Εva's POV:
Το πρωι ανοιξα με δυσκολια τα ματια μου, κοιταξα γυρω μου και ειδα τον Harry να κοιμαται διπλα μου. Ειναι τοσο γλυκος! Σηκωθηκα προσεκτικα για να μην τον ξυπνησω και πηγα στο σαλονι. Δεν ηθελα να φαω πρωινο, οποτε εκατσα να δω λιγο τηλεοραση. Μετα απο περιπου μια ωρα, ειδα τον Harry να κατεβαινει τη μεγαλη, ξυλινη σκαλα. Μολις με ειδε, χαμογελασε! "Καλημερα!" μου ειπε χαμογελωντας. Ηρθε πανω απο το κεφαλι μου, με φιλησε και μετα εκατσε στον καναπε. "Καλημερα! Πως κοιμηθηκες?" τον ρωτησα. Η τελευταια φορα που κοιμηθηκαμε μαζι ηταν πριν τεσσερα χρονια και μου φαινεται οτι δεν εχουν περασει ουτε δυο μερες. "Καλα, εσυ?" μου απαντησε. "Και εγω καλα? Γιατι ξυπνησες τοσο νωρις?" τον ξαναρωτησα. Η αληθεια ειναι οτι ειναι 9 το πρωι και ο Harry συνηθως σηκωνεται μετα τις δεκα. "Δεν ξυονησα, με ξυπνησε!" μου ειπε σηκωνοντας τα φρυδια του. "Ποιος?" ειπα και τον κοιταξα περιεγα. "Ο Louis! Μου ειπε οτι θα ερθει σε λιγο εδω για να παμε με τον Niall για τις ετοιμασιες του γαμου!" απαντησε και πριν προλαβω να πω κατι, το κινητο μου χτυπησε. Εγω του ξαναχαμογελασα και πηγα να το σηκωσω. "Ναι?" ηταν οι πρωτες λεξεις που ειπα οταν εβαλα το ακουστικο στο αυτι μου. "Καλημερα, Eva! Ειμαι η Eleanor!' μου απαντησε. Δεν ειχα τον αροθμο της Eleanor οποτε δεν ηξερα ποιος ειναι. "Καλημερα, Eleanor! Τι κανεις?" την ρωτησα, ο Harry βγηκε απο την κουζινα και μου εκανε νοημα οτι παει στο δωματιο να ετοιμαστει. Εγω απλως του εγνεψα και αυτος μου χαμογελασε. "Καλα, εσυ?" ακουσα τη φωνη της Eleanor να λεει. "Και εγω καλα!" απαντησα και δεν περασε ουτε ενα δευτερολεπτο οταν μου απαντησε η Eleanor. "Eva, εγω, η Demi, η Georgia, η Maria, η Fani, η Christina, η Holly, η Perrie, η Bella και η Chloe θα παμε για τις ετοιμασιες του γαμου της Holly και του Niall! Θες να ερθεις?" με ρωτησε. Η αληθεια ειναι οτι μου αρεσει πολυ να πηγαινω για ετοιμασιες γαμων! "Ναι, δεν εχω προβλημα!" απαντησα. "Ωραια, σε μιση ωρα θα ειμαστε ολες στο σπιτι της Holly, ok?" μου ειπε και εγω συμφωνησα.
Πηγα στο δωματιο μου να ετοιμαστω, αλλα ειδα οτι η πορτα ηταν κλειστη και τοτε θυμηθηκα οτι ο Harry ειναι μεσα. Χτυπησα δυο φορες διακριτικα την πορτα και μετα απο λιγα δευτερολεπτα ο Harry ανοιξε. "Εισαι ετοιμος?" τον ρωτησα και αυτος με αγκαλιασε. "Ναι." μου απαντησε και του ειπα οτι θα παω και εγω με τα κοριτσια για τις ετοιμασιες. Φορεσα μια μπλε μπλουζα και το αγαπημενο μου τζιν, εβαλα λιγο μασκαρα και κατεβηκα κατω. Εκει ειδα τον Harry να ανοιγει την πορτα για να φυγει, αλλα γυρισε οταν καταλαβε οτι κατεβαινα. "Φευγεις?" τον ρωτησα και αυτος εγνεψε χαμογελωντας.
