Eylül'den;
Aklımda bir sürü soru vardı hepsinin cevabını aşırı derecede merak ediyordum. Kıvanç'a bakıp
'' Enişte aklımda bir sürü soru var cevaplarsan sevinirim ! ''
'' Evet soru yağmurlarını alabiliriz ? ''
'' Nasıl yani hepimizin evleri nasıl hazır ? ''
'' Hatırlıyorsan şirkette bir arsa bulmuştuk ''
'' oha aklımdan geçenler mi yoksa ! ''
'' Aynen öyle bizim de haberimiz yoktu. Bizde ilk duyduğumuzda şok olmuştuk. ''
'' Vay be ''
'' İnşaat bittiğinde acil toplantı olacağı açıklandığında bizde hızlıca şirkete geçmiştik. Bir baktım ev konusu açıldı daha sonra masanın üzerine anahtarlar konuldu. Herkes bir anahtar alınması söylenmişti. Daha sonra bu anahtarların ne olduğunu sorduğumuzda bizim yapırdığımız evlerin anahtarları olduğunu söylemişlerdi. ''
'' Aklımın ucundan geçmezdi ''
'' Yaa biz de ilk duyduğumuzda aynı sizin verdiğiniz tepkiyi verdik. Seçmiş olduğumuz anahtarlar erkeklerde kalacağı söylendi ve ayrıyetten size bir soru ? '' Herkes meraklı bir şekilde Kıvanç'ı bekliyordu.
'' Çatlatma da söyle ''
'' Hiç komşu olacağınızı düşünmüş müydünüz ? ''
herkes kafalarını sağa sola sallıyordu.
'' Artık komşusunuz eskiden aynı evde kalıyordunuz ama şimdi sadece ayrı evlerde kalacaksınız yabancılık çekmiyeksiniz yani ''
Arkadan Hira Mira'nın kulağına bir şey söylerken dinlemeye başlamıştım.
Hira ; '' Tabii canım ne yabancılığı yatakta da yabancılık çekmeyiz ''
Tabi bunu diyen Hira sadece sessiz ve kısık bir ses tonuyla söylediğini zannediyordu ama şuan burada ki herkes duymuştu işte benim salak arkadaşım kendi kendini rezil etmişti.
Bunu duyan erkekler utancından yere bakmışlardı. Ortalıktaki utangaçlığı bozmak için Mira devreye girip
'' Anladığıma göre artık güzel bir aile olacağız ''
'' Kesinlikle yengeciğim '' Diyen Can kıpkırmızı olmuştu.
'' Peki şimdi ev tamam ise alışveriş var değil mi ? '' diyen Mira.
'' Aynen öyle ama 4 gün içinde hatta 3 gün içerisinde hem kına alışverişi hem de düğün alışverişi ayriyeten ev alışverişini de halletmemiz gerekiyor bunun için sizi evden almaya geldik. '' bunu diyen Kıvanç'a minettarmışım gibi hissetmiştim. En sevdiğim şey zaten alışverişti. Yerimden kalktığım gibi
'' Ben o zaman yukarıya çıkayım da hazırlanıyım ''
'' Diğer kızlarda gelecek onlarda çıksınlar '' Diyen Kıvanç Hira'ya bakarak konuşuyordu.
'' Ama Demir ile Özkan yok diyen '' Mira'nın morali bozulmuştu.
'' Onlar şuan evdeler hazırlanıp gideceğimiz mağazada buluşucaz onun için üzülmenize gerek yok '' Diyen Kıvanç bugün hep iyi haber veriyordu.
Hızlıca kızlarla yukarıya çıkmıştık tam odalara gireceğimiz sırada kızlara bakıp
'' Saat 10.56 değil mi ? ''
'' Of Eylül söyle lafı uzatma hızlıca hazırlanalım işte '' Hira'ya göz devirmiştim.
'' Saat tam 11.00' da hazır oluyorsunuz gebertirim sizi ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller 2: Üniversite
Novela JuvenilHayaller bitti artık gerçekler başlıyor. Kendi hayallerini kuran 4 kızın hikayesi üniversitede de devam ediyor. Ama bu sefer her şey çok farklı olacak