Uzun süre izledikten sonra arkasından gelen sesle arkasını döndü. Gördüğü yüz ve duyduğu hayret dolu nida ile ne yapacağını şaşırdı.
"Bayan Katherin sizi Lord Stellen'ın küçük oğlu Pedro Stellen ile tanıştırayım." Kont Etherdorf'un yanındaki Pedro'nun yüzü hayretle aydınlanırken "William?" diye sordu.
Pedro hafta içi abisi akademiye gelince şaşırmıştı. Yine ne aradığını düşünürken abisi ona hafta sonu Etherdorf'ların malikanesinde bir davet düzenlendiğini anlatmıştı. Bu davete katılmasının tanınması açısından iyi olacağını da eklenmişti. Pedro ilk başta ne işler çevirdiğini düşündü. Normalde göz önünde olmaya çalışan, tanınan kendisi olsun diye çabalayan abisi bu fırsatı kendisine bırakmıştı.
Bu şüphelerini abisi ile paylayınca her zamanki iyi abi rollerini oynamış ve "Ben senin abinim. Senin için daima en iyisini isterim." demişti. Pedro onun bu mide bulandırıcı rollerini görmemek adına kabul ettiğini söylemişti. Hem belki orada "Onu" da görürdü.
Abisi müdürden hafta sonu akademi dışına çıkabilmesi için izin almış, kendisine bir araba ayarlayacağını söylemişti. Giysilerini Etherdorf Malikanesine göndereceğini söylendikten sonra gitmişti.
Pedro abisinin ayarladığı arabayla malikaneye varınca giysilerinin henüz gelmediğini öğrenmiş ve sinirlenmişti. Lanet abisi hem buraya gelmesi için ısrar etmiş ama kıyafetlerini göndermemişti. Bu sinirle içeri girerken Kont Etherdorf'un güler yüzüyle karşılaşınca suratına bir gülümseme yerleştirmişti. Kont Etherdorf ilgili bir ev sahibi gibi onunla ilgilenmiş, giysileri gelince bir oda ayarlayacağını söylemişti.
Yalnız kalmaması için onu birkaç kişiyle tanıştırdıktan sonra Onu sosyetenin bu aralar gözdesi olan kadınla tanıştıracağını söyleyip pencerenin kenarına sürüklemişti. "Bay Pedro sizi Windsonların misafiri Bayan Katherin ile tanıştıracağım." diyince Pedro kaşlarını çatıp "Alfred Windson mu?" diye sorarken çoktan pencere kenarına gelmişlerdi. Kont Etherdorf arkası dönük zarif kadına kendisini takdim ederken kadın arkasını dönmüş ve Pedro'yu hayretler içinde bırakmıştı.
Pedro gözleri büyümüş,ağzı şaşkınlıkla açılmış ve inanamaz bir şekilde Katherin'e bakarken Katherin yaşadığı şokla birşey demeden bir Kont Etherdorf'a, bir Pedro'ya bakıyordu. Katherin asırlar kadar uzun gelen bir süreden sonra kendini toparlayıp aptala yatmayı denedi. Kont Etherdorf'un yanında yapabileceği en iyi şey buydu.
Beceriksizce gülüp "William değil, Katherin. Ya..yanlış anladınız sanırım. " diyince Pedro hala ona dikkkatle bakıyordu. Söyledikleri karşısında herhangi bir tepki vermemişti. Tekrar inanamaz gibi çıkan sesiyle ve tereddütle havaya kaldırdığı parmağını Katherin'e uzatarak "William bu...bu sensin." diyince Kont Etherdorf Pedro'nun bu haline şaşırmış olacak ki konuşmaya dahil oldu. "Bay Pedro? Siz iyi misiniz?" diye sorunca Katherin yanlış birşey söylememesi adına hemen atılıp Kont Etherdorf'un yanına geçti.
Onun koluna girip bir şey anlamaması adına bir yandan gülerken bir yandan da nazikçe çekiştiriyordu. "Kont Etherdorf siz misafirleriniz ile ilgilenin. Ben de bu yanlış anlamayı düzelteyim." dedikten sonra kulağına doğru eğilip " Sanırım beni birine benzetti." diyip abartı bir kahkaha attı. Kont Etherdorf kolunu Katherin'den kurtarıp üstünü düzeltirken "Pekala bir isteğiniz olursa beni bulmaktan çekinmeyin." dedikten sonra tereddütlü bir bakış atıp yürümeye başladı.
Katherin aynı ivedilikle kaşlarını çatmış kendisini izleyen Pedro'nun koluna girip "Bay Pedro biz de sizinle bahçeye çıkalım. William kimmiş bana anlatın. " diyip onu çekiştirirken Pedro hala olayın şokuyla kendisini sürüklemesine müsade ediyordu. Katherin ise insanların arasında konuşmaması için bahçeye çıkmayı önermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Fiction Historique1800'lerin İngilteresinde ailesinin intikamını almak için erkek kılığında orduya giren bir kız... Zengin ve soylu amcasının tüm itirazlarına rağmen komutan olmuş sert mizaçlı yakışıklı bir lord... Sen intikamını almaya çalışırken ya aşk senden intik...