Ο Harry εφυγε για Γαλλια, ενω τα υπολοιπα μελη του συγκροτηματος εμειναν Λονδινο. Οπως ελεγε και ο ιδιος, ολες τις φωτογραφιες και τις αναμνησεις με την Ευα τις αφησε πισω. Ειχε πεσει σχεδον σε καταθλιψη γιατι μονο αυτος ηξερε ποσο πολυ την αγαπουσε. Με τον Niall, τον Louis, τον Zayn και τον Liam μιλουσε καθε μερα αλλα ποτε με την Ευα. Το μονο που εκανε ηταν να ρωταει τους υπολοιπους τεσσερις αν ειναι καλα. Ολοι του ελεγαν πως εκανε λαθος που εφυγε και δεν εμεινε στο πλευρο της αλλα δεν το παραδεχοταν. Αλλα καταβαθος το ηξερε οτι ηταν το μεγαλυτερο λαθος της ζωης του. Το ειχε μετανιωσει αλλα ηταν πολυ εγωιστης για να το παραδεχτει. Μπορει να ελεγε οτι τις αναμνησεις του με αυτη την κοπελα τις αφησε πισω, αλλα καθε μερα σκεφτοταν ποσο τελεια ηταν οταν ηταν μαζι. Ηταν σιγουρος οτι καταλαβε πως εφυγε, πως την εγκατελειψε και τωρα δε θα θελει να τον ξαναδει στα ματια της και αυτο τον "σκοτωνε". Και βεβαια σκεφτοταν ολους τους συγγενεις και φιλους του που αφησε πισω. Ενιωθε ενοχος για ολα. Ενιωθε ενοχος γιατι αφησε πισω του την Ευα χωρις να της πει ουτε ενα αντιο, γιατι ηξερε πως ολοι οι συγγενεις του στεναχωρηθηκαν πως εφυγε και γιατι οι φιλοι του ασχολουνται μονο με αυτον. Δεν ηθελε να ειναι ο μοναδικος που ασχολουνται ολοι και που νοιαζονται. Ποτε δε φανταζοταν πως η ζωη του θα αλλαζε τοσο πολυ. Απο την αλλη πλευρα, η Ευα ειχε καταλαβει πως ειχε φυγει. Ειχε καταρρευσει αλλα δεν το εδειχνε στους αλλους. Η Bella, η Chloe, ο Niall και η Holly ηταν καθε μερα στο πλευρο της. Ολοι ειχαν πει στα κοριτσια τους οτι ο Harry εφυγε για Γαλλια αλλα ειχαν συμφωνησει να μην πουν τιποτα στην Ευα. Καταλαβαν πως υποψιαζοταν κατι, αλλα ηθελαν να σιγουρευτουν. Δεν ηθελαν να την πληγωσουν. Η φιλη τους τον επαιρνε καθε μερα τηλεφωνο αλλα δεν απαντουσε. Του εστελνε μηνυματα αλλα παλι τιποτα. Ηταν σιγουρη πως δεν την αγαπουσε πια. Πως δεν την αγαπησε ποτε, απλα τη χρησιμοποιησε γιατι ηξερε ποσο πολυ τον αγαπουσε και ηθελε να παιξει μαζι της. Αλλα εκανε λαθος. Οταν ρωτουσε τους φιλους της αν ξερουν που ειναι, εκεινοι προσπαθουσαν να αλλαξουν θεμα συζητησης και να πουν κατι πιο ευχαριστο για να της ανεβασουν την ψυχολογια. Αλλα η προσπαθεια τους ηταν ματαιη! Προσπαθουσε να τον ξεχασει, σκιζοντας οτι φωτογραφιες ειχαν βγαλει μαζι. Ηθελε να πιστευει οει τον μισει οσο τιποτα αλλο στον κοσμο και οτι ειναι ο μεγαλυτερος εχθρος της, αλλα τον αγαπουσε υπερβολικα πολυ για να πεισει τον εαυτο της για κατι τετοιο. Οταν τον χρειαζοταν πιο πολυ τοτε αυτος την αφηνε και εφευγε. Ακομα και οταν τυχαινε να εβλεπε κατι για αυτον και τους One Direction στην τηλεοραση, αλλα ζε καναλι. Δεν ηθελε να τον θυμαται, δεν ηθελε καν να τον ξερει. Αλλα τον αγαπουσε ακομα και αυτο ηταν που την πληγωνε πιο πολυ. ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
You and I
Fiksi PenggemarΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...