Bölüm 65

116 5 5
                                    

Hira'dan;

Evet şuan film başlayalı yarım saat olmuştu bile. Eylül ile birlikte birbirimize sıkı bir şekilde yapışmış durumdaydık.

Mira ile Deniz'e baktığımda rahat rahat koltuklara yayılmış rahat bir şekilde filmlerini izliyorlardı. Şuan bir kız geliyordu yavaş yavaş yaklaşıyordu yatak odasındaydı bir anda çığlık attığı anda bende çığlık atmıştım, Mira salağı bana bakıp

'' Mikrofon vereyim istersen bütün sokak duysun ne dersin ''

'' Yaw sus Mira sus şu bitsin artık gece bizi uyutmaya gelirsiniz ''

Deniz kıkır kıkır gülüp '' Hee işimiz gücümüz yok sizi uyutucaz oyunu kaybetmeseydiniz. ''

Eylüle dönüp '' Senin leğenine, gölüne, nehirine sıçayım Eylül bütün suç sende o makyaj malzemelerini konuya dahil etseydim kesin bilirdin bunu iliyorsun dimi '' hiçbir şey demeden kollarını tekrardan açmış sarılmamı bekliyordu.

Televizyondan yine çığlık sesini duyduğum anda kolları açık olan Eylül'ün kollarına yapışmıştım.

1 Saat sonra;

Film bitmiş herkes koltukta oturuyordu.

'' Eee fikirleriniz neler güzel bir filmdi '' diyen Mira'ya göz devirmekle yetinmiştim

'' Güzeldi ben beğendim de bazıları çığlık atmasaydı daha iyi olucaktı sanki '' Deniz, Eylül ile bana bakarak onuşuyorlardı.

'' Hiç bize bakmayın korkuyoz işte Allah Allah ya '' Eylül'e bugün ilk defa hak vermiştim.

'' Neyse film bittiğine göre şu havuzu temizleyelimde havada sıcak bugün bir havuz yapalım diyorum ne dersiniz ? ''

Bu fikri benden duydukları anda herkes düşünmeye başlamıştı.

'' Ben yemek işine gireyim Deniz ile beraber, sizde havuzu hazırlayın ne dersiniz ? '' Bunu söyleyen Mira'ya bakıp göz kırptığım gibi

'' Efsanesin bebeğim ''

Herkes yerinden kalkıp görevlerinin başına geçmişti. Eylül ile bahçeye çıkıp bizim otoparkın içine girip oradaki havuz temizleme malzemelerini aldığım gibi havuzun yolunu tutmuştuk..

Deniz'den;

'' Evett şimdi ne yapıyoruz Mira hanım ne dersiniz planınız nedir menümüzde ne olsun bugün ? ''

sorduğum soru karşısında düşünüp tezgaha oturmuştu.

'' Aslında pizza sipariş edebiliriz yok serin bir şeyler yiyelim derseniz de olur ''

'' Aslında her ikiside olur neyse biz başlayalım da ''

'' O zaman dolaptan mantı çıkartıp serin serin mantı yiyelim ardından da limonata veya içecek almaya gidip gelirim hemen. Havuzdan çıktıktan hemen sonra da pizza siparişi veririz''

kafa salladığım gibi dolaptan hemen mantı paketini bulmaya çalışıyordum ama olmadığını anladığımda

'' Mira bir şey söylicem ''

'' Söyle ? ''

'' Mantı yok ''

'' nasıl mantı yok ya oradaydı dün görmüştüm ben ''

'' yok işte gel kendin bak ''

gelip dolabı didik didik ettiği gibi

'' Neyse ben markete gideyim sende limonata gibi bir şeyler yapsana ''

Hayaller 2: ÜniversiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin