Bölüm 68

100 7 2
                                    

Mira'dan

Batı ile Melisa birbirlerine hiç bir şekilde bakmıyorlardı. Batı Hira için korktuğu her halinden belli oluyordu. Keşke hiç bir şekilde iş birliği yapılmasaydı diye içimden diyordum ve sinirlendiğim için 

'' Keşke iş birliği yapmasaydınız bunların hiç biri olmayacaktı bunları biliyorsunuz değil mi Kemal amca '' Hiç biri suratıma bakmıyordu Batın bana bakıp

'' Kız haklı vallahi benimde isteğim yoktu kimse kusura bakmasın yeter ne bu ya ''

Bütün bizden büyükler yani babalarımız bize tip tip bakıyorlardı. Tekrar televizyonda Eylül'ün ne dediğine dikkatli bir şekilde odaklanmıştık.

'' Hira yapma bak yol yakınken yapma ''

Bütün herkes telaşlanmıştı. Bizim çocuklar ve Batı her şeyden haberleri vardı o yüzden pek tepki vermiyorlardı. 

'' 1..... 2...... 3...... '' ve yarış başlamıştı hızlı bir şekilde ilerlemeye başlamıştı.

Eylül'de yarışın biteceği yere doğru hızlı hızlı yürüyordu. Nefes alışverişlerini herkes duyuyordu. Ortalığı biraz daha heyecan katmak için Deniz'i dürtüklemiştim. Bana bakıp kafa sallamıştı. 

'' Of ya of eğer benim Hira'ma bir şey olursa o zaman ben size sorucam. Hele hele size sorucam Turgut amca ''

Kendisini suçlu hissettiğini anlamıştım suratından dahi belli oluyordu. Melisa kafasını yere eğmişti sadece denilenleri duyuyordu. Elimle masaya vurduğumda herkes bir anda sıçramıştı. 

'' İnşallah bir şey olmaz Melisa yoksa seni kıtır kıtır yerim haberin olsun ''

'' Tamam be tamam geri çekilelim tamam mı baba ? ''

'' Melisa ama kızım.... ''

'' Baba kırma beni ''

'' Peki tamam ''

Ve herkes şok olmuştu. Hızlı bir şekilde Eylül'e mesaj atmıştım. 

'' Lan işlem tamamdır ''

'' Efsaneyiz lan biz tamamdır ''

'' Tabi lan neyse kapatıyorum ben canlı yayını ''

'' Tamamdır bebeğim ''

Koltuktan geriye yaslandığım gibi ekrana odaklanmış bir şekilde Eylül'ün dediklerine odaklanmıştım. 

'' Ben yayını kapatmak zorundayım Hira'nın yanına gitmem gerek size yayın açtığımdan haberi yok. İnşallah babalarımız anlaşmayı iptal eder '' sözünü bitirdiği gibi yayını kapatmıştı. 

'' Eylül'ün dediği gibi anlaşmadan geri çekiliyorsunuz değil mi ? ''

Melisa bana tip tip bakıp '' Evet canım çekiliyoruz ''

'' Çekildiğinize göre kalkıp gidebilirsiniz? ''

'' Hadi baba kalk burada işimiz kalmadı artık ''

'' Kalamaz zaten ''

 Tufan amca ayağa kalkıp 

'' Duruma bakılınca anlaşmamız iptal edildi. '' Masanın üzerinde duran kağıtları kendime çekip okumaya başladığımda ortak olmak için imzalanmış olan kağıtlar olduğunu anlamıştım. 

'' Bunları da bir zahmet hallederseniz''

Melisa elimden kağıtları aldığı gibi

'' Hallederiz tabikide canım benim '' 

Hayaller 2: ÜniversiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin