26.Bölüm • İnfial Uyandıran Mücadele

9.7K 1K 424
                                    

Şimdi buraya bir şey yazacağım, kızmayın, küsmeyin çünkü hakkım olduğunu düşünüyorum. Tabii bu, duyarsız okuyucular için geçerli. Diğerleri şey yapmasın ♥ 

Arkadaşlar, okuyorsunuz ama oy vermiyorsunuz, çoğunuz da yorum yapmıyor. Gerçekten oy sayısı az. Okunmaya bakıyorum 200, vote sayısı 30. Sınır koymayı sevmiyorum ve şu ana kadar hiç koymadım zaten, ne oy konusunda ne de yorum. Ama bu gidişle ilk sınırı koyacağım gibi ve gerçekten istemiyorum bunu. Okuyucularımı seviyorum. Ama emeğimin karşılığını da almak istiyorum, bir yorum bir oy vermek kaç saniye sürer ki? Ayrıca o kadar emek veriyorum, birkaç günde kaç kelimelik bölüm yazıyorum. Bu kadar hayalet kalmayın. 

İyi okumalar. 

♚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lev, sabah olunca odasında hazırlandı ve salona indi. İçinde büyük bir tedirginlik, kaygı vardı ve hisler onun zihnini bir bir yiyor ve başka bir şey düşünmesini engelliyordu. Çünkü yarın, askerlerini yolluyordu. Kısacası büyük savaş başlıyordu; bu savaşın sonunda bir ülke galip gelecekti ve bu savaşın galibiyetinin her ne kadar Predezia alacağını düşünse de, diğer negatif düşünceler onu rahat bırakmıyordu. Ona sürekli, sadece beni düşün, diye fısıldıyorlardı ve pençelerini düşüncelerine takmıştı. Sanki beyninin içine yuva kurmuş küçük iblisleri gibiydi. Görünmüyorlardı ama tesiri her yerdeydi.

Bu onu sinirlendiriyordu ve herkese ters tepkiler vermesine neden oluyordu. Herkese kızıyordu, hatta birilerinin boynuna atlayası geliyordu ama bunu yapamazdı. Bu yüzden sahte de olsa gülümsemeye çalışıp insanlara yapmacık bir hoşgörüyle yaklaşmak zorundaydı. Her kralın yaptığı gibi...

Amcası hâlâ gelmemişti. Şu saatlerde gelmesi gerekiyordu. Acaba bir şey mi oldu, diye düşünmekten kendini alıkoyamıyordu.

Aslında dün gece ayine gittiğinden dolayı huzur dolu olması gerekiyordu ama bu bir türlü olmuyordu. Genelde her ayinden döndüğünde içinde o nadir mutluluk, bir tümör gibi hızla tüm vücuduna yayılırdı ama bugün bunun olması imkânsızdı. Ülkesi için, fosil tırnak için endişeleniyordu. Kendisi için, Darya için, halkı için endişeleniyordu. Endişelenmek ve karamsarlığa düşmek için çokça neden vardı.

Şu sıralar kervanlar da yavaş ilerliyordu. Üstelik, en azından şu anlık, Lordhor'dan ipek ticareti yapmayı kesmişti. Ama bu şeyde Lordhor'un daha fazla zararı vardı. Şu anlık Predezia, Lordhor'a mal ithal etmeyi durdurmuştu. Yani Lordhor daha fazla zarar görüyordu. İpek değerliydi ancak Lordhor'un Predezia'dan aldıkları kadar değildi. 

Düşüncelerini bir kâğıt gibi buruşturup zihnindeki çöp kovasına fırlattı ve gri gözlerini, büyük salonda güzelce dans eden, yeni kıyafetler giyinmiş leydilere ve bu leydilerin kalbini çalmak için kırk takla atan lordlara çevirdi. Her biri sanki savaş olmayacakmışçasına, ülkeleri zarar görmeyecekmişçesine, hatta yarın askerleri savaş meydanı için yol almayacakmışçasına dans ediyordu ve bu can sıkıcıydı. Hayır, Lev, onlar hiç eğlenmesin demiyordu ama en azından şimdilik böyle yapmaları saygısızlık gibiydi.

ÖLÜMCÜL TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin