Arkadaşlar hepinize çok çok çok teşekkür ederim, hiç bu kadar ilgi göreceğini beklemiyordum hikayemi. Hepinize çok teşekkür ederim.
Vote'lerinizi ve tatlı yorumlarınızı bekliyorum.
Cihan yanıma geldi. Şu an çok şaşkındım ve ne diyeceğimi bilmiyordum.
"Sen Mısra'yı seviyorsun değil mi ? Hem de köpekler gibi !" Gözleri, kan içinde kalan elime kaydı. Sonra geri bana döndü. "Kıskançlıktan o elini kanatacak kadar çok seviyorsun onu. Gelip de yağmurun altında ağlayacak kadar. Değil mi ?"
Bir şey diyemedim. Ne diyebilirdim ki ? 'Annenin bize emanet ettiği kıza ben aşık oldum' mu deseydim ?
Halihazırda o bana bu soruyu sormuşken, ben de şüphelerimi onunla paylaşabilirdim.
"Evet ona aşığım. Evet onu köpekler gibi seviyorum ! Ve bana şimdi sen bana söyle, sen Mısra'yı seviyor musun ?" Dediğimde derin bir nefes aldı ve cevap vermedi. "Cevap versene, seviyor musun ?"
"Evet ! Bende en az senin sevdiğin kadar seviyorum onu ! Hem de ilk gördüğümden beri seviyorum !" Dedi, nefes mefeseydi.
Ben histerik bir kahkaha attım.
"Harika ! Gerçekten harika ! Biz iki kardeşten öte genç, sevgilisi olan aynı kıza aşığız ! Gerçekten göz yaşartıcı." Deyip gülmeye devam ettim.
"Bunu sana söylemek istemezdim kardeşim, ama Mısra'dan uzak durmanı istiyorum." Dediğinde sinirle kaşlarımı çattım.
"Nedenmiş o ?" Diye sorduğumda çok ciddi olduğunu fark ettim.
"Çünkü onu seviyorum ve ondan uzak durmabı istiyorum." Dediğinde ise iyice sinirlendim.
"Sen seviyorsan, ben de seviyorum." Dediğimde yanağıma sağlam bir yumruk geçirdi. Geriye doğru sendeledim ama düşmedim.
"Ben de seviyorum ve seni ondan kıskanıyorum Ömer !" Diye bağırdı.
Şu durumun salaklığına bakar mısınız ? İki kardeşten öte insan, sevgilisi olan bir kız için kavga ediyor. Muhteşem !
"Ulan sen benim neyimi kıskanacaksın ? Kızla sadece 2 kere sarıldım biri de istemsiz oldu ! Ama sen..." Ona doğru yaklaşmaya başladın. "Sen onunla dans ettin, o senin kucağında ağladı, ona sarıldın, onu yatağına yatırdın, onunla gülüşerek sohbet ettin. Ben bunun yüzden ağzıma vurmadığım alkolü kullanıyordum az kalsın ! Asla senin ona yakın olduğun kadar yakın olamadım ben Cihan !" Daha duyduklarımı saymıyorum. El ele Hasan'dan kaçmalarınızı felan !" Gözümden yaş geldiğini hissettim ama yağmurda görünmemesini ümit ediyordum. "Şimdi söyle kıskanması gerek kimmiş !"
Cihan derin bir nefes aldı.
"O zaman yakın olsaydın ! Sen de benim gibi yakınlaşmaya çalışsaydın. Neden yapmadın ?"
"Lan o bize senin annenin emaneti ! Bize güvendiği için kızı 4 tane erkeğin olduğu eve gönderdi. Nasıl ona yakın davranabilirdim söylesene !" Diye bağırdım. Sonra denize dönüp derin bir nefes aldım.
"Eğer onu benim kadar sevseydin, her şeyi göze alıp yakın davranırdın." Dediğinde bu sefer ben geçirdim yumruğu çenesine.
"Benim sevgimi ölcecek kadar büyük değilsin." Dedim sinirle.
"O bana dertlerini anlatırken ben ağladım onun için, her yanından geçtiğimde ölecek gib oluyorum. Ondan uzak durursam ölebilirim." Dediğinde ona döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşımız Bir Kız
Teen Fiction1 kız ve 4 erkek aynı evde yaşamak zorunda kalırlarsa neler olur ? Küçüklükten beri kanka olan Hasan, Cihan, Ömer ve Sina. Ailesi terk ettiği için evsiz kalan Mısra. Eğleceli, komik ve romantik olan bu hikayeyi okumaya ne dersiniz ? **** Evet, Mısra...