Συγγνωμη

120 9 0
                                    

Harry's  POV:

Κατεβηκα  την  μεγαλη,  ξυλινη  σκαλα  του  σπιτιου  και  οταν  εφτασα  στο  σαλονι,  ειδα  την  Demi  και  την  Georgia  να  μιλανε  με  τον  Zayn, την  Perrie, τον  Niall  και  τη  Holly  και  ο  Louis, η  Eleanor, o  Liam  και  η  Sophia  μιλουσαν  με  την  Christina,  τη  Fani  και  την  Maria. Πραγματικα,  ολοι  εχουν  γινει  κολλητοι. Κοιταξα  προς  την  κουζινα  για  να  δω  αν  ειναι  η  Eva  εκει,  αλλα  μαλλον  ειχε  φυγει. Δεν  ηθελα  να  μαλωσουμε!  "Harry? Ψαχνεις  κατι?"  ακουσα  την  Holly  να  μου  λεει. Γυρισα  και  την  ειδα  να  με  κοιταει  περιεργα.  "Εμ, ειναι  εδω  η  Eva?"  ρωτησα. "Οχι,  εφυγε! Αλλα  δεν  φαινοταν  καλα! Τι  εγινε?"  μου  ειπε  και  μπηκε  στην  κουζινα   να  πιει  νερο.  Δεν  προκειται  να  της  πω  ψεματα  γιατι  ουτε  αυτη  μου  εχει  ποτε! Θα  ηταν  πολυ  αδικο  αν  της  το  εκανα  αυτο!  "Μαλωσαμε  με  την  Eva!"  απαντησα  και  παραλιγο  να  φτυσει  ολο  το   νερο  που  ειχε  πιει. "Γιατι?"  με  ρωτησε  σχεδον  ουρλιαζοντας. "Για  να  σου  πω  την  αληθεια,  ουτε  εγω  καταλαβα  το  γιατι! Απλως  τσακωθηκαμε!"  ειπα  και  σηκωσα  τους  ωμους  μου  κανοντας  τον  αδιαφορο. Δεν  ειναι  οτι  δεν  ενδιαφερομαι,  απλως  αν  της  εδειχνα  τα  συναισθηματα  μου  εκεινη  την  στιγμη,  σιγουρα  θα  ειχα  καταρρευσει! Η  Holly  δεν  ειπε  τιποτα.  Απλως   μου  χαιδεψε  φιλικα  την  πλατη,  μου  χαμογελασε   και  ξαναπηγε  στο  σαλονι. Ηπια  και  εγω  ενα  ποτηρι  νερο  και  ξαναπηγα  στην  κουζινα,  αλλα  καταλαβα  οτι  η  Georgia,  η  Fani,  η  Demi,  η  Maria  και  η  Christina  ειχαν  φυγει  και  ο  Zayn,  η  Perrie,  o  Louis,  η  Eleanor,  o  Niall  και  η  Holly  ετοιμαζονταν  να  φυγουν,  επισης. Η  Eleanor  ανοιξε  την  πορτα  και  ολοι  βγηκαν  εξω  ακτος  απο  την  Holly. "Μην  ανησυχεις!  Καποτε  θα  τελειωσει  ολο  αυτο!"  μου  ειπε  χαμογελωντας  μου  συμπονετικα  και  εφυγε. Εγω  καθισα  λιγο  ακομα  στο  σπιτι  του  Liam  και  της  Sophia  και  μετα  εφυγα  γιατι  ενιωθα  πολυ  κουρασμενος. 

Eva's  POV:

