【Aizawa x Reader】•Késő•

1.7K 106 14
                                    

Min_Yoon_Gina kérésére! :3 Remélem tetszik~!





"-Shouta nézd! Esik a hó!-Kiáltottál vidáman barátodnak, mikor -egy pillanatra kiesve szerepedből, miszerint egyhelyben kellene lenned- felmásztál az ablakotokhoz és kilestél az üvegen, mely pár helyen az általad kieresztett levegő miatt hirtelen párás lett.

Csillogó tekintettel, teljesen elámulva figyelted a különböző hópelyheket, miközben arra vártál hogy a fiú megérkezzen hozzád, ami fél percen belül meg is történt.-[Név] mássz le onnan...-Fogta unottan fejét-Különben is, a bújócska lényege az,hogy amíg én kereslek, te egyhelyben maradsz...Látom nem megy neked ez.

-Bocsi!-Kuncogtál s közben lemásztál előző helyedről-De olyan hirtelen ért, hiszen már hetekkel ezelőtt elmúlt a tél!

Aizawa egy pillanatig kitekintett az ablakon, majd nagyot sóhajtva visszanézett a te íriszeidbe.-Kitalálom..

-Menjünk ki hóembert építeniii!-Vágtál szavába s már rohantál is az előszobába, hogy miután felöltöztél már rohanhassál is ki a vastag hótakaróval tarkított természetbe. Az egyedül hagyott ismerősöd pedig csak megforgatta szemeit, és zsebre vágott kezekkel sétált utánad, hiába jól tudta,hogy nélküle úgysem tudsz kimenni, hiszen..

-Umm, be tudnád mégegyszer kötni a cipőmet?-Pillantottál rá félénken mikor megláttad magad előtt.-Légyszí...

Shouta bólintott egyet, és leereszkedett hozzád. Fél perccel később már vigyorogva trappoltál bejárati ajtótokhoz, hogy ott várd meg a fiút, aki csak ekkor vette fel csizmáját..."

////

"-Shoutaaa!-Ugrottál barátod nyakába mikor megláttad őt a legelső iskolanapotokon. Te már fél órája az évnyító helyszínén voltál, s mivel túl korán értél ide elég sokat vártál Aizawára, gyomrodban halvány görccsel, mert még mindig nem tudtad száz százalékra, hogy vajon a fiú is ugyanabba a suliba ment-e mint te. Mivel nem mondott semmit..."Majd meglátod."-Folyton ez volt a válasza miután mégis rákérdeztél erre.

-...Miért örülsz ennyire?-Vonta fel unottan szemöldökét és te ebben a percben elengedted őt.

-Azért, mert hiányoztál! 

-Idióta...-Motyogta halvány pírral az arcán, mire a te mosolyod még nagyobb lett. 

-Ilyet nem mondunk~!"

//////

Én: Akkor ma, nyolckor nálam? :P A szokásos mozi est?

A pontban hat órakor elküldött sms-edre pár perccel már érkezett is egy válasz, melynek hatására szemeid újból csillogni kezdtek.

 Aizawa: Legyen. De most ne valami romantikus szarságot nézzünk...

Én: Neked nem mindegy? Úgyis elalszol.

Aizawa: Ha tudod ezt, akkor miért hívsz meg?

Kérdésétől a fejed rögtön élénk vörös színbe vágott át. Már évek óta tudatosultak benned a barátod iránt érzett érzéseid, mégis, mindig amikor valaki szembesített vele (akarva-akaratlanul) zavarodott lettél és folyton dadogtál. "Csak szeretnék veled lenni."-Jutott eszedbe a legelső válasz, de ezt rögtön ki is verted a fejedből, és bepityegtél egy másikat, melynek szavait már nem a szíved diktálta, hanem az eszed..

/KÉRÉSEK ZÁRVA!/ Anime Boy x Reader OneShotsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang