30 • Elveda

12.4K 672 854
                                    

Sonu kötü oldu bölümün, tüylerim diken diken...

Bu arada sürpriz kişi de Mısra idi. Mısra'nın kalbindeki kişi ile minik minik ipuçları verdim, siz de tahmin edin ❤️

MISRA

Bazen gururunu ayaklar altına almalısın. Gurur ayaklar altına almak, bazen bir aşağıklıkmış gibi gözükürsünüz ama bazen de her şeyin çözüm yolunu bulursunuz.

Aşk gibi mesela. Eğer aşkta gurur varsa, ona aşk denmez. Aşkta gurur ayaklarımızın altına almak gerekir. Yoksa aşk yok olup gökyüzüne uçar.

Ya da arkadaşlıkta. Çok sevdiğiniz bir dostunuzla küsersiniz, konuşmazsınız. Ama içten içe de barışmak istersiniz. Ama özür dilemek gurura çok zıt düşer. Bu yüzden bu durumda da gururu ayaklar altına almak gerekir. Çünkü her iki taraf da gurur yaparsa, o zaman bu küslük sonsuza kadar devam eder ve dostluk yok olur.

Ben ise şu an gururumu anneme karşı ayaklar altına alıyordum. Hala 'anne' demem bile bunu kanıtlar. Ki ben, beni redettiği halde, yolun ortasında bırakıp, ağlatıp gittiği halde, onunla görüşecektim. Çünkü ben dünden razıydım. O bana 1 adım attığında, ben ona 10 adım atmaya, dünden razıydım.

Annem bir şekilde bana ulaşıp mesaj atmıştı ve tam saat 7'de benimle görüşmek istiyordu. Ne olacağını, bana ne anlatacağını bilmiyordum. Tek bildiğim onu çok özlediğimdi.

Okul çıkışı bizimkilerle, okula yakın bir pizzacıya girmiştik. Burada bir pizzacı olduğunun bile daha yeni farkına varıyorduk. Pencere kenarı bir masaya geçip pizza söyledik.

"Detaylıca anlat bakalım 4G'lerin en 4G'si. Neymiş bu görüşme işi ?" Haşaş'ın dediğine güldüm.

"Bilmiyorum aslında. Sadece bir mesaj attı ve benimle saat 7'de görüşmek istediğini söyledi."

"Ne hakkında konuşacakmış ?" Diye sordu Ömer.

"Bilmiyorum ki kuzum. Mesajda sadece bunlar yazıyordu. Ha bir de..." Deyip yerimde kıpırdandım. "yalnız gelmemi istiyormuş. Sizsiz yani." Cihan kaşlarını çattı.

"Neden ?"

"Bilmem ki."

"Burnuma kötü kokular geliyor Mısra." Dedi Cihan annemden şüphelenerek.

"Saçmalama kuzum. Her şeye rağmen o benim annem. Beni vuracak hali yok ya." Dedim gülerek.

"Olsun, biz de gelelim." Beni merak etmesi hoşuma gitti. Diğerlerinin de beni merak etmedi hoşuma gidiyordu ama o... O başkaydı be !

"Hayır kuzum ! Annem yalnız kalmamızı istiyor."

"Yaa biz bir yerde gizleniriz, yaparız bir şeyler." Dedi Sina da.

"Hmm oldu !"

"Neredeymiş bu buluşma ?" Hasan'ın sorusuyla rahatsızca kıpırdandım yerimde.

"Şeyde..." Devamını getirmeye korktum.

"Neyde ?" Dedi Ömer merakla.

"Bir tane ormanlık alan var ya hani... Şu piknik yerinin az ilerisi, tenha bir yer."

"Yoğamına !" Diye küfür etti Sina. Ben sinirle kaşlarımı çattım.

Ev Arkadaşımız Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin