Ειχαν περασει τεσσερις μερες απο τοτε που ο Harry εφυγε απο το νοσοκομειο αλλα νομιζε πως ετσι θα εφυγε και απο τη ζωη της Ευας οριστικα. Δεν ηθελε να την αφησει μονη της αυτες τις μερες, ηθελε να ειναι κοντα της και να μαθαινει νεα για την υγεια της, αλλα πιστευε οτι το καλυτερο που ειχε να κανει ειναι να την αφησει να συνεχισει τη ζωη της με καποιον αλλο. Ηταν σιγουρος πως καποιοι αυτη την αγαπη θα την χαρακτηριζαν ως εφηβικο ερωτα αλλα για την Ευα και τον Harry δεν ηταν απλα εφηβικος ερωτας, ηταν κατι παραπανω. Την αγαπουσε ακομα αλλα νομιζε πως αν τελικα καταφερουν και συνεχισουν τη ζωη τους μαζι, θα την πληγωσει παλι στο τελος και θα χωρισουν. Αυτη την αποφαση του την ειπε και στα υπολοιπα μελη του συγκροτηματος καθως επισης μεσολαβησε ο Niall να το πει στην Holly. Ολοι το ηξεραν, εκτος απο τεσσερα ατομα: Την Bella, Την Chloe, τη μαμα και το μπαμπα της Ευας. Αυτοι ακομα πιστευαν οτι ο Harry τοτε ειχε παει στη μαμα του και οτι θα ξαναγυριζε για να μαθει νεα της Ευας. Αλλα ποτε δεν εγινε αυτο και μερα με τη μερα η ανησυχια τους μεγαλωνε. Και οι τεσσερις ηξεραν τι ειχε περασει η Ευα και ο Harry στο παρελθον και φοβουνταν μην ξαναεπαναληφθει η ιστορια. Απο την αλλη μερια, η υγεια της Ευας μερα με τη μερα καλυτερευε ωσπου εφτασε η μερα που ξυπνησε.
Ευας POV:
Ανοιξα τα ματια μου και ειδα πολλους αγνωστους πανω απο το κεφαλι μου. Κατι στο χερι μου με ενοχλουσε και με πονουσε πολυ. Καταλαβα οτι ημουν ξαπλωμενη σε ενα κρεβατι αλλα αυτο το κρεβατι σιγουρα δεν ηταν δικο μου. Δεν ηξερα που βρισκομουν παντως αυτο το μερος μυριζε οινοπνευμα. Κοιτουσα για λιγα δευτερολεπτα τους αγνωστους και γυρισα το κεφαλι μου δεξια. Υπηρχαν πολλα μηχανηματα και σωληνακια. Ειδα οτι ειχα ορο και τοτε ηταν που καταλαβα οτι βρισκομουν σε νοσοκομειο. Το τελευταιο πραγμα που θυμαμαι ειναι τον εαυτο μου να διασχιζει το δρομο ωσπου ενα αυτοκινητο κατευθυνοταν με μεγαλη ταχυτητα προς το μερος μου, εγω να μην ξερω τι να κανω και να πεφτω πανω στο οχημα και μετα το απολυτο σκοταδι. Οποτε αυτοι οι αγνωστοι ειναι γιατροι! Τωρα εξηγουνται ολα! " Ευτυχως ξεπερασες τον κινδυνο και σε μια εβδομαδα μπορεις να πας σπιτι σου." μου ειπε μια σχετικα ομορφη γιατρος χαμογελωντας. Εγω εγνεψα καταφατικα και χαμογελασα. Οι γιατροι με πηγαν σε ενα δωματιο και με ξαπλωσαν προσεχτικα στο κρεβατι. Μετα απο περιπου εικοσι λεπτα ειδα την πορτα να ανοιγει και να μπαινει μεσα η μαμα μου, ο μπαμπας μου, η Bella και η Chloe. Και οι τεσσερις ειχαν ενα τεραστιο χαμογελο στα χειλη τους. "Κοριτσακι μου! Ευτυχως ξυπνησες!" ειπε η μαμα και με αγκαλιασε. "Εμ ναι, μαμα, μη με αγκαλιαζεις γιατι ποναω!" της ειπα και τραβηχτηκα. Αυτη συνεχισε να χαμογελαει. "Ουπς! Συγγνωμη!" μου ειπε και εγω χαμογελασα απο την εκφραση του προσωπου της. "Πως εισαι?" με ρωτησε η Bella. "Καλα" της απαντησα. Η αληθεια ειναι οτι χαρηκα πολυ που τους ειδα. Και οι τεσσερις κοιταζονταν μεταξυ τους, ο μπαμπας ετριβε το σβερκο του και οι αλλες εξυναν το κεφαλι τους σαν να θελουν να μου πουν κατι. Δεν εδωσα πολυ σημασια γιατι οταν ειχαν νευρικοτητα παντα το εκαναν αυτο. "Που ειναι ο Harry?" ρωτησα χαμογελωντας και εκει ηταν που το υφος τους σοβαρεψε και φαινονταν οτι ειχαν αγχωθει αρκετα. Τι εγινε τωρα? Σιγουρα κατι εχει συμβει και επισης ξερω οτι ο Harry ειναι εδω. Μου το ειχε πει! "Αγαπη μου, θελεις κατι να φας?" με ρωτησε ο πατερας μου αποφευγοντας την ερωτηση μου. Ειχα αρχισει να ανησυχω πολυ. "Οχι, ευχαριστω! Που ειναι ο Harry?" ξαναρωτησα προσπαθωντας να κρυψω το αγχος μου. "Ηρθε να σε δει αλλα ησουνα στην εντατικη. Μετα εφυγε γιατι επρεπε να παει στη μαμα του." μου απαντησε η Chloe. "Δεν το λεγατε απο την αρχη??????!!!!!! Ειχα αρχισει να ανησυχω μηπως επαθε κατι!" απαντησα και πηρα μια βαθια ανασα. "Θα τον παρω τηλεφωνο." συνεχισα. Επιασα το κινητο μου και πηρα τον Ηarry αλλα δεν απαντησε. Ξαναπηρα παλι τα ιδια. Πηρα περιπου πεντε φορες αλλα δεν απαντησε. Τι εγινε? Σιγουρα αυτοι κατι μου κρυβουν και εχω αγχωθει παρα πολυ!
Hey! Τι κανετε? Να ξερετε πως τωρα μπορει να μην ανεβαζω συχνα κεφαλαια αλλα θα προσπαθω να ανεβαζω γρηγορα. Καλη σχολικη χρονια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Love ya! <3 <3 <3 <3 <3
DU LIEST GERADE
You and I
FanfictionΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...