【End 】

1.2K 43 19
                                    

Sziasztok!

Tudom, tudom, nem oneshot, nem kérés.

Igazság szerint mélyen el kéne süllyednem a föld alá, amiért ilyen gondolatok vannak pont most a fejemben, de ez már egy ideje ilyen. Egyszerűen már a kérések írásában nem igazán lelem meg a örömömet, amikor meglátom hogy mennyi van még hátra rögtön az a mondat kering a fejemben hogy "Ne, még ennyi?"  

Nem arról van szó, hogy nem örülök, hiszen mindig mikor megnyitottam a kéréseket és több mint harmincan írtatok -szinte rögtön!- annyira örültem, hogy egész álló nap úgy vigyorogtam mint a tejbe tök. De lássuk be, az utóbbi időben egyre nehezebben megy ezeknek a megírásuk, még akkor is ha van valami ötletem hozzá.

Tudom, hogy most sokan csalódni fogtok bennem, mert még kb. húsz embernek nem teljesítettem a kérését, de úgy érzem hogy ez nekem nem fog menni már. Tudom, az én saram, hogy ezt elvállaltam s biztosra mondtam hogy megcsinálom, tényleg, nagyon sajnálom ezt. De nem fog menni, vagy ha igen,akkor is rossz lesz az egész.

A legutóbbiaknál is már éreztem ezt, s tényleg nem lettek olyan jók mint azt vártam. Szóval azt hiszem, hogy ennek a könyvnek  vége van. Komolyan mondom, hogy nagyon sajnálom ezt az egészet, de úgy hiszem jobb lenne inkább befejeznem, mintsem kiadni a kezeim közül valamit amire nem vagyok büszke. 

Tudom, hogy a múltban sok könyvemet letöröltem, amit szerettetek, ezeket bánom is, és azt is sajnálom. így visszatekintve, először is ki kellett volna kérnem a ti véleményeteket is, így kicsivel idősebb fejjel belátom, de akkor még (hülyeségből) azt gondoltam hogy sok könyvem van és hogy az számomra ciki. -Ez persze csak az én fiókomnál volt ciki, azokra felnéztem akik sok könyvet vezettek egyszerre, vagy fejeztek be, nem akartam ezzel megsérteni senkit sem!-

Plusz, jobban szeretnék már más fajta könyvekkel foglalkozni, amiket nemrég publikáltam. Pl. Ott van a Kuroo x Readerem, vagy az Ereris alkotmányom, avagy a Haikyuu Boyfriend Scenarios. 

Valószínű hogy ezzel most csalódást okozok sok embernek, hiszen vártátok a kéréseteket, de sajnálatos módon nem fog teljesülni. Talán egyszer, ha újra lesz erőm írni ebbe, megírom, de nem szeretnélek hiú ábrándokba csalni titeket. 

Ezt a könyvet szinte már több, mint egy éve kezdtem el, pontosan június 6-án, és rengeteg csodálatos emlék köt ehhez, s ennek köszönhetően hozzátok is.  Ez volt a legelső könyvben, amiben elértem a 10.000 megtekintőt, emlékszem, olyan boldog voltam hogy a könnyeim is kicsordultak. 
A sok kérés, amiket küldtetek mikor kiírtam hogy lehet kérni, mindig megmosolyogtatott. Mikor először megláttam hogy a könyvem #1 volt egy vagy több helyen, hihetetlen büszke voltam a könyvre.

Köszönöm a sok kommentet és vote-ot, amiket erre a könyvre kaptam, mind egytől-egyig csodálatosak vagytok, és szeretlek titeket! 

Találkozunk egy másik könyvben.

/KÉRÉSEK ZÁRVA!/ Anime Boy x Reader OneShotsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant