Η συναυλια

167 11 0
                                    

Niall's   POV:

Περπατουσα   οταν  ακουσα   το  κινητο  μου   να  δονειται.  Οταν  το  σηκωσα,  ακουσα  τη  φωνη  του  Harry  απο  την  αλλη  γραμμη!  Ειχα  περιεργεια  να  δω  τι  εγινε  με  την  Ευα  και  ετσι  τον  ρωτησα.  Μου  ειπε  πως  τελικα  τα   ξαναεφτιαξαν!  Γι'αυτο   ακουγοταν   τοσο  χαρουμενος  στο  τηλεφωνο!   Τωρα,  μπορω  να  πω  πως  μου   εφυγε  ενα  βαρος!  Πιστευω,   πως  επανορθωσα!  Ειχα  ενα  τεραστιο  χαμογελο  στα  χειλη  μου,  αλλα  εφυγε  οταν  συγκρουστηκα με  ενα  κοριτσι!  Την  κοιταξα  και  ηταν  πανεμορφη!  Ηταν  αρκετα  ψηλη,  με  καταξανθα  και  καστανα  ματια. <<Συ-συγγνωμη>>  της  ειπα  τραυλιζοντας.  <<Δεν  πειραζει...δικο  μου  ηταν  το  λαθος>>  μου  απαντησε  ενω  προσπαθουσε  να   μαζεψει  τα  βιβλια  που  της  ειχαν  πεσει.  Τωρα  το  παρατηρησα! Λογικο  ομως  αφου  ολη  την  ωρα  κοιτουσα  εκεινη.  <<Οχι,  εγω  φταιω!  Επρεπε  να  σε  ειχα  προσεξει!>> της  ειπα  ενω  ειχα  παρει  ενα  βλεμμα  που  εδειχνε  οτι  ειχα  μετανιωσει  για  αυτο  που  εγινε  πριν  λιγο. Επισης,  ειχα  χαθει  στα  ματια  της  οταν  η  γλυκια  φωνη   της  με  ξυπνησε  απο  τις  σκεψεις  μου.   <<Καλα,  δε  θα  μαλωσουμε  τωρα  για  το  ποιος  εφταιγε!  Πρεπει  να  παω  στη  βιβλιοθηκη!>>  μου  ειπε  και  εφυγε.   <<ενταξει>>  της  απαντησα  ενω  την  κοιτουσα   σαν  ηλιθιος.  Τοση  ωρα  ημουν  εξω  απο  το  σταδιο  που  θα  γινοταν  η  συναυλια  και  οι  υπολοιποι  ηταν  εκει  γιατι  επρεπε  να  κανουμε  μια  τελευταια  προβα.Τοτε  ακουσα  μια  γνωριμη  φωνη  να  μου  μιλαει.  <<Niall?  Niall!>> μου  ειπε.  Ο  Λουις  ηταν.  <<Που  ταξιδευεις?>>  συνεχισε.  <<Εμ...τιποτα...απλως  αφαιρεθηκα!>>  του  απαντησα  προσπαθωντας  να  βρω  μια  καλη  δικαιολογια.  <<Κανω  πως  το  πιστευω!  Παμε  ομως  τωρα  να  κανουμε  προβα!>>  μου  ειπε.  Ημουν  σιγουρος  οτι  δε  θα  με  πιστευε!  Δεν  ειμαι  καλος  στα  ψεματα! Ωσπου  μετα  απο  αρκετη  ωρα  προβας,  ηρθε  η  ωρα  της  συναυλιας!  Κανενας  μας  δε  φορεσε  κατι  επισημο!  Απλα, καθημερινα  και  ανετα  ρουχα! 

Ευας  POV: 

Εφτασα  στο  σταδιο  που  θα  γινοταν  η  συναυλια   και  μπηκα  μεσα!  Υπηρχαν  χιλιαδες  ανθρωποι!  Παρατηρησα  οτι  οι  περισσοτεροι  απο  αυτους  ειναι  κοριτσια!  Καθισα  σε  ενα  σημειο  που  θα  μπορω  να  τους  βλεπω  και  μετα  απο  δεκα  λεπτα,  εμφανιστηκαν  πεντε  ατομα  στη  σκηνη,  τα  οποια  ηταν:  O  Harry, O  Louis, O  Niall, O Liam και  ο Zayn! Αρχισαν  να  τραγουδανε  το   one  thing  και  τοτε   ο  Harry  με  ειδε  που  καθομουνα  και  μου  χαμογελασε.  Ξερω  τι  σκεφτεται!  Το  πως  γνωριστηκαμε!  Χαρη  σε  αυτο  το  τραγουδι!  Εγω  σιγοτραγουδουσα  τους  στιχους.  

I've  tried  playing  it  cool,  but  when  I'm  looking  at  you, I  can't  even  be  brave,  'cause  you  make  my  heart  race. 

Shot  me out  of  the  sky, you're  my  kryptonite. You keep  making  me  weak, yeah  frozen  and  can't  breath.

Something's  gotta  give  now, 'cause  I'm  dying  just  to  make  you  see   that  I  need  you  here  with  me  now.

So  get  out,  get  out,  get  out  of  my  head anf  fall  into  my  arms  instead. I  don't,  I  don't,  I  don't  know what  it  is, but  I  need  that  one  thing and  you've  got  that  one  thing!

Now  I'm  climbing  the  walls,  but  you  don't  notice  at  all that  I'm goingout  of  my  mind all  day  and  all  night.

Something's  gotta  give  now  'cause  I'm  dying  just  to  know  your  name. And  I  need  you  here  with  me  now 'cause  you've  got  that  one  thing!

So  get  out,  get  out,  get  out  of  my  head  anf  fall  into  my  arms  instead.  I  don't,  I  don't,  I  don't  know  what  it  is  but  I  need  that  one  thing  and  you've  got  that  one  thing!

Woah-oh-oh-oh

Woah-oh-oh-oh

Woah-oh-oh-oh

You've  got  that  one  thing

Get  out,get  out, get  out  of  my  head  and  fall  into  my  arms  instead

So  get  out,  get  out,  get  out  of  my  head  and  fall  into  my  arms  instead

I  don't, I  don't, I  don't  know  what  it  is   but  I  need  that  one  thing  and  you've  got that  one  thing. 

So  get  out, get  out,  get  out  of  my  mind  and  come  on, come  into  my  life

I  don't, I  don't, I  don't  know  what   it  is  but  I  need  that  one  thing.  Yeah,  you've  got  that  one  thing!

Κατα  τη  διαρκεια  της  συναυλιας,  ολοι  χαιρετουσαν  και  επιαναν  τα  χερια  απο  τις  φαν  τους  αλλα  ο  Niall  κατι  σκεφτοταν!  Φαινοταν  οτι  ηταν  αφηρημενος!

Γεια  σας  και  παλι!  Ξερω  το  part  ηταν  βαρετο  και  χαλια  αλλα  υποσχομαι  οτι  την  επομενη  φορα  θα  ειναι  πιο  ωραιο!  Love  ya!

You  and  IWhere stories live. Discover now