Harry's POV:
Το πρωι ανοιξα τα ματια μου, κοιταξα διπλα μου αλλα η Eva δεν ηταν ξαπλωμενη ουτε κοιμοταν. Σηκωθηκα απο το κρεβατι, ετριψα τα ματια μου και φορεσα το κοστουμι μου, γιατι σημερα ειναι ο γαμος του Niall και της Holly. Μου αρεσει πολυ να πηγαινω σε γαμους! Πηγα στην κουζινα και εκει ειδα την Eva, την Chloe και τη Bella να ετοιμαζονται.
"Καλημερα!" ειπα χαμογελωντας και ολες γυρισαν για να με δουν.
"Καλημερα!" μου απαντησαν συχγρονως και πηγα στην κουζινα να φαω πρωινο. Κοιταξα το ρολοι να δω τι ωρα ειναι και καταλαβα οτι σε περιπου μιση ωρα, εγω επρεπε να παω στο σπιτι του Niall και η Eva με τα κοριτσια στο σπιτι των γονιων της Holly. Ο Niall μου ειπε οτι η Holly δεν κοιμηθηκε στο σπιτι τους το πρηγουμενο βραδυ, ετσι ολα τα κοριτσια θα πανε στο σπιτι των γονιων της.
Η Eva ηρθε στην κουζινα και μολις με ειδε, χαμογελασε. "Εισαι πολυ ομορφος σημερα!" μου ειπε και με πλησιασε για να μου φτιαξει τον γιακα του πουκαμισου.
"Ευχαριστω! Και εσυ εισαι πολυ ομορφη!" της απαντησα και την φιλησα. Η Eva, η Chloe και η Bella, εφυγαν και εγω περιμενα τον Liam, τον Zayn και τον Louis να ερθουν σπιτι. Λιγα λεπτα αργοτερα, το κουδουνι της πορτας χτυπησε και εγω πηγα να ανοιξω.
"Γεια!" ειπαν μολις με ειδαν και μπηκαν στο σπιτι.
"Γεια!" απαντησα και εκλεισα την πορτα. Ο Louis, o Liam και ο Zayn καθισαν στον καναπε, οπως και εγω και ολοι περιμεναμε να περασει η ωρα για να παμε στο σπιτι του Niall. Η μεγαλη στιγμη, εφτασε και ολοι φυγαμε. Εικοσι λεπτα αργοτερα, φτασαμε μπροστα απο το σπιτι του γαμπρου. Χτυπησαμε την πορτα και λιγα δευτερολεπτα αργοτερα, πατερας του Niall, ο κυριος Bobby μας ανοιξε.
"Καλως ηρθατε!" μας ειπε και μας αγκαλιασε ολους εναν-εναν.
"Καλως σας βρηκαμε!" απαντησε ο Zayn και εγω με τον Liam μπηκαμε μεσα χαμογελωντας. Ο Niall εκεινη την ωρα κατεβαινε τη μεγαμη σκαλα του σπιτιου του και φαινοταν πραγματικα ευτυχισμενος.
"Γεια σας!" ειπε και τον χαιρετησαμε και εμεις. Υπηρχαν και αλλα αγορια μεσα στο σπιτι και μπορουσα να αναγνωρισω τον Adam, τον Alex, τον Tom, τον Kristian και τον Sebastian, οι οποιοι ηταν παλιοι συμμαθητες μας. Επισης, ηταν ο αδερφος του Niall, o Greg με τον μικρο του γιο, τον Theo και ο κολλητος του Liam, o Andy.
Μια ωρα αργοτερα, ολοι πηγαμε στην αιθουσα που θα πραγματοποιουνταν ο γαμος. Το αυτοκινητο οδηγουσε ο Louis και μολις φτασαμε μπροστα απο την αιθουσα, ειδαμε οτι υπηρχαν παρα πολλοι δημοσιογραφοι. Οταν καταλαβαν οτι φτασανε, ετρεξαν στο αυτοκινητο για να μας παρουν συνεντευξη. Για καλη μας τυχη, ο Louis και ο Niall καταφεραν να πανε στην αιθουσα, ενω εγω, ο Liam και ο Zayn καθισαμε να τους απασχολησουμε λιγο και να απαντησουμε σε διαφορες ερωτησεις τους.
Λιγα λεπτα αργοτερα, ολοι βρισκομασταν μεσα στην αιθουσα και ο Niall, η Holly, o Liam και η Sophia στην εξεδρα γιατι ηταν κουμπαροι. Διπλα απο εμενα καθονταν, η Demi, μετα η Maria και μετα η Fani, ενω η Georgia και η Christina καθονταν διπλα απο τον Zayn και την Perrie. Μονο που τοση ωρα, δεν εχω δει την Eva. Που πηγε? κοιταξα δεξια, αριστερα, μπροστα, πισω, αλλα δεν τη βρηκα. Το μυστηριο τελειωσε, αλλα ακομα δεν μπορουσα να τη βρω. Ειχα ανησυχησει πολυ! Βγηκα εξω και εκει ειδα την Bella και την Chloe. Αποφασισα να παω να τις ρωτησω! Αυτες σιγουρα θα ξερουν που ειναι!
"Μηπως ειδατε την Eva?" ρωτησα παιζοντας νευρικα με τα δαχτυλα μου.
"Οχι! Ουτε εσυ την ειδες?" μου απαντησε η Chloe και αρχισα να ανησυχω περισσοτερο. Πηγα να δω μηπως την κρατησαν οι δημοσιογραφοι για να της κανουν διαφορες ερωτησεις, αλλα εκανα λαθος. Η καρδια μου χτυπουσε δυνατα απο το αγχος μου και εγω κοιταξα μια φορα ακομα γυρω μου αλλα και παλι δεν ηταν πουθενα! Που πηγε? Ηταν το μονο ερωτημα που κυριαρχουσε στο μυαλο μου. Ηθελα τοσο πολυ να κλαψω, αλλα αποφασισα να μην το κανω μπροστα σε ολους. Πηρα μια βαθια ανασα και συωεχισα να την ψαχνω, ενω οι υπολοιποι ειχαν αρχισει να φευγουν. Δεν με ενοιαζε, αν θα ημουν ο τελευταιος που θα φυγω, αρκει να τη βρω!
Hi! Πως σας φανηκε? Δυο ακομη κεφαλαια και ερχεται το τελος! Hope you like it!
YOU ARE READING
You and I
FanfictionΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...