Το  πρωι  ανοιξα  με  δυσκολια  τα  ματια  μου,  σηκωθηκα  απο  το  κρεβατι  και  πηγα  στην  τουαλετα  να  ριξω  λιγο  νερο  στο  προσωπο  μου. Οταν  κοιταξα  τον  εαυτο  μου  στον  καθρεφτη,  καταλαβα  οτι  ημουν  χαλια,  γιατι  χθες  το  βραδυ  εκλαψα  αρκετα. Εριξα  νερο  στο  προσωπο  μου,  φορεσα  καθαρα  ρουχα  και  πηγα  στην  κουζινα. Ολοι κοιμονταν  ακομα,  οποτε  ετοιμασα  εγω  πρωινο. "Καλημερα!" ακουσα  την  Demi  να  μου  λεει  μετα  απο  μερικα  λεπτα. "Καλημερα!"  της  ειπα  χαμογελωντας  ψευτικα,  γιατι  δεν  ηθελα  να  δειξω  σε  κανεναν  ποσο  χαλια  ενιωθα. "Γιατι  εφυγες  χθες  το  βραδυ?"  με  ρωτησε  και  καθισε  απεναντι  μου.  "Ημουν  πολυ  κουρασμενη!"  ειπα  ψεματα  αλλα  ακομα  χαμογελωντας. Για  καλη  μου  τυχη,  με  πιστεψε! Δεν  προκειται  να  ξαναπαω  για  ταινια,  αν  ειναι  ο  Harry  εκει! Μονο  η  παρουσια  του  με  κανει  να  νιωθω  χαλια. Θυμαμαι  οσα  περασαμε  και  δεν  θελω  να  παραδεχτω  οτι  με  βλεπει  σαν  φιλη  του,  γιατι  ακομα  τον  αγαπαω! Σκεφτομουν  ολα  αυτα  που  εγιναν  χθες,  οταν  ακουσα   το  κουδουνι  της  πορτας.  Η  Demi  με  κοιταξε  και  της  ειπα  οτι  θα  παω  εγω. Ανοιξα  την  πορτα,  αλλα  δεν  πιστευα  στα  ματια  μου!  Εχει  πολυ  θρασος  τελικα!  Ερχεται  εδω,  ενω  ξερει  οτι  ειμαστε  τσακωμενοι!  "Τι  εγινε?"  τον  ρωτησα.  Φαινοταν   αρκετα  αμηχανος!  "Συγγνωμη!  Εμ,  σε  ξυπνησα?"  με  ρωτησε  και  αυτος. "Οχι,  ειχα  σηκωθει!"  του  απαντησα  με  εναν  πιο  ηρεμο   τονο.  Δεν  ειχα  ορεξη  να  τσακωθω  μαζι  του  πρωι-πρωι.  "Ηθελα  να  σουζητησω  συγγνωμη  για χθες!  Πραγματικα,  δεν  ηθελα  να σε  πιεσω!"  μου  ειπε  κοιταζοντας  με  στα  ματια.  Οσο  και  να  μην  θελω  να  το  παραδεχτω,  αυτο  ειναι  μια  πολυ  γλυκια  χειρονομια! "Δεν  πειραζει! εξαλλου,  εγω  φταιω!  Ημουνα  λιγο  χαλια  απο  πριν!"  του  απαντησα  χαμογελωντας  και  μου  χαμογελασε  και  αυτος,  κανοντας  ορατα  τα  λακακια  του.  "Και  εγω  ημουνα  χαλια!"  μου  ειπε  χαμογελωντας  ακομα  περισσοτερο  και  τριβοντας  το  σβερκο  του.  "Δεν  πειραζει!Θελεις  να  φας  πρωινο  μαζι  μας?"  τον  ρωτησα  και  παρατηρησα  οτι  κοιτουσε  πισω  απο  εμενα.  Γυρισα  και  ειδα  την  Maria να  κατεβαινει  τη  σκαλα.  "Καλημερα!" μου  ειπε  η  Maria  χαμογελωντας  και  κοιτωντας  τον  Harry. "Καλημερα!"  της  απαντησα  συγχρονως  με  τον  Harry  και πηγε  στην  κουζινα. "Οχι,  εχω  να  κανω  καποιες  δουλειες  σημερα!"  μου  απαντησε  ο  Harry. Με  πειραξε  λιγο  που  δεν  θα  ετρωγε  μαζι  μας  πρωινο,  αλλα  σημασια  εχει  που  δεν  ειμαστε  τσακωμενοι  πια!  "Ενταξει!"  του  απαντησα και  εφυγε  χαμογελωντας  μου! Εκλεισα  την  πορτα  και  ξαναπηγα  στην  κουζινα. 

You  and  IDonde viven las historias. Descúbrelo ahora