog/ -Attack On Titan...