Ανησυχιες

165 11 1
                                    

Οι  One  Direction  εφυγαν   για    Αμερικη  γιατι  επρεπε  να  δωσουν  συναυλιες.  Τους  επομενους  δυο  μηνες,  θα  ηταν  στην  Αμερικη. Ολοι  μιλουσαν  με  τα  κοριτσια  τους  ειτε  απο  το  κινητο,  ειτε  απο  το  facebook, ειτε  απο  το  skype  αλλα   ο  Harry  και  ο  Niall  μιλουσαν  ολη  μερα!  Ο  Niall  με   τη  Holly  και  ο  Harry  με  την  Ευα.  Αν  και  ο  Harry  μετα  το  χωρισμο  του  με  την  Ευα  που  ειχε  κρατησει   αρκετους  μηνες,  εγινε  πιο  ευαισθητος  και  ανασφαλης. Βεβαια  ηταν  ευτυχισμενος  που  τα  ξαναβρηκαν, αλλα   φοβοταν  μηπως  παλι  γινει  κατι  και  τη  χασει  παλι. Αλλα  αυτη  τη  φορα  φοβοταν  μην  ειναι  οριστικο. Το  μονο  ερωτημα  που  "κυριαρχουσε"  στο  μυαλο   του  ηταν:  Λενε  πως  η  αληθινη  αγαπη  παντα  νικαει στο  τελος,  αλλα   ειναι  αληθεια? Προσπαθουσε  να  βρει  μια  λογικη  απαντηση  σε  αυτο  το  ερωτημα  αλλα   δεν  μπορουσε. Επισης  δεν  μπορουσε  να   πει  αυτο  που  ενιωθε  σε  κανεναν  αλλο  γιατι  πιστευε  οτι  ολοι  θα  του  ελεγαν  οτι  ειναι  αληθεια  και  οτι  δεν  ειναι  ευχαριστημενος  με  τιποτα.  Αλλα  αυτο   ηταν  ψεμα! Ηταν  πανευτυχης  που  τα  βρηκανε  παλι   αλλα   φοβοταν.  Για  ενα  λογο  που  ουτε  αυτος  ηξερε.  Για   εναν  ανεξηγητο  λογο. Νομιζε  οτι  καθε  δευτερολεπτο  που  ηταν  μαζι  της,  την  πληγωνε. Νομιζε  ομως  οτι  μπορουσε  να  το  διορθωσει  αυτο. Ανησυχουσε  για  αυτη,  για  αυτο  την  επαιρνε  καθε  μερα  τηλεφωνο. Ηθελε  να  την  ακουει!  Του  ειχε  λειψει  παρα  πολυ!  Την  τελευταια  μια  εβδομαδα   ομως  δεν  απαντουσε  στις  κλησεις  του.  Ποτε  δεν  ηταν  συνδεδεμενη  στο  facebook  και  στο  skype. Ηταν  σιγουρος  πως  κατι  συμβαινει  και   αυτη  τη  φορα  μιλησε  στον   Zayn. Αλλα  αυτος  του  ελεγε οτι  δεν  εγινε  τιποτα  και  οτι  μαλλον  θα  εχει  δουλεια  την  ωρα  που  την  παιρνει  τηλεφωνο. Προσπαθουσε  να  τον  παρηγορησει  λεγοντας  του  οτι  και  αυτος  το  παθαινει  μερικες  φορες  με  το  κοριτσι  του. Αλλα  το  προβλημα  του  Harry  δεν  ειναι  "μερικες  φορες"  αλλα  "παντα". Επαιρνε  τηλεφωνο  την  Bella  και  την  Chloe αλλα  δεν  το  σηκωναν. Το   μονο  που  επρεπε  να  κανει  ειναι υπομονη. Σε  μια  εβδομαδα  θα  ηταν  στο  Λονδινο. Αλλα  αυτη  η   εβδομαδα  του   φαινοταν  ολοκληρος  αιωνας. Ακομα  και  κατα  τη   διαρκεια  των  συναυλιων  τους  σκεφτοταν   τι  μπορει  να  εχει  συμβει. Μηπως  τελικα  ο  Zayn  ειχε  δικιο  και  ανησυχει  αδικα? Και  γιατι  οταν  την  επαιρνε  αυτος  τηλεφωνο  παντα  επρεπε  να  εχει  δουλεια? Μερα  με  τη  μερα τα  ερωτηματα  στο  μυαλο  του  γινοταν  ολο   και  πιο  πολλα!  Ηθελε  να  ξεσπασει,  αλλα  δεν  μπορουσε. Ωσπου  εφτασε  η  μερα  να  γυρισουν  στο  Λονδινο. Το  βραδυ  δεν  κοιμηθηκε  καθολου,  οπως  παντα. Για  χιλιοστη  φορα  σκεφτοταν  τι  μπορει  να  εχει  συμβει. Καλυτερα  τι  μπορει  να  ΤΗΣ  εχει  συμβει. Ετοιμασε  τα  πρσγματα  του   και  κατεβηκε  στη  ρεσεψιον  για  να  περιμενει  τους  υπολοιπους. Μιση  ωρα  αργοτερα,  ολοι  ηταν  εκει  εφαγαν  πρωινο  και  εφυγαν  για  το  αεροδρομιο. Ανυπομονουσαν  ολοι  να   φτασουν  στο  Λονδινο  αλλα ο  Harry  περισσοτερο. Ο  φοβος   του  μεγαλωνε, ξαναπηρε  μια  τελευταια  φορα   την  Ευα  τηλεφωνο  πριν  μπουν  στο  αεροπλανο  αλλα  δεν  το  σηκωσε.Αγχος, φοβος,αγωνια  και  ανησυχια  κυριαρχουσε  μεσα του. Διπλα  απο  το  Harry  καθισε  ο  Λιαμ  και  παραδιπλα  ο  Niall. Ο  Λουις  και  ο  Zayn  καθισαν  στις  πισω  θεσεις. Κατα  τη  διαρκεια  του  ταξιδιου  κανενας  τους  δεν  μιλουσε.  Ο  Harry  ειχε  καθισει  απο  τη  μερια   του  παραθυρου  και  κοιτουσε  τα  συννεφα.Τον  πηρε  για  λιγο  ο  υπνος,  οταν  η  φωνη  της  αεροσυνοδου  απο  το  μεγαφωνο  τον  ξυπνησε. <<Παρακαλουνται  οι  επιβατες  που  προκειται  να  αποβιβαστουν  στο  Λονδινο,  να  ετοιμαζονται>> ειπε. Δεκα  λεπτα  αργοτερα  εφτασαν  στο  Λονδινο. Τα  υπολοιπα  μελη  του  συγκροτηματος  θα  πηγαιναν  να  βρουν  τις  κοπελες  τους.  Το  ιδιο  και  ο  Harry! Πηρε  μια  βαθια  ανασα  και  αρχισε  να  περπατα  με  προορισμο  το  σπιτι  της  Ευας. Μετα  απο  ενα  τεταρτο   εφτασε,  χτυπησε  δυο  φορες  την  πορτα  και  του  ανοιξε  η  Chloe.  Αλλα  οταν   του  ανοιξε  παρατηρησε  οτι......

Hey! Γεια  σας! Το  ξερω  το  εχω  αφησει  σε  ενα  "κρισιμο" σημειο  αλλα   τη  συνεχεια  θα  τη  δειτε  στο  επομενο  καιφαλαιο! Ενα  μονο  πραγμα  μπορω  να  σας  πω!  Οτι   εγινε  κατι  παρα  πολυ  δυσαρεστο! Λοιπον,  γι'αυτο, stay  tuned!

You  and  IWhere stories live. Discover now