Εκδικηση 2

193 13 0
                                    

Ευας   POV:

Σημερα  πηγα  σχολειο  με  τον  Niall! Μολις  φτασαμε  εγω   πηγα   να   χαιρετησω  την  Bella  και  την Chloe. Και  οπως  καταλαβαινετε  επρεπε  να  δωσω  εξηγησεις  γιατι   ηρθα   με   τον  Niall Ηoran  σχολειο  σημερα και  μαλιστα  πιασμενοι  χερακι-χερακι! Πριν  αρχισα  να  τους  διηγουμαι  ολα   αυτα  που  εγιναν  χθες, εριξα   ενα  διακριτικο  βλεμμα  στην  παρεα  του  Harry  και  του  Niall.  Ο  Harry φαινοταν  οτι   ηταν θυμωμενος  αλλα  και  βουρκωμενος  ταυτοχρονα,  ενω  ο  Νiall  ειχε  ενα   χαμογελο  ως  τα    αυτια! Μαλλον  το   σχεδιο   της   μαμας   μου  πηγαινε   απ'  το  καλο   στο  καλυτερο!  Μερικες  φορες  ειναι   σπαστικη, αλλα  δεν   παυει  να   ειναι  η  καλυτερη μαμα  του  κοσμου  και   να   με   βοηθαει  οταν   εχω  προβληματα!  Και  τωρα   θα   αναρωτιεστε  ποιο   ηταν  το  σχεδιο  της  μαμας!

flashback:

Ημουνα  εξω  απο  το  δωματιο   του   Niall   στο   ξενοδοχειο  και  ημουν  ετοιμη  να  βαλω  το   σχεδιο  σε   εφαρμογη. Παιρνω  μια  βαθια  ανασα  και  χτυπαω  την  πορτα! Ο  κολλητος  μου  δεν  αναγνωριζοταν! Πρωτον  και  καλυτερον  φαινοταν  οτι  ηταν  κλαμμενος! Τα  μαλλια  του  ηταν  ανακατεμενα  και   ειχε  μαυρους  κυκλους   κατω  απο   τα  ματια   του!

Ε: Μπορω  να   περασω?

Ν: Ειναι   και   ο   Harry  μαζι   σου????

Ε: Οχι,  χωρισαμε! (  ειπα  ενω   ημουν   ετοιμη   να  κλαψω)

Ν:  ΗΜΟΥΝ   ΣΙΓΟΥΡΟΣ! Τελοσπαντων,  και   ποιος   ειναι   ο   λογος   του   χωρισμου?

Ε: Τις   προαλλες  που   ηρθε   εδω   για  να  μιλησετε,   ειχα   ερθει   και   εγω   γιατι   ειχα   ανησυχυσει  και   ηθελα  να   σε   δω. Βεβαια   δεν  το   ειπα   στο  Harry!  Κατα   τυχη  ακουσα   τη  συζητηση   σας!  Εφυγα   αμεσως  κλαιγωντας   και    πηγα  και   τον  περιμενα   εξω   απο    το  σπιτι   του.  Οταν  ηρθε  του   τα   ειπα   ολα,  τσακωθηκαμε  και      εγινε   οτι   εγινε!(Ειπα  ενω   εκλαιγα  με   λυγμους)

Ν:  Ελα   εδω!!(ειπε   και   με   αγκαλιασε)

Ε:  Niall,   θελω   να  σου  ζητησω   μια   χαρη!

Ν:  Ζητα  μου   οτι  θες!

Ε:  Θελω  να   παριστανεις  το   αγορι  μου! Θελω  να  πονεσει  οσο  πονεσα  και    εγω! 

Ν:Ενταξει,  θελεις  να   ερθω   αυριο  μαζι   σου   σχολειο?????

Ε:  Ναι,   φυσικα!!!(ειπα   και   του   χαμογελασα)

end  of   flashback

Β:  Δηλαδη  δεν  τρεχει   τιποτα  με   τον   Niall??

Ε: Οχι  ολα  γινονται   για  να   πονεσει   ο  Harry!

C:  Και  ποσο   θα   κρατησει   το  παραμυθι?

Ε:  Δεν  ξερω  οσο  παρει! Προσεξτε   μη   σας  ξεφυγει  τιποτα   σε   κανεναν   και   ιδιαιτερα   στο   Harry!

B:  Οκ,  don't  worry!

E: Παω  λιγο   στο  "αγορι  μου".

C:  Ok!

Πηγα  εκει   χαμογελωντας  και  οσο  πιο   ψυχραιμα   γινοταν!  

Ε: Γεια  σας,  παιδια!

Ζ: Γεια!

Ε: αγαπη  μου,  παμε  στην  ταξη   γιατι  θα   χτυπησει  κουδουνι????

Ν: Ναι   ψυχη  μου! Γεια   σας,  παιδια! Τα  λεμε  στο  διαλειμμα!

Λ(ιαμ): Γεια,  παιδια! Καλο  μαθημα!

Harry's  POV:

Τι????!!!  Οχι,  δε   γινεται!  Η   Ευα   ΜΟΥ  να   ειναι   το   κοριτσι   ΤΟΥ! Οταν  μας   τα   ελεγε  ολα  αυτα ,  εγω  δεν   εκανα   τιποτα  απλως   κοιτουσα  παγωμενος! Την  ειδα  να   ερχεται  προς   το  μερος   μας   και   ενα   ριγος  διαπερασε   το    σωμα   μου!   Ποσο   θα   ηθελα   τωρα  να   παω,  να   την   αγκαλιασω   και   να   τη  φιλησω! Ηρθε   μας   χαιρετησε,   και   ειπε  στον  Niall  να   πανε   στην   ταξη   γιατι   θα    χτυπησει   κουδουνι! Την   αποκαλεσε  και   "ψυχη   του"! Οπως  δηλαδη   την   αποκαλουσα   εγω  καποτε! Αχ!  Μακαρι   να   ημουνα   στη   θεση   του   Niall!  Oh,  how  i   wish  that  was  me! Ψιθυρισα, ενω   εκεινη   την   ωρα  χτυπησε  κουδουνι   και   επρεπε   να   παω    στην   ταξη!

You  and  IWhere stories live. Discover now