Bu bölümü muhtemelen kaldıracağım ama yapmak istedim. Hem diğer sebebi... sizi çok özlememdi.
Başlıyorum!
1-En sevdiğim kitap Kurtlara Söyle Eve Döndüm'dür. Gerçekten bayılıyorum. En sevdiğim seri ise Grisha serisi.
2- En sevdiğim film, Leon, Black Swan, Lolita. Bilmiyorum, hepsinin içinde kendimi biraz buluyorum sanırım.
3-Bir ablam ve bir kız kardeşim var.
4-Henüz liseliyim.
5-Soğuk havalarda yazamam. Yazmama beni gerçekten adapte eden şey terletici sıcak ve karanlıktır, tuhaf biliyorum. Bu yüzden yaz tatillerinin gecelerinde çok aktif olurum. Genelde kışın yazmam, malum okul, hem de belirttiğim sebepler... Kış benim yaşam enerjimi sömürüyor.
6-Belki biliyorsunuzdur ama söyleyeyim, bir Youtube kanalım var. Çok popüler olmasa da bana göre fazla bile. Kendi halimde Youtube'da oldukça aktifim.
7-Ünlülerden en çok Lana Del Rey'i ve Lorde'u severim.
8-İlerideki ufak bir hayalim avukat olmak. Yani tam emin değilim, hayallerim sürekli değişir. Ama sabit kalan, asla değişmeyeceğini umduğum ve düşündüğüm bir hayalim var. Tahmin edilmesi zor bir şey değil.
9-En sevdiğim yabancı dizi Skins, Riverdale ve Reign. Türk dizisi olarak da Poyraz Karayel. Poyraz Karayel'in yerini hiçbir dizinin doldurabileceğini sanmıyorum. Ama şu aralar Avlu'ya takılıyorum, acayip sardı.
9-Burçlara çoğunlukla inanmam.
10-Filmi hiç sevmesem de Pulp Fiction'daki Mia Wallace karakterini aşırı ikonik buluyorum ve bu yüzden ona hayranlık besliyorum. Galiba en büyük nedenlerinden biri saç modellerimizin neredeyse aynı olması. Zaten bu saç modelindeki çoğu kişiye hayranlık besliyorum. Sebebini bilmiyorum...
11-Her zaman gençlik/aşk romanı yazmak istemişimdir ama kalemim buna uygun olmadığı için yazamamışımdır. Bilim kurgu/distopya da yazmak istemişimdir, kalemim buna uygun ancak bilin bakalım ne eksik? Yeterli bilgi! Çünkü bilim kurgu yazmak, çok bilgi gerektirir ve bilim kurgu hakkında bilgi sahibi olmak bana en uzak olan şeylerden biri. Hiçbir zaman sevmedim.
12-Rönesans resimlerine tam olarak aşığım!
13-Moralim bozuk olduğu zamanlar her zaman yüksek sesli şarkı söylerim. Bu beni çok rahatlatır.
Eğer okuduysanız teşekkür ederim! Eğer sorunuz olursa sorun lütfen, hemen cevaplarım.
Yorumlarınızla beni yalnız olmaktan kurtarırsanız çook mutlu olurum. Sizi özlediğimi tekrar söylemeden edemeyeceğim. Siz benim ailem gibisiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL TUTKU
FantasyFantastik #6 Yeşil Prenses serisinin 2. kitabıdır. 1. kitabı Yükseliş'tir. İçimizdeki karanlığı bir mum ışığıyla yok edemeyiz. ♕ Kim bilirdi ki bir kölenin bu kadar yükseleceğini? Bir kralın tutkusuna, arzusuna esir kalacağını... Ama kendisinin...