1.bölüm KAYBOLDUM

60.6K 1.1K 592
                                    

Yeni bir hikayeyle karşınızdayım.
Bu bölümü yazarken çok heyecanlıydım umarım beğenirsiniz ve yorum yaparsınız😊

Keyifli okumalar😁

~~~~~~

"Kadir...galiba kayboldum"

"Ne diyorsun ya sen,Nerdesin sen şu an"

"Bilmiyorum orman gibi bi yerdeyim"

"Tamam hayatım sakın ol sen şimdi ben..."Ses kesildiğinde telefonuma baktım.

"Allah kahretsin şarjım bitmiş."Off napıcam ben şimdi ya.Bu navigasyon cihazı da tam bozulacak zamanı buldu.Gelip beni yanlış yere de soktu.

~~~~~~

O gece tek başına allah'ın dağında kimsenin olmadığını zannettiği bir yerden arabasıyla geçerken uzaktan bağırış sesleri duymuştu.Merakına yenilip arabasından indi.
Sesizce sesin geldiği yere doğru koştu.Ağacın arkasına saklandığında Elinde silah olan uzun boylu bir adam ve yanında ondan biraz kısa bir adam gördü.Silahlı adam diğer adamı bir böcek gibi yere fırlattı.

Korkutucu bir sesle konuştu."Seni uyarmıştım"diyip yerdeki adama doğru yavaşça ilerledi.Yerdeki adam korkusundan geri geri gidiyordu.

Silahlı adamın sırtı bana dönük olduğu için kim olduğunu görememiştim ama kötü biri olduğu kesindi.Bi dakika o silahlı adam onu bu karanlık ormana niye getirmiş olabilir...Öldürmek için mi?Başka ne için burada olacaklar ki benim gibi kaybolmuş değiller ya.

Eli silahlı adam yerdeki adama diz çöktürdüğünde adam konuştu"Abi yalvarırım nolur,bi daha yapmıycam valla..."
Silahlı adam onun sözünü kesti.Çok sinirlenmişti bağırıyordu.

"Yeter ben seni birçok kez affettim ama sen yine aynı hataları yaptın!Bana ihanet ettin."Silahı kaldırıp adamın kafasına tuttu.
"Bana ihanet edenlere ne yaptığımı en iyi sen bilirsin"

"abi nolur yapma"

"Sus ve son duanı et!"

Ağaçtan uzaklaştım bu manzarayı görmek istemiyordum bu yüzden hemen buradan gitmeliydim eğer katil beni görürse kesin öldürür.

Bir kaç adım attığımda vicdan azabı çekiyordum orada ki adama yardım edemeyeceğim için üzülüyordum ama benim elimden ne gelirdi ki adamın elinde silah vardı.

Son kez dönüp adama baktığımda katil adamın alnına 1 el ateş etmişti.Korkuyla çığlık attığımda katille göz göze geldik.Esmer kirli sakalı ve kahverengi gözlü.İkimiz de hareket etmiyor öylece birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.Başkası olsa çoktan beni yakalayıp öldürmüştü.Peki ya bu adam neden beni yakalamıyor fırsat bu firsat  hemen kaçmalıyım.

Arkama dönüp arabama doğru koştuğumda.
Katil arkamadan sesleniyordu.
"Hey sen çabuk dur!"Olamaz napıcam ben.

"Dur dedim sana"Sesler iyice yaklaşmıştı.

Hemen arabamın içine bindiğimde kapıları kilitledim ellerim titriyordu anahtarı takmaya çalıştım en sonunda takıp çalıştırdığımda katil yanıma çoktan varmıştı.
Kapıyı açmaya çalıştı."Aç şu kapıyı!"
"Aç lan çabuk!"

Korkuyordum çok korkuyordum.Cama vurduğunda yerimde sıçradım.

Hemen burdan gitmeliyim son hız gaza basıp ilerlediğimde arabamın camından adama baktım.Öylece duruyordu.İstese koşarken beni vurabilirdi ya da tekerleklerime sıkabilirdi.Neden bunu yapmadı ki.Omuz silktim belki de aklına gelmemiştir.

Nihayetinde işlek bir caddeye çıktığımda rahat bir nefes verdim."Ondan kurtuldum artık beni bulamaz."

******

Nasıl yazmışım?

Umarım beğenmişsinizdir?

Ben beğenerek yazdım?

Okuduğunuz için Teşekkür Ederim.

Patronum MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin