Επιστροφή και αναστάτωση

172 14 0
                                    

Holly's  POV:

Εγω, η  Ευα,  η  Chloe  και  η  Bella  ημασταν  στο  σπιτι  μου  και  βλεπαμε  μια  ταινια.  Σε  λιγο,  θα  ερχοταν  και  ο  Niall, o  Zayn,  o  Liam  και  ο  Louis. O  Zayn  θα  ερχοταν  μαζι  με  την  κοπελα  του,  την  Perrie  οπως  τη  λεγανε  και  ο  Louis  με  την  κοπελα  του  την  Eleanor  για  να  γνωριστουμε. Και  στις  τεσσερις  μας  αρεσε  να  κανουμε  καινουριες  παρεες,  οποτε  ημασταν  λογο  ανυπομονες. Η  ταινια  τελειωσε  αλλα  ακομα  δεν   ειχε  ερθει  κανενας. "Γιατι  δεν  ηρθαν  ακομα?" ρωτησε  η  Chloe  παιζοντας  νευρικα  με  τα  χερια  της. "Ηρεμησε,  μπορει  να  εχει  κινηση  στο  δρομο!" απαντησε  η  Ευα προσπαθωντας  να μας  δειξει  οτι  ειναι  ηρεμη  αλλα  φαινοταν  οτι  ειχε  αγωνια. Μετα  απο  πεντε  λεπτα,  το  ουδουνι  χτυπησε  και  εμεις  συγχρονως  πεταχτηκαμε  απο  τον  καναπε. Γελασαμε  απο  αυτη  μας  την  κινηση  και  ανοιξα  την  πορτα.  Μπροστα  μου  ειδα  τον  Niall  με  ενα  σακουλακι  πατατακια.  "Γεια!" μου  ειπε  και  με   φιλησε. "Γεια!  Περνα  μεσα!  του  απαντησα  και  εδειξα  τον  εσωτερικο  χωρο  του  σπιτιου. Μετα  μπηκε  ο  Liam, μετα  ο  Louis  που  κρατουσε  το  χερι  απο  μια  πολυ  ομορφη  κοπελα  με  καστανα,  σγουρα  μαλλια  και  καστανα  ματια. Αυτη  πρεπει  να  ειναι  η  Eleanor.  Επειτα,  μπηκε  ο  Zayn  χαμογελωντας  και  τον  ακολουθησε  μια  επισης  ομορφη  κοπελα  με  ξανθα  μαλλια  και  γαλανα  ματια.  Τα  υπολοιπα  κοριτσια  σηκωθηκαν  και  περιμεναν  χαμογελωντας. "Εσυ  πρεπει  να  εισαι  η  Eleanor  και  εσυ  η  Perrie!" ειπε  η  Bella  κοιτωντας  μια  την  μια  και  μια  την  αλλη.  "Ναι,  εμεις  ειμαστε." απαντησε  η  Perrie  χαμογελωντας. "Εγω  ειμαι  η  Bella, απο  εδω  η  Ευα,  η  Chloe  και  η  Holly." συστηθηκαμε  και  καθισαμε  στον  καναπε. Για  αρκετη  ωρα  δεν  μιλουσε  κανενας  μας,  οταν  εγω  αποφασισα  να  σπασω  τον  παγο. "Λοιπον,  τι  θελετε  να  κανουμε?" ρωτησα  χαμογελωντας  και  ο   Niall  με  κοιταξε  περιεργα.  Κατι  εχει  αυτος  σημερα. Και  οι  υπολοιποι  δεν  ειναι  καλα. "Εμ,  Holly...παμε  λιγο  στην  κουζινα? Θελω  να  σου  πω  κατι!" μου  ειπε  ο  Niall  και  εγω  συμφωνησα. Σηκωθηκαμε  απο  τον  καναπε  και  ο  Louis  κοιταξε  τον  Niall  και  του  εκανε  μια  ματια.  Κατι  συμβαινει  εδω  και  δεν  μου  το  λενε. Μπηκαμε  στην  κουζινα  και  ο  Niall  αρχισε  να  κανει  βολτες.  Φαινοταν  αγχωμενος.  "Niall,  τι  εγινε?" τον  ρωτησα. Αυτος  με  κοιταξε, πηρε  δυο  βαθιες  ανασες  και  μου  απαντησε. "Holly, πρεπει  να  παμε  τωρα  στο  αεροδρομιο!" "Γιατι? Και  τα  παιδια  τι  θα  κανουν? Θα  τα    αφησουμε  μονα  τους  εδω?" ρωτησα  πανικοβλητη. "Ηρεμησε,  ειναι  αναγκη  να  παμε!" μου  ειπε  και  ειχα  αρχισει  να  ανησυχω. "ΓΙΑΤΙ??????" τον  ξαναρωτησα  αγανακτισμενη.  "Γιατι...γιατι  ερχεται  ο   Harry!" μου  απαντησε  και  χλωμιασα.  Κανενας  δεν  εχει  δει  τον  Harry  εδω  και  τεσσερα  χρονια.Ειχα  αγχωθει  αρκετα,  το  ιδιο  και  ο  Niall  αλλα  τελικα  συμφωνησα  να  παμε. "Παιδια,  εμεις  επιστρεφουμε  σε  λιγο" ειπα  και  προσπαθουσα  να  ειμαι  οσο  πιο  ανετη  μπορω  αλλα  μαλλον  δεν  τα  καταφερα. "Που  πατε?" με  ρωτησε  η  Bella. "Εμ,  παμε  λιγο  στο...στο  περιπτερο  να....να  παρουμε  αλλο  ενα  σα...σακουλακι πατατακια" ειπα  τραυλιζοντας. "Ενταξει' μου  απαντησε  και  φυγαμε.  Καθο\λη  τη  διαρκεια  της  διαδρομης,  και  οι  δυο περπατουσαμε  με  αρκετα  γρηγορο  βημα,  με αποτελεσμα  να  φτασουμε  λιγο  πιο  νωρις  στο  αεροδρομιο. Απορω  τι  θα  γινει  αν  το  μαθει  η  Ευα.  Το  πιο  πιθανο  ειναι  να  ξαναπληγωθει  και   να  ξανατσακωθουν. Ειχαμε  γινει  λιγο  μουσκεμα  γιατι  εβρεχε,  αλλα   δε  μας  ενοιζε  και  τοσο  πολυ. Φτασαμε  μπροστα  απο  το  αεροδρομιο  και  μπηκαμε  μεσα. Περιμεναμε  περιπου  εικοσι  βασαμιστικα  λεπτα, ωσπου  ειδα  τον  Niall  να  πεταγεται  απο  τη  θεση  του. Καταλαβα  οτι  εφτασε  και  κοιταξα μπροστα  μου. Οντως,  ειδα  εναν  Harry τελειως  διαφορετικο.  Τα  μαλλια  του  ειχαν  μακρυνει  και  φαινοταν  τελειως  διαφορετικος.  Δυσκολα  τον  αναγνωριζε  καποιος. Μα  πλησιασε  χαμογελωντας  και  αγκαλιαστηκαν  με  τον  Niall.  "Γεια!"  του  ειπα  και  χαμογελασα. "Γεια!"  μου  απαντησε  και  με  αγκαλιασε   επισης. "Τι  κανεις?  Μας  ελλειψες  παρα  πολυ!" του  ειπε  ο Niall  τονιζοντας  το  "παρα  πολυ". "Καλα  ειμαι!  Και  εσεις  μου  λειψατε!"  ειπε  και  τον  ξαναγκαλιασε. Εγω  τοση  ωρα  δεν  μιλουσα  και  ηθελα  να  κανω  αισθητη  την  παρουσια  μου. "Λοιπον,  παμε  σπιτι? Ειμαστε  ολη  η  παρεα  και  μαλλον  θα  δουμε  ταινια. Harry, ελα  να  γνωρισεις  την  αρραβωνιαστικια  του  Zayn  κσι  το  κοριτσι   του  Louis!" του  ειπα  ανοιγοκλεινοντας  τα  ματια  μου.  Τοτε,  το  υφος  του  Harry  σοβαρεψε. "Τι  εννοεις  οταν  λες  ολη  η  παρεα????!!!!!"  με  ρωτησε. "Εννοω  οτι  θα  ειμαστε  εγω,  ο  Niall,  o Louis,  o  Zayn,  η  Ευα, η  Perrie  και  η  Eleanor!" του  απαντησα  χαμογελωντας  αλλα  κοκκινησα  οταν  καταλαβα  τι  ειπα.  Ειπα  οτι  θα  ειναι  και  η  Ευα  εκει  και  αν  ξανασυναντηθουν  σιγουρα  θα  τσακωθουν. Βεβαια,  ολοι  ξερουμε  ποσο  αγαπαει  ο ενας  τον  αλλο  ακομα  και  αν  δεν  το  παραδεχονται! "Καλυτερα,  εγω  να  μην  ερθω!" ειπε  και  κατεβασε  το  κεφαλι  του.  "Harry,  ξεχνα  το!  Θα  ερθεις!"  του  ειπε  ο  Niall  και  εγω  εγνεψα  καταφατικα. "Εμ, οχι,  δεν...." πηγε  να  πει  αλλα  ο  Niall  τον  ξαναδιεκοψε. "Οχι,  Harry,  θα ερθεις!  Δεν  ακουω  κουβεντα!" ειπε  και  βγηκαμε  απο  το  αεροδρομιο.Λιγα  λεπτα αργοτερα,  ειχαμε  φτασει  εξω  απο  το  σπιτι  μου  και  μπορουσαμε  να  ακουσαμε  τους αλλους  που  γελουσαν  μεσα. Ο  Harry  μας  ξανακοιταξε  και   ειπε: "Παιδια,  ειστε  σιγουροι?"  ρωτησε  και  εμεις  του  γνεψαμε. Εβαλα  το  κλειδι  στην  πορτα  και  ανοιξα.  "Παιδια,  μαντεψτε  ποιος  ειναι  εδω!"  ειπα  χαμογελωντας. Ο  Niall  μπηκε  μεσα  χαμογελωντας,  επισης,  ενω  ο  Harry  μαλλον  ηθελε  να  μπει  τελευατιος  μεσα.  "Ποιον?"  ρωτησε  ο  Liam. Η  Ευα  δεν  εκει  εκεινη  την ωρα,  μαλλον  ηταν  στην  τουαλετα. Τοτε  μπηκε  μεσα  ο  Harry  και  ολοι  "παγωσαν".  "Γ...γεια!" καταφερε να  πει  ο  Louis. "Γεια!"  απαντησε  ο  Harry.  Πηγε   να  μιλησει  ο  Zayn  τοτε  ομως  ειδαμε  την  Ευα  να  κατεβαινει  χαμογελωντας.  

You  and  INơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