Η αληθεια

197 10 0
                                    

Αφηγηση:

Οι  one  direction  εφυγαν  για  περιοδεια!  Ολοι  ηταν  χαρουμενοι που  θα  γινοταν  διασημοι  εκτος  απο   εναν!  Τον  Harry!  Ολοι  προσπαθουσαν  να  του  φτιαξουν  τη  διαθεση,  ακομα  και  ο  Niall  αλλα  δε  γινοταν  τιποτα!  Δε  μιλουσε, δεν  εβγαινε,  δε  διασκεδαζε  με  τα  υπολοιπα  μελη  του  συγκροτηματος.  Κανενας  τους  δε  μπορουσε  να  τον  βλεπει  ετσι. Συνηθως  γινοταν  το  αντιθετο:  Ο  Harry  προσπαθουσε  να  παρηγορησει  τους  αλλους  οταν  ηταν  στεναχωρημενοι  η  ειχαν  καποιο  προβλημα. Οσο  για  τον  Niall   ειχε  μετανιωσει  που  δεν  ειπε  την  αληθεια  στην  Ευα.  Επρεπε  να  της  την  ειχε  πει!  Δε  μπορουσε  να  τη  βλεπει  ετσι!  Ουτε  αυτη  ουτε  τον  Harry!  Ειχε  πληγωσει  δυο  ατομα  πολυ  σημαντικα  για  τη  ζωη  του  και  αντι  να  κανει  εστω  μια  προσπαθεια  για  να  διορθωσει  το  λαθος  του  χειροτερευε  τα  πραγματα! Καταλαβε  πως  προτιμουσε  να  βλεπει   την  Ευα  ευτυχισμενη  με  το  Harry  παρα  να  καταρρει  μερα   με   τη  μερα! Ηταν   αποφασισμενος  οτι  την  επομενη  φορα  που  θα  μιλουσαν  θα   της  το  ελεγε  και  ας  μην  το  πιστευε!  Απλα  ηθελε  να  ξεφορτωθει  αυτο  το  βαρος!  Η  Ευα  ειχε  πεσει  σχεδον  σε  καταθλιψη!  Η  Chloe  και   η  Bella  ηταν  καθε   μερα  μαζι  της  και  της  συμπαραστεκονταν.  Προσπαθουσαν  να  την  κανουν  να  νιωσει  καλυτερα  αλλα  ματαια!  Τον  αγαπουσε  ακομα  παρα  πολυ!  Καταλαβε  οτι  οταν  εφευγε  ενα  ατομο  απο  κοντα  σου,  τοτε  καταλαβαινες  ποσο  σου  λειπει! Επρεπε  να  του  ειχε  συγγνωμη  την  ημερα  που  ηρθε  σπιτι  της  και  της  ειπε  πως  θα  εφευγε   για  περιοδεια,  αλλα  αντι  να  κανει  το  σωστο,  τον  εδιωξε!   Η  Bella  και  η  Chloe  της  ελεγαν  να  κανει  αυτο  που  νομιζει,  αλλα  δε μπορουσε  να  κανει  τιποτα  πλεον!  Ηταν  αργα!  Τον  ειχε  παρει  τηλεφωνο  αλλα  δεν  απαντουσε!

Ευας  POV:

Και  για  μια  ακομη  φορα  ημουν  κλειδωμενη  στο  δωματιο  μου  με  την  Bella  και  την  Chloe  να  προσπαθουν  να  με  κανουν  να  νιωσω   καλυτερα.  Δηλαδη  αλλη   μια  αποτυχημενη   προσπαθεια! <<Ευα,  πρεπει  να  φας  κατι!>>  ακουστηκε  η  γλυκια  φωνη  της  Bella.<< Μα  δεν  εχω  ορεξη   για  τιποτα!>>  της  απαντησα.  <<Ευα   μου,  σε  λιγους μηνες  γυριζει  ο  Harry!   Δε  πρεπει  να  σε  δει  ετσι!>>  ειπε  η  Chloe  προσπαθωντας  να  με  πεισει  να   φαω!  <<Και  να  με  δει  ετσι  τι  εγινε? Προκειται  να   με  συγχωρεσει?>>  ειπα  ενω  ημουν  ετοιμη  να  κλαψω. <<Ποτε  μη  λες  ποτε! Η  πραγματικη  αγαπη  παντα  νικαει  στο  τελος! Αν  σε  αγαπαει  ραγματικα  σε  εχει  ηδη  συγχωρεσει!  Πιστεψε  με!>>  απαντησε  η  Bella   κανοντας  με  να  ξανασκεφτω  τα  τελευταια  της  λογια. <<Θελω  να  τον  παρω  τηλεφωνο!>> ειπα  ανεβαζοντας  τον  τονο  της  φωνης  μου.  << Τι  το  λες  και  δε  το  κανεις?!>>  ειπε  η   Chloe  κανοντας  με  να  νιωσω  λιγο  καλυτερα   αλλα  ολο  αυτο   χαλασε  οταν  για  χιλιοστη   φορα   ο  Harry  δεν  απαντησε  στην  κληση  μου  και  ξεσπασα  σε κλαματα!  <<Ηρεμησε,  ισως  ειναι  απασχολημενος!>> μου  ειπε  η  Chloe.  <<Και  πως  γινεται  οταν  τον  παιρνω   εγω  τηλεφωνο  να  ειναι  παντα  απασχολημενος???!!!!>> αναρωτηθηκα  μεσα  απο  τους  λυγμους  μου.  <<Ξερεις  τι  δουλεια  εχει  μια  περιοδεια?? Πρεπει  να  εισαι  συνεχεια  στο  ποδι!>>  μου  ειπε  η  Bella. 

Νiall's  POV: 

Τοσο  καιρο  με  τρωνε  οι  τυψεις  γιατι  δεν  εχω  πει   στην  Ευα  την  πραγματικη  αιτια  του  χωρισμου  της  με  το  Harry.  Και  αυτη  ειμαι  εγω!  Ετσι  χωρις  να  το  πολυσκεφτω,  ανοιξα  τον  υπολογιστη  μου  και  μπηκα  facebook.  Ευτυχως  ηταν  και  η  Ευα  συνδεδεμενη!  Θα  της  τα  πω ολα! Εχω  καταλαβει  οτι  με  το  Harry  ειναι  ευτυχισμενη   και  οχι  με  εμενα!  Και  θελω  μετα  απο  τοσο  καιρο  να  την  ξαναδω  ευτυχισμενη!  Δε  με  νοιαζει!  Ας  μη  με  πιστεψει!  Ας  μου  θυμωσει!  Αρκει  να  της  το  πω!

Ν:  Eυα? Τι  κανεις?

Ε:  Καταρρεω,  εσυ?

Ν:  Εγω, βασικα  θελω  να  σου  πω  κατι  που  σου  το  λενε  ολοι  τελευταια  και  ισως  δε  με  πιστεψεις! Αλλα  να  ξερεις  οτι ειναι  αληθεια!

Ε: Πες  μου  ο,τι  θες,  Niall!

N: Ευα,  εγω  ειμαι  η  πραγματικη  αιτια  του  χωρισμου  σου με  το  Harry!

E: Τι  εννοεις?

N: Θυμασαι  που  ηρθες  στο  ξενοδοχειο  και  με  ακουσες  να  λεω στο  Harry  οτι  ειναι  μαζι  σου  για  να  σε  εκδικηθει?

Ε: Ναι,  αληθεια  δεν  ειναι?

Ν: Οχι,  Ευα! Απλως,  τοτε  ημουν  τρελα  ερωτευμενος  μαζι  σου  και  πιστευα  και  ελεγα  ο,τι  ηθελα!

Ε: Niall,  γιατι  δε  μου  ειπες  τιποτα????!!!!!!

N: Φοβομουν  την  αντιδραση  σου!

N: Δηλαδη,  δε μου  θυμωσες?????!!!!!

Ε:   Φυσικα  και  οχι! Ησουν,  εισαι   και  θα  εισαι  για  παντα  ο  κολλητος  μου!

Ν: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   :)

E:  Εγω  σε  ευχαριστω  που  εστω και  αργα  μου  ειπες  την  αληθεια! Κανενας  αλλος  δε  θα  το  εκανε!

Ν: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!

Ε: Κλεινω  τωρα, Ok?

N: Ok,  princess! Goodnight!

E: Goodnight!

Και  ναι!  Ναι!  Ναι!  Δε  μου  θυμωσε!  Τωρα  επομενο  βημα  λεω  στο  Harry  οτι  ειπα  την  αληθεια  στην  Ευα  για  να  τα  ξαναβρουνε  και  να  ζησουμε  εμεις  καλα   και  αυτοι  καλυτερα!

You  and  IWhere stories live. Discover now