Zapowiedź

1.5K 48 12
                                    

Próbując zwalczyć autorskiego bloka, zabrałam się za pracę nad nowym projektem. Prawdę powiedziawszy, nie zamierzałam wcześniej zamieszczać na ten temat żadnych informacji, ale ta notka będzie dla mnie pewną motywacją: ludzie wiedzą, ludzie czekają, ogarnij się! Dlatego nie przedłużając, maleńki zwiastunik w formie opisu, okładki i kilku innych gorących szczególików:

 Prawdę powiedziawszy, nie zamierzałam wcześniej zamieszczać na ten temat żadnych informacji, ale ta notka będzie dla mnie pewną motywacją: ludzie wiedzą, ludzie czekają, ogarnij się! Dlatego nie przedłużając, maleńki zwiastunik w formie opisu, ok...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Opis: Belinda nigdy nie zastanawiała się, dlaczego przeznaczenie obdarowało ją ludzką naturą.

Nie musiała.

Wataha, w której przyszła na świat nie postrzegała jej inności jako skazy i szanowała życie dziewczyny tak samo jak egzystencję innych członków sfory. Dzięki temu jedynymi problemami, z jakimi się borykała, była próba przetrwania studiów i zamartwianie się znalezieniem partnera - ewentualnego następcy jej ojca, przyszłego alfy. Jedna z przeszkód na jej drodze życiowej zanika sama, kiedy podczas Wielkiej Rady, na spotkanie przybywa nowo utworzona grupa zmiennokształtnych, złożona do niedawna z samotnie podróżujących wilków. Niestety rozwoju więzi między nią a partnerami los nie usłał kwitnącymi kwiatami, a kolcami, ponieważ ci nie tylko nie wyczuwają z jakiegoś powodu połączenia, ale są też parą...

Burzowym wydarzeniom towarzyszą nie tylko silne emocje. Owe okoliczności pociągają za sobą nić dziwnych epizodów, która oplata jej świat i przewraca go powoli jak kostki domina. Belinda zostaje zmuszona do zakwestionowania swojego człowieczeństwa i faktów, które od lat były jej wpajane przez członków rodziny.

~*~

Książka zawiera wulgaryzmy, wątki homoseksualny i sceny erotyczne.


~*~

Drobna ciekawostka: kanon opowiadania będzie powiązany lekko z Lunar Flower.

~*~

Na razie to tyle, trzymajcie się cieplutko💚 Do następnego zaczytania!

Lunar Flower✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz