Demir'den;
Ne kadar küfür etmem gerekiyordu bilmiyordum ama bildiğim bütün küfürleri arka arka sıralamıştım bile. Can'a baktığımda girecek delik arıyordu. Kıvanç desem yüzünü arabanın içine kafasını sokmuştu. Özkan ise rahattı ve beni göt korkusu sarmıştı. Gelenler eski sevgililerimizdi. Eskiden bizim evin yanında oturuyorlardı daha sonradan taşınmak zorunda kalmışlardı. Peki ama neden gelmişlerdi ? Aklımı tırmalayan bu soru yüzünden bize daha çok yaklaşan kızları görünce kalbimde yerinden çıkıcakmış gibi hissediyordum.
Ne yapsam nereye saklanmam gerekiyordu bilmiyordum. Özkan'ı kızlara doğru yürüdüğünü görünce şaşırmıştım. Özkan'nın arkasından gitmeyi çok istiyordum ama yemiyordu. Neden gizlendiğimizi sorarsanız önceden bunlarla biz çıkarken toplu bir şekilde aldatıldığımızı öğrendik daha sonra da bunların çıktıkları çocukları dövmeye gittik ama 15 kişiyi karşımızda görünce dövülen biz olmuştuk. Özkan konuşmaya başlamasıyla kulağım orayı dinlemeye başlamıştı.
Özkan'dan;
'' ne işiniz var ? '' dediğimde
Demir'in eski sevgilisi Ceyda '' sizi bir görelim dedik ''
Kıvanç'ın eski sevgilisi Kübra '' ne de olsa yanınıza geldik hep beraber olurus zdeğil mi ? ''
Ben anlamamıştım nasıl yanı yanımıza derken ? Allah'ım bizim kızlar duysa yemin ederim kavganın kavgası olurdu
'' Pardon yanınıza derken ''
Benim eski sevgilim Cansu
'' eskiden yan bahçenizde bir ev vardı ya hala boş olduğunu öğrendik ve oraya temelli taşınmaya karar verdik ''
Can'nın eski sevgilisi Açelya konuşmaya bile tenezzül etmemişti. Anladığım kadarıyla buraya zar zor getirilmişti.
'' Görebildiğimiz kadarıyla çocuklar eskiden iyi dövülmüş o yüzden saklanıyorlar '' Bunu diyince sinirlenmiştim bunu hiç bir erkeğe denmemesi lazımdı. Sabredemeden arkamı dönüp
'' Çocuklar bakın kimler gelmiş bizi aldatan sevgilimiz gelmiş '' dediğimde çocuklar yanıma geldiklerinde kızların bana kötü bakışıyla yüz yüze gelmiştim.
'' Bence eski konuları açmasak iyi olur bakın sizinle zaman geçirebilmek için yan eve taşınıyoruz haberiniz var mı bilmem ? '' Demir bir kaç adım daha attıktan sonra
'' Hadi canım başka erkeğin kapısına yürü naş '' Bunu duyan Ceyda sinir küpüne dönmüştü. Bu sefer Açelya devreye girmişti.
''Peki eski konuların şöyle bir üstünden geçelim ama ilk önce valizlerimizi sizin eve bırakalım. Söz kavga gürültü olmadan diğer eve geçene kadar sizi sinirlendirecek bir şey yapmıcaz Kıvanç"
'' sadece 2 3 saat kalacak daha fazla kalamaz anladınız mı beni ? '' Kübra Kıvanç'ın yanağından bir makas aldığında pek iyi şeyler olmayacağını anlamıştım. Kızları evin içinde bir oda ayırıp valizlerini oraya koymalarını istemiştik.
'' Biz bi evin sahibinden anahtarı alıp valizlerimizi hemen sizden alırız merak etmeyin. Saat 9- 10 gibi almaya geliriz. '' Demir hiçbir şey demeden dışarıya çıkmıştı.
'' İşinizi hallettiğiniz gibi bir daha bu eve adımınızı atmayın '' diyen Can'da odadan çıkmıştı. Kızlarda evden çıktığında erkeklerle birlikte oturma odasında kendimizi kanepeye atmıştık.
'' Gelmeselerdi daha güzel olucaktı '' dediğimde bütün gözler bendeydi
'' Ya anlamıyorum ki kızlarla aramız güzel tamam da şimdi eğer bu kızlarla bizi yakalarlarsa işimiz biter '' Diyen Demir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller 2: Üniversite
Teen FictionHayaller bitti artık gerçekler başlıyor. Kendi hayallerini kuran 4 kızın hikayesi üniversitede de devam ediyor. Ama bu sefer her şey çok farklı olacak