Αφηγηση:
Η Ευα δεν κοιμηθηκε καθολου ολο το βραδυ. Μονο εκλαιγε! Σκεφτοταν τις στιγμες που ειχε περασει μαζι του και κατερρεε. Τον αγαπουσε ακομα αλλα νομιζε οτι αυτος την προδωσε! Και μαλιστα με τον χειροτερο τροπο! Ο Harry περασε το βραδυ του βλεποντας διαφορες φωτογραφιες που ειχε βγαλει με την Ευα και εκλαιγε. Αλλα αυτη τη φορα εκλαιγε για δυο λογους. Ο ενας ειναι γιατι χωρισαν και ο αλλος γιατι ενιωθε ενοχες! Εβλεπε στις φωτογραφιες ποσο ευτυχισμενη ηταν και τωρα την πληγωσε! Ευχοταν να μην ειχε παει στον Niall, ευχοταν να μπορουσε να γυρισει το χρονο πισω αλλα δεν γινοταν! Και ετσι πληγωνοταν και ο ιδιος! Ωσπου ξημερωσε και επρεπε και οι δυο να πανε σχολειο.
Ευας POV:
Οταν πηγε εφτα και μιση το πρωι, σηκωθηκα, πηγα στο μπανιο, σκουπισα τα δακρυα μου, επλυνα το προσωπο μου, ντυθηκα και κατεβηκα κατω να φαω πρωινο. Εκεινη την ωρα εφευγε και μπαμπας μου για τη δουλεια.
ΜΠ: Καλημερα, αγαπη μου!
Ε: Καλημερα, μπαμπα! Φευγεις?
ΜΠ: Ναι! Γεια σου, αγαπη μου! (ειπε και φιλησε εμενα και μετα τη μαμα)
Ε: Γεια σου, μπαμπα!
Μ: Ευα, θελω να σε ρωτησω κατι αλλα μη θυμωσεις!
Ε: Φυσικα και δε θα θυμωσω! (ειπα και εβαλα ενα ψευτικο χαμογελο στα χειλη μου)
Μ: Χθες το βραδυ, γιατι εκλαιγες?
Ε: Μαμα, σου υποσχομαι οτι θα σου πω οταν γυρισω απο το σχολειο! (ειπα, με φιλησε και εφυγα)
Υποτηθεται οτι δεν θα λεγαμε τιποτα σε κανεναν για τη σχεση μας! Αλλα τωρα αφου χωρισαμε< τι σημασια εχει? Οταν εφτασα στο σχολειο, η Chloe με περιμενε χαμογελωντας!
C: Καλημερα!
Ε: Καλημερα!( της ειπα, ενω για καποιο λογο που ουτε εγω ξερω, βουρκωσα)
C: Τι εγινε???( μου ειπε ενω πηρε ενα βλεμμα ανησυχιας)
Ε: Θα σου πω!
Της απαντησα και αρχισα να της διηγουμαι ολη την ιστορια με το Harry! Στο τελος δεν αντεξα και ξεσπασα σε κλαματα!
C: Ελα, ηρεμησε!( μου ειπε συμπονετικα και με αγκαλιασε)
Ε: Πως να ηρεμησω??!! Με πληγωσε, Chloe!
C: Ενταξει, περασε! Εξαλλου, σιγα το κελεπουρι!
Ε: Εχεις δικιο!
Της απαντησα και χτυπησε κουδουνι οποτε ππηγαμε στην ταξη. Η Bella δεν ηρθε σημερα. Μαλλον ειναι αρρωστη! Εγω ολη την ωρα καθομουνα με την Chloe αφου ο Harry προτιμησε να καθισει με εναν αλλο φιλο του! Καλυτερα! Στο διαλειμμα εψαχνα παντου να βρω την Chloe οταν καποιος με επιασε απο το μπρατσο και με γυρισε αποτομα! Επρεπε να το φανταστω οτι ηταν ο Harry!
Ε: Τι κανεις?? Ασε με! Με πονας!
Η: Γιατι ειπες στην Chloe οτι ειχαμε σχεση????!!!!!
Ε: Τι εγινε αν το ειπα????!!!!! Τωρα εχουμε για να το κρατησω κρυφο???!!!! Και αφου ζοριζεσαι τοσο πολυ πες το και εσυ στους φιλους σου!
Η: ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΩ!!!!!!!!!!!!!!( μου ειπε νευριασμενα)
Και καπως ετσι, δηλαδη βαρετα περασε η μερα στο σχολειο. Πηγα σπιτι με την Chloe. Οταν μπηκα μεσα, ειδα τη μαμα μου να με περιμενει.
Μ: Καλως την!( μου ειπε χαμογελωντας)
Ε: Καλως σε βρηκα!
Μ: Ευα, το πρωι μου υποσχεθηκες οτι θα μου πεις γιατι εκλαιγες χθες το βραδυ!
Ε: Ναι, θα σου πω! Αλλα ας καθισουμε πρωτα!
Αφου καθισαμε αρχισα να της λεω ολη την ιστορια, απο την αρχη μεχρι το τελος!
Μ: Εχω σκεφτει κατι που θα κανει το Ηarry να σκασει απο τη ζηλια του και θα σε παρακαλαει γονατιστος να τα ξαναβρειτε!
Ε: Δηλαδη?
Harry's POV:
Πηγα σπιτι με τον Λιαμ, το Ζειν και τον Λουις. Αφου μου ειπε η Ευα οτι μπορω να το πω στους φιλους μου, το ειπα! Οχι, οτι νοιαστηκαν παρα πολυ αλλα τελοσπαντων! Το βραδυ, ειδαμε μια ταινια και κοιμηθηκαμε. Το πρωι δεν αργησε να ερθει και δυστυχως επρεπε να ετοιμαστουμε και να παμε σχολειο. Φαγαμε πρωινο και φυγαμε! Στο σχολειο μας περιμενε ολους μια εκπληξη! Επιτελους ηρθε ο Niall!
Z: Niall! Επιτελους ηρθες! Τι κανεις???
Ν: Καλα, εσεις???
Η: Και εμεις καλα!
Λ(ιαμ): Niall, μας ειπε ο Harry τι εγινε! Λυπαμαι!
Ν: Δεν εγινε τιποτα!
Η: Τι εννοεις????
Ν: Αφου, τα εφτιαξα με το κοριτσι που αγαπαω ολα ξεχνιουνται, ετσι δεν ειναι???
Λ(ουις): Tι εννοεις???????!!!!!!!!
Ν: Εννοω οτι τελικα τα εφτιαξα με την Ευα!!!
ESTÁS LEYENDO
You and I
FanficΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...