27 • Zavallı

12.5K 802 275
                                    

ÖMER

Kendimi dışarıda buldum birden. Öyle ağrıyordu ki, acıyordu ki. Sanki ağrımaya hakkı varmış gibi, ağrımak için izin almış gibi.

Kalbimiz kararları bizim yerimizde veriyor. Kime aşık olacağına, kimin yanına hızlı atacağına, kime karşı daha fazla kan pompalayacağına o karar veriyor. Asla bize sormuyor, izinsiz yapıyor her şeyi. Hakkı olmayan şeyler yapıyor.

Ve benim de kalbim çok yoldan çıktı. Hayır ben kimim ki onu kıskanıyorum ? Benim böyle bir şeye hakkım var mı ? Senin böyle bir şeye hakkın var mı kalbim ?

Kıskanmak gibi de değildi aslında. Hayal kırıklığı, umutların yok olmasıydı. Ufacık, küçücük bir umudum vardı, o da kaybolup gitti.

Sanki umutlanmaya hakkım varmış gibi, kırılmaya hakkım varmış gibi.

Zaten sevmemem gerekeni sevmişken, bir de hayal kırıklığına uğruyordum. Meğer ne kadar iğreni bir insanmışım ben. Onu Cihan'dan kıskandığımda odalara kapandım, içiyordum az kalsın aptal gibi, şimdi ise sevgilisi var diye böyle bir şey yapmayacaktım.

Hiçbir şey olmamış gibi yapmalıydım. Sevgilisinin olması gayet doğalmış gibi -ki zaten çok doğal bir şey-

Onu kalbimin derinliklerindeki kafese kapatıp kilitleyeektim ve o anahtarı da sonsuzluğa fırlatacaktım.

Binaya girip sınıfa çıktığımda sınıfta sadece bizimkiler vardı. Telefon titrediğinde hepimiz telefonlara sarıldık.

'4G Ve Kuzuları' Whatsapp Grubu.

Mısra: Kuzumlar akşam size bir sürprizim var.
Mısra: Sizi biriyle tanıştıracağım.
Hasan: Kız manita mı yaptın ?
Hasan: Gruptaki sap kalanlar= Cihan ve Ömer.
Hasan: Ne yakışıklıları da bunlar ha.
Mısra: Artık bir sevgilim var.
Mısra: Bunu buradan söylemek saçma oldu biliyorum.
Mısra: Akşam sizi onunla tanıştıracağım.
Sina: O zaman gelmeyim eve.
Mısra: Ya kuzum !
Mısra: İsmi Alihan.
Mısra: O kadar yakışıklı ki.
Mısra: Onu çok seviyorum.

Gruptan ayrıldınız.

Gözlerimi sıkıca kapattım. Daha fazlasını okumaya kalbim dayanmazdı.

"Niye çıktın gruptan ?" Diye sordu Hasan.

"Ne ? Şey yanlışlıkla oldu." Deyip telefonu elime aldım. Ve beni gruba eklediler.

'4G Ve Kuzuları' Whatsapp grubu.

Gruba alındınız.

Mısra: Ömer niye çıktın gruptan ?
Ömer: Üzgünüm yanlışlıkla oldu.
Mısra: Akşam sizi Alihan'la tanıştırıyorum.
Mısra: Haydi bay !

Telsfonu kapatıp cebime koydum. Harika bir de bizim eve geliyordu. Gerçekten harika !

***

Okul çıkışı eve geldik. Odamda üstümü değiştirdim ve mutfağa girdim. Mısra yemek yapıyordu.

"Kuzum niye pijamalarını giydin ? Alihan geliyor bugün, düzgün giyin." Yüzüne baktığımda gözleri şişmişti.

"Gözlerine ne oldu ?" Dediğimde hemen arkasını döndü.

"Ne olmuş ki ?"

"Şişmiş sanki."

"Yok ya o şeydir, sen yanlış görmüşsündğr." Deyip yemeğe döndü. Fazlasıyla aç olduğum için çekmeceyi açıp içinden gofret aldım.

Ev Arkadaşımız Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin