အခန္း(၂၄)

14.8K 1K 14
                                    

[Zawgyi]

အလႉကိစၥမ်ားႏွင့္ အလုပ္႐ႈပ္ေနၾကေသာ သက္တန္႔တို႔ႏွစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္စကားမေျပာျဖစ္ခဲ့ၾက..အက်ႌလည္ကတံုးအျဖဴ ပုဆံုးနက္ျပာေရာင္ဆင္တူေလးႏွင့္ ႏွစ္ေယာက္လံုးမွာ သန္႔ျပန္႔ခန္႔ညားေနသည္..ညေနပိုင္း အလႉကိစၥေတြအားလံုးၿပီးသြားမွ ႏိုင္းေမေမမွ ေျပာစရာရိွလို႔ ဟူ၍ ႏွစ္ေယာက္လံုးကိုေခၚေတြ႕ခဲ့သည္။

"ေမေမ.. သားတို႔ကိုေခၚတယ္ဆိုလို႔.."

"အင္း..မင္းတို္ႏွစ္ေယာက္အေၾကာင္းေျပာခ်င္လို႔.."

"က်ေနာ္တို႔အေၾကာင္း..????"

"အင္း..မင္းတို႔ဘယ္အခ်ိန္ထိ ဒီလိုေနၾကမွာလဲ..ႏိုင္း.."

တည္ၿငိမ္စြာေျပာလိုက္ေသာ္လည္း ေမေမ့စကားလံုးေတြတြင္ ျပတ္သားမႈတစ္ခုပါေနသည္..ဟင္..ေမေမသူနဲ႔သက္တန္႔ကိုခြဲမွာေတာ့မဟုတ္ပါဘူးေနာ္..ထြက္က်လာမည့္ ေမေမရဲ႕ေနာက္ဆက္တြဲစကားလံုးေတြကို ႏိုင္း ဆက္နားေထာင္ႏိုင္စြမ္းမရိွေတာ့..

ႏိုင္းေၾကာက္သည္.ေဖေဖေရာေမေမပါ သူ႕ကို သက္တန္႔ႏွင့္ေ၀းရာကိုပို႔ၾကမည္ဆိုလွ်င္ သူရင္ကြဲေသလိမ့္မည္.ေဘးမွ သက္တန္႔ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူလိုစိုးရိမ္ေနဟန္မျပ..လြန္စြာတည္ၿငိမ္ေနသည္..သက္တန္႔.မင္းငါနဲ႔ေ၀းရမွာ...စိတ္မပူဘူးလားကြာ..

"ဟုတ္တယ္ႏိုင္း..မင္းကိုေမေမတို႔ပညာေတြသင္ေပးထားတာ အလကားမွမဟုတ္တာ..မင္းႏိုင္ငံျခားမွာရိွတဲ့ မင္းအေဖကုမၸဏီမွာ တစ္ႏွစ္သြားအလုပ္လုပ္ရမယ္..ႏိုင္း..မင္းသက္တန္႔နဲ႔ဒီအတိုင္းမွဆက္ေနလို႔မွ မျဖစ္တာ.."

သူထင္ထားသည့္အတိုင္းပင္..ေမေမႏွင့္ေဖေဖေပါင္းၿပီး သူ႕ကို သက္တန္႔နားကဆြဲခြာထုတ္ေတာ့မည္..သူမေနႏိုင္..သူသက္တန္႔ႏွင့္ တစ္ႏွစ္မေျပာနဲ႔..တစ္စကၠန္ေတာင္ေ၀းမေနႏိုင္..သက္တန္႔ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ တစ္ခြန္းမွေတာ့၀င္မေျပာ သို႔ေသာ္..သက္တန္႔လြန္စြာထိတ္လန္႔ေၾကကြဲေနဟန္..

"ေမေမ သားဒီမွာလဲအဆင္ေျပေနတာပဲကို..ေဖေဖၿခံေတြလဲသားဦးစီးေနႏိုင္ၿပီ..ကိုယ္ပိုင္၀င္ေငြလဲရွာေနႏိုင္ၿပီေလ..ေမေမ.."

 ႏွလံုးသားရဲ႕စည္းခ်က္ (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora