Georgia's POV:
Γυρισα σπιτι με την Maria, τη Demi και την Christina και ειδα την Fani να βλεπει μια ταινια. "Γεια!" της ειπαμε ολες συγχρονως μολις μπηκαμε στο σπιτι. "Γεια! Πως τα περασατε?" μας ρωτησε χαμογελωντας. "Καλα, εσυ? Η Εva που ειναι?" ρωτησα. Επρεπε να ειναι μαζι! "Βγηκε με τον Harry!" μας ειπε και ολες κοιταχτηκαμε σοκαρισμενες μεταξυ μας. "Με ποιον????!!!!!!" ξαναρωτησε η Maria. Καμια μας δεν μπορουσε να το πιστεψει! "Με τον Harry!" μας απαντησε η Fani σαν να μη συμβαινει τιποτα. "Και πως μπορεις να εισαι τοσο ηρεμη?" της ειπε η Christina λιγο πιο φωναχτα απο οτι επρεπε. "Και τι να κανω δηλαδη?" ρωτησε η Fani. Σε αυτο δεν ειχε αδικο! Ολες ανησυχουσαμε για αυτην γιατι ξερουμε τι ειχε γινει με τον Harry στο παρελθον, αλλα καμια μας δεν μπορουσε να της πει τι θα κανει. Δεν ειπαμε τιποτα και καθισαμε στον καναπε. Μετα απο αρκετη ωρα σιωπης, η Demi μιλησε. "Η Bella και η Chloe που ειναι?" "Εφυγαν πριν λιγο. " απαντησε η Fani και η Demi εγνεψε καταφατικα. Ολες πηραμε τουλαχιστον μια φορα την Eva τηλεφωνο αλλα δεν απαντησε. Ισως γινομαστε λιγο υπερβολικες, αλλα η μια ανησυχει για την αλλη. Ωσπου, περιπου μια ωρα ειδαμε την πορτα να ανοιγει και την Eva να μπαινει μεσα χαμογελωντας.
Eva's POV:
Αν μου ελεγε κανεις πεντε μερες πριν, οτι θα τα ξαναεφτιαχνα με τον Harry, δεν θα τον πιστευα. Αλλα δεν λενε οτι εχει ο καιρος γυρισματα? Ειμαι πιο ευτυχισμενη απο ποτε! Πηγαινα βολτα με τον Harry σε εκεινο το δασος, γιατι αν πηγαιναμε στο κεντρο του Λονδινου ισως να υπηρχαν δημοσιογραφοι, και περνουσαμε τελεια! Για καποιο διαστημα, ειχα ξεχασει πως ειναι να περναω τελεια με τον Harry! Η ωρα περασε γρηγορα και ηταν περιπου 9 το βραδυ. Μπηκα στο αυτοκινητο του και ξεκινησαμε για το σπιτι μου! Εβγαλα το κινητο μου απο την τσαντα και ειδα πως εχω 5 αναπαντητες κλησεις: μια απο την Demi, μια απο την Fani, μια απο την Christina, μια απο την Maria και μια απο την Georgia. Ειχα μονο πεντε τις εκατο μπαταρια, οποτε δεν τις πηρα τηλεφωνο. Μετα απο μιση ωρα, το αυτοκινητο του Harry σταματησε μπροστα απο το σπιτι μου. Μου εδωσε μια αγκαλια και κατεβηκα απο το αυτκινητο. Ανοιξα την πορτα και ειδα ολες τις κολλητες μου να με κοιτανε τρομαγμενες. "Που ησουν?" με ρωτησε η Georgia. "Ειχα βγει με τον Harry!" απαντησα χαμογελωντας και καθισα στον καναπε. "Και δεν ξανατσακωθηκατε?" με ρωτησε η Fani σηκωνοντας σηκωνοντας το ενα της φρυδι. "Οχι! Γιατι να τσακωθουμε?" ρωτησα. Τι επαθαν σημερα? Α, ναι! Δεν τους εχω πει οτι τα βρηκα με τον Harry! Βασικα, δεν το εχουμε πει σε κανεναν! "Γιατι πριν λιγες μερες στο σπιτι του Νiall και της Holly λιγο ακομα και θα σβαζοσασταν!" απαντησε η Maria και δεν μπορουσα να συγκρατησω τα γελια μου απο τις λεξεις που διαλεξε να χρησιμοποιησει. "Αλλο αυτο!" ειπα γελωντας. "Eva, τι εγινε?" με ρωτησε η Christina κοιτωντας με περιεργα. "Δεν εγινε κατι! Και γιατι να τσακωθουμε ενω ειμαστε οπως παλια?" αυτο το τελευταιο μου ξεφυγε. Το υφος ολων σοβαρεψε, οπως και το δικο μου οταν καταλαβα τι ειπα. "Τι εννοεις?" με ρωτησε η Fani.Δεν μενει και τιποτα αλλο για να τους κρυψω. Εξαλλου δεν ειναι κρυφο! "Εννοω οτι τα ξαναβρηκαμε!" απαντησα και ξαναχαμογελασα. Ειναι η καλυτερη μερα της ζωης μου! "Αληθεια?" ειπαν ολες τους συγχρονως χαμογελωντας. Εγω εγνεψα και ηρθαν να με αγκαλιασουν! Τι αλλο θελω? Εχω τις κολλητες μου και μολις τα ξαναβρηκα με το αγορι που αγαπαω!
YOU ARE READING
You and I
FanfictionΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...