Εφαγα ενα κρουασαν και ξεκινησα για το σπιτι της Holly. Ευτυχως δεν ηταν πολυ μακρια! Ηταν περιπου δεκα λεπτα απο το σπιτι μου. Χτυπησα την πορτα και η Holly ανοιξε χαμογελωντας. "Γεια!" της ειπα. "Γεια!" ου απαντησε, με αγκαλιασε και μπηκα μεσα. Εκει ηταν ολες εκτος απο την Christina. "Γεια! Που ειναι η Christina?" ρωτησα μολις μπηκα μεσα και καθισα στον καναπε διπλα απο την Perrie. "Πηγε λιγο τουαλετα! Οταν κατεβει, θα φυγουμε!" μου απαντησε η Sophia και εγω εγνεψα καταφατικα. Οντως μετα απο μερικα λεπτα, η Christina κατεβηκε και ολες αποφασισαμε να απμε πρωτα για το νυφικο.
Πραγματικα, ειμασταν πολυ χαρουμενες και ειδικα η Holly! Σε ολη τη διαρκεια της διαδρομης χαμογελουσε, το ιδιο και εμεις! Μιση ωρα αργοτερα, φτασαμε μπροστα απο ενα μεγαλο κτηριο με απαλο ροζ χρωμα και μπηκαμε μεσα. Υπηρχαν πολλα και ωραια νυφικα. "Γεια σας! Πως θα μπορουσα να σας βοηθησω?" ρωτησε μια αρκετα ψηλη κοπελα με καστανα μαλλια και πρασινα ματια. "Εμ, θελουμε ενα νυφικο!" απαντησε η Holly παλι χαμογελωντας. "Φυσικα! Πηγαινετε στον επανω οροφο!" μας απαντησε και ολες ανεβηκαμε πανω αφου την ευχαριστησαμε. Η Holly δοκιμασε περιπου εξι φορεματα, αλλα εμεις της λεγαμε οτι το ενα δεν της πηγαινε, το αλλο της ηταν στενο κ.α. Περιμεναμε ολες να βγει απο το δοκιμαστηριο για να δουμε τι νυφικο διαλεξε. Ισως και εμεις ειμαστε λιγο ανασφαλης με ολα τα νυφικα, γιατι θελουμε να ειναι πανεμορφη στο γαμο της και μαλλον αυτο θελει και αυτη!
Η Holly βγηκε φορωντας ενα μακρυ, ασπρο νυφικο με μερικα διαμαντακια γυρω-γυρω και ολες μειναμε αφωνες οταν την ειδαμε. Ηταν πραγματικα υπεροχο και της πηγαινε παρα πολυ! "Ειναι...υπεροχο!" ειπε η Demi. "Συμφωνω!' απαντησε η Georgia κοιτωντας τη με γουρλωμενα ματια, οπως ολες δηλαδη! "Επιτελους!" ειπε η Holly. Μαλλον ειχε βαρεθει να δοκιμαζει δεκα διαφορετικα νυφικα! "Αυτο θα παρεις! Τελος!" ειπε η Fani. "Δε νομιζω να σκεφτοταν να παρει τιποτα αλλο!" της απαντησε η Maria. "Εννοειται οτι θα παρω αυτο!" ειπε η Holly και ολες γελασαμε. Πηγε στο δοκιμαστηριο και φορεσε τα ρουχα που φορουσε πριν λιγες ωρες. Μετα πληρωσε για το νυφικο, γιατι ηθελε να το αγορασει και φυγαμε.
Hey!Πρωτα απο ολα θελω να σας ευχαριστησω παρα πολυ που διαβαζετε το Fanfiction μου! Σημαινει πολλα για εμενα! Επισης, εμειναν λιγα parts ακομα για το τελος! Ελπιζω να σας αρεσουν!
BẠN ĐANG ĐỌC
You and I
FanfictionΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...