Eυας ΡΟV:
Το πρωι ξυπνησα με ενα φοβερο πονοκεφαλο. Γιατι ομως? Αρρωστη δεν ειμαι. Τοτε αρχισαν να μου ερχονται οι μνημες απο χθες το βραδυ με το Harry.
Flashback:
Η: Ευα, παμε πουθενα αλλου?
Ε: οχι, ηδη εχουμε πιει παρα πολυ!
Η: PLEASE! Καν'το για μενα!
Ε: Καλα!
Η: Φυγαμε!
end of flashback
Ωχ! Τωρα θα πρεπει να ακουσω πως θα μου τα ψαλλουν οι γονεις μου! Ντυθηκα και κατεβηκα κατω αλλα δεν ηταν κανενας. Ξαφνικα, ειδα ενα χαρτακι στο τραπεζι της κουζινας που εγραφε:
"Αγαπη μου, ο μπαμπας πηγε στη δουλεια και εγω για ψωνια.
Με αγαπη
η μαμα σου"
Εφαγα πρωινο και εφυγα για το σχολειο. Οταν εφτασα η Bella και η Chloe με περιμεναν στην εξωπορτα του σχολειου.
C: good morning, Eva
E: good morning, girls
Β: τι κανεις?
Ε: Αν εξαιρεσεις οτι νυσταζω και βαριεμαι, ολα καλα. Εσεις?
C: Μια απο τα ιδια!
Β: Παμε μεσα γιατι σε λιγο χτυπαει κουδουνι!
Ε: Ναι, παμε!
Harry's POV:
Σημερα το πεωι ξυπνησα με πονοκεφαλο αλλα συγχρονως χαρουμενος χαρουμενος γιατι θα βγαζαμε τον πρωτο μας δισκο, οποτε δε θα πηγαιναμε σχολειο. Τον Niall θα τον συναντησουμε κατευθειαν στο στουντιο. Μετα θα παρω την Ευα τηλεφωνο και θα της πω να ερθει σπιτι μου για να διαβασουμε μαζι. Ειναι και Παρασκευη οποτε μετα εχουμε Σαββατοκυριακο. ΤΕΛΕΙΑ!!
Ευας POV:
Η μερα στο σχολειο περασε σχετικα γρηγορα. Ο Harry δεν ηρθε καθολου. Δεν ξερω γιατι. Τον πηρα τηλεφωνο αλλα δεν απαντησε. Οταν εφτασα σπιτι, ειδα μονο τη μαμα μου στην κουζινα. Της ειπα οτι παω στο δωματιο μου να διαβασω και ανεβηκα. Ξαφνικα, ακουσα το κινητο μου να χτυπαει Ο Harry ηταν!! Μου ειπε αν ηθελα να παω σπιτι του να διαβασουμε και εγω συμφωνησα. Κατεβηκα τη σκαλα σχεδον χοροπηδωντας και ειπα στη μαμα οτι παω σε μια φιλη μου να διαβασω γιατι αν της ελεγα που ακριβως πηγαινα θα αρχιζε η ανακριση. Ανοιξα την πορτα αλλα δεν πιστεθα στα ματια μου με αυτο που ειδα!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You and I
Hayran KurguΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...