Ν: Ευα, εχεις κανονισει τιποτα για το απογευμα;
Ε: οχι, γιατι ρωτας;
Ν: Ελεγα μηπως ηθελες να βγουμε.
Ε: ναι, κανενα προβλημα.
Ν: τελεια, θα σε παρω τηλεφωνο.
Ε: ok!
λοιπον ας γνωρισουμε την Ευα: Η Ευα ειναι μια 16χρονη κοπελα που ζει στην Ιρλανδια με την οικογενεια της. Ειναι πολυ κοινωνικη και δημοφιλης. Η μαμα της ειναι Ελληνιδα και ο μπαμπας της Ιρλανδος. Κολλητος της ειναι ο Niall!!
Ευας POV:
Καθομουνα στο δωματιο μου και διαβαζα μεχρι που ακουσα το κινητο μου να χτυπαει. Οταν το σηκωσα, ακουσα τη φωνη του Niall.
Ν: Ευα, τι κανεις;
Ε: Καλα, εσυ ;
Ν: Και εγω καλα ειμαι. Να σε ρωτησω, θα βγουμε;
Ε: ναι, φυσικα!
Ν: ok, θα περασω σε μια ωρα απο το σπιτι σου.
Ε: ok!!
Ωραια! Τωρα επρεπε να ετοιμαστω. Εχω σκεφτει ηδη τι θα φορεσω: το σιελ μου φορεμα με τα ασπρα τα πεδιλα.Θα κανω τα μαλλια μου στραβη κοτσιδα θα βαλω και λιγο make -up και ειμαι ετοιμη!
Niall's POV:
Τωρα ειμαι ετοιμος να παω στο σπιτι της Ευας. Αλλα που θα παμε; Φυσικα στα NANDOS! Που αλλου; Φτανω στο σπιτι, χτυπαω την πορτα και μου ανοιγει η μητερα της.
Ν: γεια σας! Ειναι η Ευα εδω;
Μ(αμα): ναι , πανω στο δωματιο της ειναι, θελεις να τη φωναξω;
Ν: ναι, αν ειναι δυνατον.
Μ: Φυσικα και ειναι!! ΕΥΑ!!!! Κατεβα! Σε περιμενει ο Niall!!
Ε: Τωρα, κατεβαινω!
Ν: γεια!
Ε: γεια!
Ν: εισαι ετοιμη;
Μ: Θα βγειτε;
Ε: ναι, μαμα
Μ: Καλα να περασετε!
Ν: ευχαριστουμε!
Ευας ΡΟV:
Αφου φυγαμε, περπατουσαμε περιπου μιση ωρα και φτασαμε στα NANDOS! Εγω δεν πεινουσα παρα πολυ αλλα παρηγγειλα κατι να φαω. Ο Niall δε σηκωσε κεφαλι απο την ωρα που αρχισε να τρωει! Οταν φαγαμε, φυγαμε και πηγαμε μια βολτα. Σε ολη τη διαδρομη λεγαμε ανεκδοτα και διαφορες αλλες βλακειες για να γελασουμε.Επισης, μου ειπε πως ειναι μελος ενος συγκροτηματος που λεγεται one direction και πως ετοιμαζοταν να βγαλουν τον πρωτο τους δισκο. Ξαφνικα, με πηρε η μαμα τηλεφωνο και μου ειπε να παω σπιτι γιατι ηθελε να μου πει κατι σοβαρο. Ετσι, χαιρετησα τον Niall και εφυγα.
YOU ARE READING
You and I
FanfictionΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...