Rozdział 1

744 51 8
                                    


Natalia pov

Szukałam w Internecie ogłoszeń młodych ludzi którzy potrzebowali wynająć pokój u kogoś w mieszkaniu. Jednym słowem szukałam współlokatora. Ale może opowiem kilka słów o sobie,mam na imię Natalia i mam dziewiętnaście lat. Mieszkam w Kijowie w mini apartamencie,ale jest mi trochę pusto tak samej ciągle siedzieć. Mam czarne włosy prawie do pasa i duże szare oczy. Jestem niską osobą bo mam tylko 1,64m wzrostu. Jestem szczupła i mam w miarę długie nogi. Kiedy jeszcze byłam mała wszyscy mówili że wyglądam jak aniołek. Moi rodzice są bogaci ale mają mnie w nosie i tylko kiedy skończyłam osiemnaście lat wyprowadzili się do Nowego Jorku w pogoni za pracą. Ja nie chciałam wyjeżdżać bo mam tu swoje przyjaciólki i przyjaciół. Więc kupili mi mały apartament w Kijowie,całe szczęście że mogłam wybrać lokalizacje i postanowiłam że chce mieszkać na obrzeżach miasta. Nigdy nie lubiłam przepychu i tłoku. Rodzice się mną wcale nie interesują rozmawiają że mną na Skype raz na miesiąc ale są zazwyczaj rozmowy trwające kilka minut,ponieważ oni twierdzą że są zbyt zajęci pracą na długie rozmowy. Wysyłają mi tylko pieniądze. Ale zakończmy już ten temat i przejdźmy do poszukiwań współlokatora. Wertowałam Internet w poszukiwaniu ogłoszeń,aż jedno w szczególności zwróciło moją uwagę. Pisał w nim bowiem młody chłopak który szukał pokoju,właśnie w tych okolicach w których ja mieszkam. Po dłuższym zastanowieniu wystukałam do swojego telefonu numer podany przez chłopaka. W słuchawce odezwał się głos młodego chłopaka,można w nim było dosłyszeć energię i żywiołowość.

-Słucham?-odezwał się miło chłopak.

-Witaj znalazłam w Internecie twoje ogłoszenie że poszukujesz pokoju do wynajęcia na południowych obrzeżach Kijowa. I tak się składa że ja mam wolny pokój.

-To wspaniale,przepraszam że pytam ale masz duże mieszkanie czy raczej mniejsze?

-Mini apartament.

-Mhm,brzmi ciekawie. Wiesz może gdzie jest ta kawiarnia gdzie podają mietowo-cytrynową kawę?

-Tak wiem mieszkam trzy ulice dalej.

-To może jutro moglibyśmy się tam spotkać i dokładnie porozmawiać o pokoju.

-Dobrze powiedz tylko o której i jak cię poznam.-poprosiłam go abym wiedziała kogo mam szukać.

-Mam czarne włosy,jasną karnację,niebieskie oczy i będę miał na sobie bluzę czarną bluzę z napisem Kiss.A i mam na imię Kostiantyn ale wolę abyś zwracała się do mnie Kostja. Pasuję ci 16.30?-zapytał mnie spokojnie

-Tak. Pasuję mi. Także do zobaczenia jutro-powiedziałam delikatnie.

-Do zobaczenia,pa.

Rozłączyłam się i odłożyłam telefon obok laptopa. Powoli podniosłam się od biurka i zeszłam do kuchni,żeby coś zjeść. Ale zanim to zrobiłam to napisałam na samoprzylepnej kurteczce informację o tym abym pamiętała o jutrzejszym spotkaniu. W końcu chwyciłam moje ulubione bułki z ziarnem i zrobiłam sobie z nią dwie kanapki, z sałatą i rzodkiewką. Zjadłam je szybko,bo za kilka minut zaczyna się w telewizji mój ulubiony serial. Oglądając go przeżywałam go jak zawsze. Potem jeszcze trochę pooglądałam a około 22 zwlekłam się z kanapy i poszłam do pokoju spać. Ogarnęłam się w łazience bardzo szybko i już po kilku minutach zasnęłam.


Rano jak zwykle obudził mnie budzik. Wstając czułam się dziwnie poddenerwowana,może to być spowodowane tym że już za kilka dni będę miała współlokatora. Przez cały dzień robiłam to co zwykle czyli przejrzałam fb,pooglądałam telewizję i zjadłam obiad. Około 15 zaczęłam się szykować zrobiłam od nowa makijaż i ubrałam się w czarne rurki i białą koszulkę czyli taki zestaw jaki lubiłam najbardziej. Wyszłam z mieszkania i ruszyłam w stronę dobrze mi znanej kawiarni. Przypomniałam sobie jeszcze jak ma wyglądać chłopak. Szłam powoli,ale czułam że z nerwów bije mi szybko serce. Idąc myślałam o przyjemnych rzeczach aby się uspokoić. Weszłam do środka i zauważyłam że przy jednym że stolików siedzi chłopak z czanymi włosami,niebieskimi oczami i co najważniejsze czarnej bluzie z napisem Kiss. Niepewnie ruszyłam w jego stronę,a kiedy stanęłam przy jego stoliku,spojrzał się na mnie i dopiero zauważyłam że chłopak jest bardzo przystojny. Miał czarne lśniącą włosy, jasnoniebieskie oczy. No ale wygląd to nie wszystko,ciekawe jaki jest z charakteru.

Współlokator //Melovin[Zakończone ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz